Werk & Studie alle pijlers

Wie wil er meedenken?

11-01-2010 15:06 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ben druk bezig me te orienteren op een nieuwe functie. Maar ik kom er niet helemaal uit. Wie wil er even meedenken?

Mijn achtergrond:

Ik heb Psychologie gestudeerd, hoofdrichting Sociale en Organisatiepsychologie. Ben nu 3 jaar aan het werk als trainer/adviseur. Heb een depressie gekregen o.a. door de targetcultuur, het hotelleven, de druk van de-klant-is-altijd-koning (oftewel jij vraagt ik spring). Dat wil ik dus duidelijk niet meer.

Wat ik wel erg leuk vind is de afwisseling, het helpen van mensen en de creatieve kant van het vak (ontwerpen van werkvormen). Dat zijn dus dingen die ik graag terug zou zien in een nieuwe functie.

Binnenkort ga ik reintegreren. Voor het traject is het belangrijk dat ik weet waar ik naartoe wil. Maar ik kom daar dus niet echt uit.

Hebben jullie suggesties voor functies die passen bij mijn wensen en achtergrond?
quote:rider schreef op 11 januari 2010 @ 16:36:

[...]

Voor een BCG heb je zo te lezen véél te weinig ervaring, en dat is ook een vrij bikkelharde club volgens mij (ik heb bij een consultancy gewerkt die in de ogen van de BCG-jongens waarschijnlijk als een stelletje sukkels zou gelden, en dáár was het al bikkelhard )

Maar BCG is geen MKB. In het MKB heb je een hele reeks aan consultancies, maar je zou ook kunnen denken aan een rol als zelfstandige, of bijvoorbeeld aansluiten bij een accountantskantoor oid.

Nee BCG gaat geen optie worden. Ik heb ooit gedate met iemand die daar stage ging lopen. Die was echt bovennatuurlijk slim. Dat bikkelharde beeld kan ik wat hem betreft wel bevestigen. Wat was die arrogant zeg! En inderdaad neerkijkend op de rest van de hele wereld (hij zou het triviant-topic geopend kunnen hebben).