Bevalt ontzettend goed. Wel druk, maar heel leuk en interessant.
Anoniem_103862
maandag 27 september 2010 om 12:41
Hier iemand die net met een duale opleiding gestart is We hebben alleen nu eerst 5 maanden 'full-time' les, ik begin pas in februari te werken, dus dan zal het pas ongeveer hetzelfde zijn als deeltijd denk ik. Mag ik dan al wel vast meelezen?
Ik heb eerder een deeltijd HBO opleiding gevolgd. Moest na jaren wel weer even opnieuw leren leren. Inderdaad druk (kostte toch zo'n 15 tot 20 uur per week), maar erg interessant.
Voor mijn studie staat ook voor ongeveer zo'n 15 uur per week aan huiswerk. Tot nu toe ben ik sneller klaar, maar ik houd er wel rekening mee met tijdsindeling.
Ik ben net begonnen( 3 weken later dan de rest) en ik loop echt tegen stomme praktische zaken aan als boek uitverkocht, nog niet op blackboard kunnen en geen hout van een opdracht snappen omdat hij onvolledig is en ik niet bij de rest van de informatie kan. Naja noem het opstart problemen
Ik heb mijn stufi voor HBO al gebruikt en wil nu werken en leren doen op MBO, maar daarbij heb je er geen recht op omdat het meer een cursus is (je betaalt ook cursusgeld, geen collegegeld).
Ik woon op mezelf en ben 23. Werk nu fulltime en wil wat anders maar wil echt mijn huisje niet opgeven.
Ik zal eens bellen met de betreffende school om te vragen of ik dat risico kan nemen.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.