Werk & Studie alle pijlers

Zorgplan evalueren en bijstellen

05-12-2010 11:26 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_99536 wijzigde dit bericht op 04-06-2018 20:42
Reden: UItschrijving
98.50% gewijzigd
sja..... direct woordgebruik zonder een oordeel en positief geschreven .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kan dit een hulpmiddel voor je zijn?

http://nl.wikipedia.org/wiki/SMART-principe

Sterkte in ieder geval.
ga uit van de oude situatie en beschrijf dan de aanpassing. Wij benoemen ook altijd de volgende evaluatiedatum in het zorgplan.
Misschien heb je wat aan voorbeelden van collega's.

Vind dit soort vragen lastig omdat elke instelling zo zijn eigen regels hanteert zowel officieel als onofficieel.
Mmmh, ik zie dat je hier weer bent met een beroepsvraag. Ik vind het op de een of andere manier vreemd, en eigenlijk niet professioneel om vragen als deze op een forum te stellen. Vraag ze bv op school, daar horen ze thuis, of aan je collega`s of pak er een voorbeeld bij. Google geeft ook veel informatie, maar de vraag stellen op het Viva forum, sja...vreemd.

Ik zie mezelf al aankomen op het werk en school: "op het Viva forum zeiden ze..." Kom op zeg, waar haal je als professional (inwording) je informatie vandaan, toch niet van een forum!!
quote:TheEmpress schreef op 05 december 2010 @ 12:09:

Mmmh, ik zie dat je hier weer bent met een beroepsvraag. Ik vind het op de een of andere manier vreemd, en eigenlijk niet professioneel om vragen als deze op een forum te stellen. Vraag ze bv op school, daar horen ze thuis, of aan je collega`s of pak er een voorbeeld bij. Google geeft ook veel informatie, maar de vraag stellen op het Viva forum, sja...vreemd.

Ik zie mezelf al aankomen op het werk en school: "op het Viva forum zeiden ze..." Kom op zeg, waar haal je als professional (inwording) je informatie vandaan, toch niet van een forum!!

Je schrijft......."eigenlijk niet professioneel".......jammer dat je het zo ziet.

Sorry dat ik het als zelfprojectie van je zie.(niet hatelijk bedoeld!)

Ze is waarschijnlijk nog niet zo ver...so what!

Dit is toch een mooi medium...om het ook hier te kunnen vragen.

Krijgen wat je wilt, is maar half zo belangrijk als geven wat je hebt.
Eens met TheEmpress.

Daarnaast, ben je erg gemakkelijk te googelen, ik kan me voorstellen dat je werkgever niet echt blij is dat je hier vragen stelt over je werk terwijl je zo herkenbaar bent. Zou ik als werkgever niet echt fijn vinden in elk geval.
Maar goed, je hebt dit vorige keer ook al geprobeerd en daar ook weinig van geleerd. Ik dacht al dat ik je naam herkende.
Wat staat er in de methodiek van je zorginstelling?

Verder vind ik het bijzonder onprofessioneel om dit hier te vragen.
vreemde vraag voor een professional, want ik neem aan dat je niet meet in opleiding bent.
In het vorige topic was ze nog steeds in opleiding, ik denk nu nog steeds.

Dan heb je juist je school en klasgenoten om dit soort vragen te lanceren, en wat dacht je van boeken, of internet (wel goed kijken of de site betrouwbaar is)

Dus of je nu nog in opleiding bent, of al klaar bent, het is in beide gevallen onprofessioneel en ik vraag me werkelijk af wat je hiermee nou hoopt te bereiken. Leer liever op welke wijze je goede informatie op kunt zoeken (dat is namelijk ook een skill) en vervolgens kunt toepassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven