Werk & Studie alle pijlers

Zakelijk café in/bij Den Haag Centraal

24-08-2010 21:02 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort heb ik een zakelijke afspraak op Den Haag Centraal. Maar we zijn beiden niet zo bekend hier... Is er een stationsrestauratie oid? Het hoeft niet heel chique te zijn, als we er maar redelijk rustig kunnen zitten en overleggen.

Ik herinner me alleen een Burger King op Den Haag Centraal, leek me niet zo geschikt
Je kan of naar het plein lopen, dat is vijf minuten en daar vind je veel geschikte cafes. Of je gaat in de lobby zitten van hotel Babylon. Dat ligt naast het station. Heeft een prima zakelijke uitstraling.
Dudok?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als je het station uitloopt richting malieveld en op de hoek bij de bank die straat inloopt, heb je bij het begin van de winkelstraat (korte poten) een zaakje zitten met hele goede koffie, chai en taart. Kunt binnen en buiten zitten, tegenover de avondwinkel. Caffé Belmondo.
Ah, dankjewel! Plein is inderdaad een goed idee, daar zit je toch meteen wat mooier en genoeg keus!

Wie weet is het ook nog mooi weer....haha
Fijn, dank voor de snelle tips!

Ik denk dat ik meer afspraken ga inplannen in Den Haag

Kijk even naar het weer, maar heb nu iig genoeg opties! Dank jullie wel!
Cafe BEP is ook leuk, Herengracht nummertje ... iets in de 87 geloof ik. Soort lunchroom. Nog vóór het Plein aan de rechterkant (als je van CS komt).
Dubbel
Ik zou café bellmundo niet doen. De koffie is lekker en buiten zit je prima, maar binnen moet je aan een soort klein barretje (aan het raam) zitten en is het vaak een beetje een rotzooi. Zeker niet geschikt voor een zakelijk gesprek, dan kan je nog beter bij Douwe Egberts gaan zitten. Tussen BEP (post hierboven) en café bellmundo.
Celeone, thanks voor de aanvulling. Heb ook wat papierwerk en tekeningen etc bij me die op tafel moeten, dus een beetje ruimte etc is wel fijn.
BEP is inderdaad helemaal prima. En als je richting Stadhuis loopt vanaf het CS (de Rijnstraat) heb je ook een leuk zaakje zitten: Lebkov & Sons
@Milky2 thanks!
quote:Milky2 schreef op 24 augustus 2010 @ 22:01:

BEP is inderdaad helemaal prima. En als je richting Stadhuis loopt vanaf het CS (de Rijnstraat) heb je ook een leuk zaakje zitten: Lebkov & SonsHeb je deze meeting rond luchtijd gepland? Want dan kan het nog wel eens behoorlijk druk zijn in Lebkov. En hele grote tafels hebben ze ook niet echt,...lastig iets uit te vouwen ben ik bang,...
Lebkov! Heerlijke koffie en broodjes

En maar 1 minuutje lopen vanaf CS.
Bij de Coffee Company (ook Korte Poten) hebben ze een flinke tafel waar je met papieren of laptop kunt zitten, en de koffie is lekker.
This is an unacceptable timeline
La Place in de Koninklijke Bibliotheek, of ONZ in de Theresiastraat. Er zitten wel wat andere restaurants aan het begin vande Theresiastraat (achter ministerie van LNV). Wel de uitgang van de bibliotheek nemen.
Lebkov is prima én lekker, maar vaak tijdens lunchtijd compleet overlopen door mensen die er een take-away broodje komen halen.

Je zou ook naar het Muzenplein kunnen lopen, daar zit in ieder geval een leuk café waar veel zakelijke afspraken worden gehouden.
@La India en @TIa Dalma, we hebben afgesproken om half 12...dus dan duurt het vast niet lang voordat hongerig Den Haag Lebkov overvalt Dus die valt dan af!

Thanks voor alle tips!
DisclaimerT: ik sta niet in voor het overlopen worden van die kroeg op het Muzenplein rond die tijd

Als je ziet hoeveel grotere organisaties en ministeries er op die paar vierkante kilometer tegen CS aan zitten....
Ehmm, als je op centraal staat rechtdoor lopen naar het spui (tussen al die hoge kantoren) daar zit naast de kerk pavlov. Die is erg geschikt ervoor . En anders als dat hem niet word kan je op het spui rechtsaf gaan en dan bij de bioscoop linksaf en rechtdoor lopen tot grote markt. Keuzes genoeg!
Maar da's niet in/om Centraal want dan zou ik qua ruimte en zakelijkheid ook Dudok aanraden.

En Roots, helemaal leuk (maar dan weer tijdens lunch overlopen door de ondernemers en uitzendmiepen in het centrum )
@Tia Dalma haha, I won't blame you!

Maar vind het wel opvallend dat er dus OP Den Haag CS niets is, terwijl er idd zoveel ministeries etc in de buurt zijn!
Den Haag CS is behoorlijk verouderd, staat op de nominatie om platgegooid/verbouwd te worden. Daarbij ligt het centrum zeer dichtbij en is er tussen centrum en station ook veel nieuws geopend danwel al aanwezig. Er wordt dus voldoende gezorgd voor al die rijksambtenaren en andere loonslaven die daar rondsjokken in hun pauze. (en vergeet niet dat al die Ministeries ook zelf beschikken over een uitstekende catering).
ik vind Dudok wat lawaaierig en de bediening niet super, maar los daarvan: Dudok!
Mooi, wanneer zien Nr en ik (en Wuiles als ze toch haar volledige anonimiteit bij uitzondering wenst los te laten) je daar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven