Werk & Studie alle pijlers

ziek gemeld, en nu?

13-10-2012 12:46 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb griep dus me vnochtend ziek gemeld. Vreselijk om te doen, i hate it. Ik wil mn collega`s niet met extra werk opzadelen maar tis niet anders, ziek is ziek.

Alleen..hoe nu verder? Ze hebben ng niet gebeld ofzo, of ik morgen al weer kom werken bijv.

Ik moet echt uitzieken dus morgen kan ik niet komen, moet ik anders zelf bellen, bellen ze mij of gaan ze hier vanuit?

Heb me nog nooit ziek gemeld dus vndaar dat ik het niet weet, zit toch soort van te wachten op een telefoontje.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb dus zo'n baas die echt zelf elke dag belt of het al weer beter gaat, of hij zegt dat ik heb weer de volgende dag moet bellen om te vertellen of ik al beter ben...Daar word ik pas echt ziek van. Ik vind het ook al rot om te doen en in de 7 jaar dat ik er werk, ben ik misschien 3x echt flink ziek geweest. Dan zit je al te balen en dan belt hij ook nog elke dag om te kijken of je niet alweer kunt komen werken.

Maar goed dat terzijde...On topic, als je het niet zeker weet bel je gewoon zelf even op en vraagt wat de bedoeling is, omdat het de 1e x is dat je je ziek meldt en het niet weet. Denk wel dat ze dat kunnen waarderen toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven