Werk & Studie alle pijlers

Wonen in Utrecht

19-01-2016 14:41 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan een leuke baan krijgen in Utrecht/Nieuwegein in het ziekenhuis. Nu woon ik samen met mijn jonge kindjes. Mijn vraag aan jullie. Welke wijk in Utrecht kan je fijn wonen met 2 jonge kids. Ze houden van buitenspelen dus zoek iets kindvriendelijks. Wat ik zelf ook fijn vind is leuke nette mensen een fijne gezellige buurt zeg maar. Wie heeft advies/Tips. ( huur woning)
Opgeven wordt niet beloond doe waar je in geloofd !
Is 1 topic niet genoeg ?
Gewilde wijken in Utrecht zijn Wittevrouwen, Tuinwijk, Vogelenbuurt, Lombok. Liggen allemaal net buiten de binnenstad. Daaromheen zijn Tuindorp en Oog in Al (jaren '30 tuinwijken) gewild, ruime huizen, brede straten, ruime tuinen, kindvriendelijk dus. Maar ook duur.

En dan heb je natuurlijk Leidsche Rijn, kindvriendelijk wel maar of het echt leuk en gezellig wonen is...

Wat zoek je? En belangrijker, wat is je budget?
ja 1 topic is genoeg maar hij pakte hem eerst niet op de 1 toen was ik bezig met de ander dus schijnbaar staan ze nu op beiden excuus had het zelf niet eens door

Zonnetje 1080 bedankt voor je info !
Opgeven wordt niet beloond doe waar je in geloofd !
De Bilt is op fietsafstand van uithof/umc en Utrecht centraal.

Je zou ook in Nieuwegein kunnen gaan zitten maar daar heb ik minder een beeld van.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
De mooiste wijken zijn genoemd door zonnetje1080.

Leidsche Rijn kan, er zijn leuke, enigszins groene wijken met afwisselende bouw. Maar ook wijken die straat in straat uit hetzelfde zijn, met kleine tuinen en veel bestratng.

Maar het is net waar je van houdt. Ik woon (gelukkig) in de polder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven