Werk & Studie alle pijlers

Wie wil er meedenken?

11-01-2010 15:06 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ben druk bezig me te orienteren op een nieuwe functie. Maar ik kom er niet helemaal uit. Wie wil er even meedenken?

Mijn achtergrond:

Ik heb Psychologie gestudeerd, hoofdrichting Sociale en Organisatiepsychologie. Ben nu 3 jaar aan het werk als trainer/adviseur. Heb een depressie gekregen o.a. door de targetcultuur, het hotelleven, de druk van de-klant-is-altijd-koning (oftewel jij vraagt ik spring). Dat wil ik dus duidelijk niet meer.

Wat ik wel erg leuk vind is de afwisseling, het helpen van mensen en de creatieve kant van het vak (ontwerpen van werkvormen). Dat zijn dus dingen die ik graag terug zou zien in een nieuwe functie.

Binnenkort ga ik reintegreren. Voor het traject is het belangrijk dat ik weet waar ik naartoe wil. Maar ik kom daar dus niet echt uit.

Hebben jullie suggesties voor functies die passen bij mijn wensen en achtergrond?
quote:Letgo schreef op 11 januari 2010 @ 15:06:

Wie wil er even meedenken? quote:de druk van de-klant-is-altijd-koning (oftewel jij vraagt ik spring).Als je geld wil verdienen, zal je altijd klanten hebben, en ja, de klant is echt koning. Maar het is wel goed te bedenken dat het een constitutionele monarchie is quote:Hebben jullie suggesties voor functies die passen bij mijn wensen en achtergrond?

Nee, maar misschien wel nog wat extra vragen die je, mogelijk, kan gebruiken:

- waar ben je echt, echt, echt goed in?

- als je alles over mocht doen, alle mogelijkheden had, en inkomen geen rol speelde, wat zou je dan doen met je leven?

- heb je tot nu toe goed rond kunnen kijken in non-profit omgevingen (werkgever, klanten, etc)? Wat zijn volgens jou kenmerken van een non-profit organisatie?

- heb je tot nu toe goed rond kunnen kijken in profit omgevingen (werkgever, klanten, etc)? Wat zijn volgens jou kenmerken van een profit organisatie?

- Waarom werk je?