Zakelijk café in/bij Den Haag Centraal
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:02
Binnenkort heb ik een zakelijke afspraak op Den Haag Centraal. Maar we zijn beiden niet zo bekend hier... Is er een stationsrestauratie oid? Het hoeft niet heel chique te zijn, als we er maar redelijk rustig kunnen zitten en overleggen.
Ik herinner me alleen een Burger King op Den Haag Centraal, leek me niet zo geschikt
Ik herinner me alleen een Burger King op Den Haag Centraal, leek me niet zo geschikt
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:16
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:30
Ik zou café bellmundo niet doen. De koffie is lekker en buiten zit je prima, maar binnen moet je aan een soort klein barretje (aan het raam) zitten en is het vaak een beetje een rotzooi. Zeker niet geschikt voor een zakelijk gesprek, dan kan je nog beter bij Douwe Egberts gaan zitten. Tussen BEP (post hierboven) en café bellmundo.
dinsdag 24 augustus 2010 om 22:44
quote:Milky2 schreef op 24 augustus 2010 @ 22:01:
BEP is inderdaad helemaal prima. En als je richting Stadhuis loopt vanaf het CS (de Rijnstraat) heb je ook een leuk zaakje zitten: Lebkov & SonsHeb je deze meeting rond luchtijd gepland? Want dan kan het nog wel eens behoorlijk druk zijn in Lebkov. En hele grote tafels hebben ze ook niet echt,...lastig iets uit te vouwen ben ik bang,...
BEP is inderdaad helemaal prima. En als je richting Stadhuis loopt vanaf het CS (de Rijnstraat) heb je ook een leuk zaakje zitten: Lebkov & SonsHeb je deze meeting rond luchtijd gepland? Want dan kan het nog wel eens behoorlijk druk zijn in Lebkov. En hele grote tafels hebben ze ook niet echt,...lastig iets uit te vouwen ben ik bang,...
woensdag 25 augustus 2010 om 08:41
woensdag 25 augustus 2010 om 09:27
woensdag 25 augustus 2010 om 10:53
Den Haag CS is behoorlijk verouderd, staat op de nominatie om platgegooid/verbouwd te worden. Daarbij ligt het centrum zeer dichtbij en is er tussen centrum en station ook veel nieuws geopend danwel al aanwezig. Er wordt dus voldoende gezorgd voor al die rijksambtenaren en andere loonslaven die daar rondsjokken in hun pauze. (en vergeet niet dat al die Ministeries ook zelf beschikken over een uitstekende catering).