Werk & Studie alle pijlers

Zo boos

25-01-2023 20:52 60 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kom er net achter dat mijn werkgever lijmmatten heeft liggen tegen muizen.

Moet gewoon mijn verhaal even kwijt, heb ze gezeg dat het verboden is, maar daar reageren ze niet op.
Such a beautiful place to be with Friends.
LoveDobby schreef:
25-01-2023 21:51
Bij ons staan er overal op onbereikbare plaatsen lokdozen, maar nu dus lijmmatten, er zijn zoveel diervriendelijkere alternatieven.

Plak die lijmmatten aan elkaar en flikker ze in het restafval als je er verder geen werk van wil maken.
Heeft je werkgever alle gaten wel gedicht? Anders blijf je bezig.
Ik zou de lijmmatten keer op keer weggooien, melden zou voor mij pas een stap verder zijn. Bij melden weet je echt wel zeker dat je ander werk kan gaan zoeken en dat gaat ver.
Aan de andere kant: wellicht sowieso ander werk zoeken als je je niet meer senang voelt bij deze werkgever.

Voor de muizen: al pepermuntolie geprobeerd? Muizen haten die geur, als er geen eten is en er staan wel schaaltjes pepermuntolie gaan ze liever naar een ander huis.
Stoutehond schreef:
26-01-2023 00:27
Heeft je werkgever alle gaten wel gedicht? Anders blijf je bezig.
Ja deze zijn gedicht.
Gister nog aan gegeven dat ik weiger de restanten op te ruimen, dat ik me er volledig van distantieer. Toen bleek dus dat het een bedrijf was die ze namens hun geplaatst had. Moet er niet achter komen welk bedrijf, want ik geef ze aan.
Noekie-Noek schreef:
25-01-2023 23:47

Vervelende is dat door muizenuitwerpselen kinderen echt heel erg ziek kunnen worden, dat wordt nog wel eens onderschat. Wij zijn ons zoontje er bijna door verloren.
O nee joh! Wat erg
Dat wist ik nog niet eens
LoveDobby schreef:
26-01-2023 05:55
Gister nog aan gegeven dat ik weiger de restanten op te ruimen, dat ik me er volledig van distantieer. Toen bleek dus dat het een bedrijf was die ze namens hun geplaatst had. Moet er niet achter komen welk bedrijf, want ik geef ze aan.
Maar wordt er dan verwacht dat 1 van jullie dan de resten opruimt? En hoe zien ze dat dan voor zich want die muizen leven gewoon nog dan

En je moet er juist wel achterkomen welk bedrijf het is
Als je het kdv niet wil melden dan toch wel het bedrijf omdat dat dan veel anoniemer is?
Cookielover schreef:
25-01-2023 21:44
Ga ik mijn overlastgevende buurman ook wel even naar de andere wereld helpen. Ik heb alle legale opties geprobeerd, dus ja.
Stel je niet zo aan.
Die lijmmatten vind ik ook niet kunnen, maar dat diervriendelijke uitzetten in de natuur 5 kilometer verderop, vind ik ook een beetje typisch, dan verleg je het probleem en het komt vanzelf weer bij je terug. Nou ja, misschien meer werk te doen voor mijn katten in dat geval.
maze schreef:
26-01-2023 08:06
Maar wordt er dan verwacht dat 1 van jullie dan de resten opruimt? En hoe zien ze dat dan voor zich want die muizen leven gewoon nog dan

En je moet er juist wel achterkomen welk bedrijf het is
Als je het kdv niet wil melden dan toch wel het bedrijf omdat dat dan veel anoniemer is?
Dat bedoel ik ook.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven