Werk & Studie alle pijlers

Zelfstandig ondernemend gastouder

20-09-2009 15:50 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben zelfstandig ondernemend gastouder en heb een vraagje over 2010.

Dan gaat de facturatie via het GOB lopen.

Ben je dan eigenlijk nog wel zelfstandig te noemen?

Kan dat dan wel voor de belasting? Of zien die mij niet meer aan voor zelfstandig onderneemster?

Ik hoop dat er een gastouder is die al iets meer weet over dit soort zaken want bij het GOB én bij de belastingdienst weten ze nog niet veel.

Het GOB komt nog met een info avond maar misschien zijn hier wel gastouders die al wat meer weten.

Graag reacties!!
niemand??
Ik ben dan geen zelfstandig ondernemende gastouder, maar het lijkt mij dat de ouders jou direct betalen, want jij moet een bepaald bedrag zelf afstaan aan de belastingdienst?

Ik ben wel zelf een gastouder, maar ik heb nog niets gehoord van mijn bureau. Het enige wat ik weet is wat er staat op internet. Ik heb ook een heleboel vragen waar gewoon niet op gereageerd wordt, en dat vind ik zeer vervelend. En niet alleen ik, ook mijn vraagouder wil nu eindelijk wel eens weten hoe en wat.
MM het blijft een beetje zeuren met het gastouder zijn vind ik. Ook ik weet bijna niets, wat ik weet komt van internet. Mijn bureau weet niets, zeggen ze dan. Als ik met vragen kom over de opleiding, de betaling vanaf volgend jaar en nog wat andere dingen wordt er gezegd dat er nog steeds geen duidelijkheid is, dat er nog onderzocht wordt hoe en wat. Bij postbus 51 staat wel van alles maar ook hier willen ik en mijn vraagouders graag duidelijkheid. Want iedereen kan wel zo makkelijk praten over de opleiding die gedaan moet worden, ik wil eigenlijk eerst wel eens weten wat er precies van mij als gastouder verwacht gaat worden voor ik eraan begin.
Als jullie nog niks gehoord hebben van jullie buro zou ik heel gauw een ander buro gaan zoeken.