1-2 weken zwanger
dinsdag 1 december 2015 om 20:42
quote:ukkie87 schreef op 01 december 2015 @ 20:39:
Ja hahaha ik moet er zelf ook om lachen...
Maar internet sprak opeens zo tegen!
heel gek hoor, maar in de verpakking zit zo'n briefje, met woorden er op. Daar staat precies op hoe het werkt.
Want zoals de wijze Abraham Lincoln al zei "Not everything you read on the internet is true".
Die bijsluiter daarentegen... kan je redelijk vanuit gaan dat ze daar weten hoe het werkt.
Ja hahaha ik moet er zelf ook om lachen...
Maar internet sprak opeens zo tegen!
heel gek hoor, maar in de verpakking zit zo'n briefje, met woorden er op. Daar staat precies op hoe het werkt.
Want zoals de wijze Abraham Lincoln al zei "Not everything you read on the internet is true".
Die bijsluiter daarentegen... kan je redelijk vanuit gaan dat ze daar weten hoe het werkt.
dinsdag 1 december 2015 om 20:44
1-2 weken betekent dat de bevruchting 1-2 weken geleden was en dat je dus 3-4 weken zwanger bent.
Zat er geen gebruiksaanwijzing in de verpakking?
http://nl.clearblue.com/s ... l/leaflet/cb9_leaflet.pdf
Zat er geen gebruiksaanwijzing in de verpakking?
http://nl.clearblue.com/s ... l/leaflet/cb9_leaflet.pdf
dinsdag 1 december 2015 om 21:50
quote:hoelahoepla schreef op 01 december 2015 @ 20:42:
[...]
To gefeliciteerd!
[...]
To gefeliciteerd!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
dinsdag 1 december 2015 om 22:19
quote:ariel149 schreef op 01 december 2015 @ 21:43:
[...]
Daar heb je wel gelijk maar hoogzwanger zijn in de zomer is dan net weer ff wat minder..
Nou vind je? Ik was vorig jaar in augustus uitgerekend en heb heerlijk van de zomer genoten. Lekker laten verwennen voetenbadje waterijsjes en later wandelen met de kleine
Nu net bevallen maar wat een crime om een winterjas te vinden die past en met dit slechte weer is wandelen ook geen optie..
Doe mij maar een zomerkindje!
[...]
Daar heb je wel gelijk maar hoogzwanger zijn in de zomer is dan net weer ff wat minder..
Nou vind je? Ik was vorig jaar in augustus uitgerekend en heb heerlijk van de zomer genoten. Lekker laten verwennen voetenbadje waterijsjes en later wandelen met de kleine
Nu net bevallen maar wat een crime om een winterjas te vinden die past en met dit slechte weer is wandelen ook geen optie..
Doe mij maar een zomerkindje!
dinsdag 1 december 2015 om 22:28