Zo boos
donderdag 26 januari 2023 om 00:17

donderdag 26 januari 2023 om 05:49
Ik zou de lijmmatten keer op keer weggooien, melden zou voor mij pas een stap verder zijn. Bij melden weet je echt wel zeker dat je ander werk kan gaan zoeken en dat gaat ver.
Aan de andere kant: wellicht sowieso ander werk zoeken als je je niet meer senang voelt bij deze werkgever.
Voor de muizen: al pepermuntolie geprobeerd? Muizen haten die geur, als er geen eten is en er staan wel schaaltjes pepermuntolie gaan ze liever naar een ander huis.
Aan de andere kant: wellicht sowieso ander werk zoeken als je je niet meer senang voelt bij deze werkgever.
Voor de muizen: al pepermuntolie geprobeerd? Muizen haten die geur, als er geen eten is en er staan wel schaaltjes pepermuntolie gaan ze liever naar een ander huis.
donderdag 26 januari 2023 om 05:49
Ja deze zijn gedicht.Stoutehond schreef: ↑26-01-2023 00:27Heeft je werkgever alle gaten wel gedicht? Anders blijf je bezig.
Such a beautiful place to be with Friends.
donderdag 26 januari 2023 om 05:55
donderdag 26 januari 2023 om 07:56
O nee joh! Wat ergNoekie-Noek schreef: ↑25-01-2023 23:47
Vervelende is dat door muizenuitwerpselen kinderen echt heel erg ziek kunnen worden, dat wordt nog wel eens onderschat. Wij zijn ons zoontje er bijna door verloren.
Dat wist ik nog niet eens
donderdag 26 januari 2023 om 08:06
Maar wordt er dan verwacht dat 1 van jullie dan de resten opruimt? En hoe zien ze dat dan voor zich want die muizen leven gewoon nog dan
En je moet er juist wel achterkomen welk bedrijf het is
Als je het kdv niet wil melden dan toch wel het bedrijf omdat dat dan veel anoniemer is?
donderdag 26 januari 2023 om 09:57
Stel je niet zo aan.Cookielover schreef: ↑25-01-2023 21:44Ga ik mijn overlastgevende buurman ook wel even naar de andere wereld helpen. Ik heb alle legale opties geprobeerd, dus ja.
donderdag 26 januari 2023 om 11:37
donderdag 26 januari 2023 om 20:32
Dat bedoel ik ook.maze schreef: ↑26-01-2023 08:06Maar wordt er dan verwacht dat 1 van jullie dan de resten opruimt? En hoe zien ze dat dan voor zich want die muizen leven gewoon nog dan
En je moet er juist wel achterkomen welk bedrijf het is
Als je het kdv niet wil melden dan toch wel het bedrijf omdat dat dan veel anoniemer is?
Such a beautiful place to be with Friends.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in