Werk & Studie alle pijlers

Wie is er ook net met HBO Deeltijd begonnen?

27-09-2010 12:21 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Zijn er nog meer mensen in september met deeltijd begonnen? en hoe bevalt het jullie?
Bevalt ontzettend goed. Wel druk, maar heel leuk en interessant.
Hier iemand die net met een duale opleiding gestart is We hebben alleen nu eerst 5 maanden 'full-time' les, ik begin pas in februari te werken, dus dan zal het pas ongeveer hetzelfde zijn als deeltijd denk ik. Mag ik dan al wel vast meelezen?
Volgende week begin ik weer. Ben benieuwd!

Ik heb eerder een deeltijd HBO opleiding gevolgd. Moest na jaren wel weer even opnieuw leren leren. Inderdaad druk (kostte toch zo'n 15 tot 20 uur per week), maar erg interessant.
Geen HBO, mag universiteit ook :-)

Het is inderdaad erg druk, maar ontzettend leuk!

Heel veel succes!
Ik wil ook een motto
Voor mijn studie staat ook voor ongeveer zo'n 15 uur per week aan huiswerk. Tot nu toe ben ik sneller klaar, maar ik houd er wel rekening mee met tijdsindeling.
Volgend jaar misschien een duale opleiding(om het leven te bekostigen) dus ik lees alvast mee.

Valt het mee om dit na mbo te doen?
Ik ben net begonnen( 3 weken later dan de rest) en ik loop echt tegen stomme praktische zaken aan als boek uitverkocht, nog niet op blackboard kunnen en geen hout van een opdracht snappen omdat hij onvolledig is en ik niet bij de rest van de informatie kan. Naja noem het opstart problemen
Ik wil duaal studeren maar ik weet niet of ik mezelf dan financieel kan onderhouden zonder studiefinanciering.
isasue: krijg je geen studiefinanciering, of wil je zonder proberen.

Of je het red.. ligt natuurlijk helemaal aan wat je verdient bij je baan. (ong. 20 uur geloof ik.) en wat je uitgeeft.

ps hoe oud ben je? (ivm stufi)

en woon je op jezelf?(ivm uitgaven alvast)
Ik krijg ook geen stufi.
Ik ben ook sinds 2 weken bezig met een deeltijdopleiding HBO. Best wel zwaar naast een fulltime baan, maar ook weer hee leuk.
Ik heb mijn stufi voor HBO al gebruikt en wil nu werken en leren doen op MBO, maar daarbij heb je er geen recht op omdat het meer een cursus is (je betaalt ook cursusgeld, geen collegegeld).

Ik woon op mezelf en ben 23. Werk nu fulltime en wil wat anders maar wil echt mijn huisje niet opgeven.

Ik zal eens bellen met de betreffende school om te vragen of ik dat risico kan nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven