15 en zwanger?! HELP!

13-01-2013 15:53 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt radeloos.

Ik heb 3 weken geleden mijn 'eerste keer' achter de rug.

Alles was geregeld, helemaal veilig.

Mijn regels die normaal altijd heel stipt zijn, blijven nu weg.

Wat moet ik nou toch?! Hoe vertel ik het mijn moeder? Wat moet ik doen?

Help!
Helemaal eens met Louba e.a.

Wanneer had je ongesteld moeten worden?
quote:meonyourscreen schreef op 13 januari 2013 @ 16:07:

Bedankt allemaal. Ja ik kom inderdaad uit België, valt het zo hard op? Ik ben nochtans half Nederlands hoor, haha. Oké, daar gaat het nu even niet over. Morgen komt er een vriendin die hetzelfde al eens heeft gehad. Nogmaals bedankt! Btw in België heb je het JACpunt die jongeren helpt. En hier heeft zo'n test me bijna ¤10 gekost! :oJa, je hebt het over je regels. Dat is typisch Vlaams
regels is typisch belgisch (wij zeggen ongesteld zijn), dus het is wel redelijk duidelijk ja
Ga die test eerst eens even doen voordat je je zelf gek maakt. Beetje zonde van je tijd anders.
quote:meonyourscreen schreef op 13 januari 2013 @ 16:07:

Bedankt allemaal. Ja ik kom inderdaad uit België, valt het zo hard op? Ik ben nochtans half Nederlands hoor, haha. Oké, daar gaat het nu even niet over. Morgen komt er een vriendin die hetzelfde al eens heeft gehad. Nogmaals bedankt! Btw in België heb je het JACpunt die jongeren helpt. En hier heeft zo'n test me bijna ¤10 gekost! :oWaarom doe je niet nu even in test i.p.v. morgen? Dan heb je duidelijkheid.
dinsdag..
quote:elninjoo schreef op 13 januari 2013 @ 16:08:

regels is typisch belgisch (wij zeggen ongesteld zijn), dus het is wel redelijk duidelijk ja Dat wist ik niet, als hollander. Snapte al weinig van de zin
Heb je de test al gedaan?
quote:meonyourscreen schreef op 13 januari 2013 @ 16:10:

dinsdag..Ben je aan de pil, hebben jullie een condoom gehad, waarom doe je de test niet?
Doe nu de test, dan weet je het...

Alhoewel, eerste ochtendurine wel beter is toch?!
Was even vergeten dat dit een Nederlandse site is (:
Ok dus je bent nu 5 dagen overtijd. áls je zwanger bent (en die kans is heel erg klein als je het veilig hebt gedaan) zie je dat nu waarschijnlijk wel terug op de test. Dus hup, naar de wc jij en plas over zo'n staafje! Dan heb je over een paar minuten al duidelijkheid.
quote:meonyourscreen schreef op 13 januari 2013 @ 16:10:

dinsdag..Goed. En wat heb je als anti conceptie gebruikt? Zowel pil als condoom?
Doe de test, grote kans dat je paniekt voor niets. Dan slaap je vannacht lekker en kan je er morgen om lachen.
Waarom wachten? Ga testen en kijk of je zwanger bent. Uitstellen lijkt me zinloos.
Maar nog géén antwoord gegeven. Wat is volgens jou veilig?
quote:meonyourscreen schreef op 13 januari 2013 @ 16:12:

Was even vergeten dat dit een Nederlandse site is (:Lief madammeke, geef nou eens antwoord op de vragen die je gesteld worden, is wel zo handig he, als je met een hulpvraag komt.
quote:meonyourscreen schreef op 13 januari 2013 @ 16:12:

Was even vergeten dat dit een Nederlandse site is (:

Geeft toch niks? De principes van menstruatie en zwangerschap en zo zijn in België hetzelfde als hier toch?

Goed, je bent dus vijf dagen overtijd. Hoe lang menstrueer je al? En ben je regelmatig, en zo ja sinds hoe lang? Jonge meisjes zijn nou eenmaal vaak onregelmatig, vandaar dat ik het vraag.
Nou als Belgische vind ik dit toch ook een raar verhaal. Ik bedoel waarom wordt die test nu niet EERST gedaan voor je helemaal in paniek gaat?

Wat heb je nou aan goede raad als je nog niet eens wéét of je zwanger bent of niet?!

Kortom test DOEN en niet lullen.
quote:nina1966 schreef op 13 januari 2013 @ 16:13:

Maar nog géén antwoord gegeven. Wat is volgens jou veilig?Inderdaad, ik vraag het ook nog maar een keer: welke anticonceptie heb je gebruikt?
TO, heb je het überhaupt wel veilig gedaan, nu ze zo wegblijft en onze vragen negeert? Ben je daarom zo in de stress?
We hebben niet de hele dag TO.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En misschien toch even praten met je moeder. Wat is veilige sex? Dit wil je niet elke maand toch?
En?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Nouschi schreef op 13 januari 2013 @ 16:25:

We hebben niet de hele dag TO.Precies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven