16 weken zwanger & naar pretpark

18-01-2014 16:32 41 berichten
Hallo meiden



Ik ben momenteel 16 weken zwanger en nu wil ik binnenkort naar een pretpark gaan. Mag ik gewoon overal in? Of is dit erg onverstandig ?



Graag ervaringen



Bedankt !!
Alle reacties Link kopieren
Snelle dingen niet maar volgens mij bij Efteling ook niet in droomvlucht en dat soort attracties
Nee, dat "mag" niet. Het wordt op de bordjes bij de attracties iig verboden.
Bedankt voor jullie reactie ik kon het op de website niet vinden namelijk !
Alle reacties Link kopieren
Efteling mag je echt bijna nergens in
Ja ik lees het nu ook. Is het dan echt zo onverstandig? Ik dacht zelf dat het wel mee valt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet eens overal in willen als ik zwanger zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:beertjebruin30 schreef op 18 januari 2014 @ 16:38:

Ja ik lees het nu ook. Is het dan echt zo onverstandig? Ik dacht zelf dat het wel mee valt.Ze willen geen risico lopen bij de Efteling natuurlijk.Ze moeten zuinig zijn op hun toekomstige doelgroep
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel zwanger naar de Efteling geweest. Uitje vanuit het werk en ik vond het jammer om niet mee te gaan.



Ik weet niet meer hoe lang ik toen zwanger was maar ben in best veel attracties geweest. Ook gewoon in droomvlucht dat gaat toch niet snel of wild.



Vogelrock, de python, de bobsleebaan en dat soort dingen kan je dan inderdaad beter overslaan en mag je ook niet in.
Je mag echt wel in de droomvlucht hoor! Die stang zit ver genoeg van je af.



Je mag niet in achtbanen, dingen met strakke beugels (villa volta!) en botsende dingen (piranha)

Verder mag alles. Niet teveel zorgen maken'
Haha miedo misschien wel inderdaad. Nee ik snap natuurlijk wel dat de echt wilde dingen niet kunnen. Maar droomvlucht??
Alle reacties Link kopieren
Waarom het risico lopen maar dat is mijn idee
Alle reacties Link kopieren
quote:beertjebruin30 schreef op 18 januari 2014 @ 16:41:

Haha miedo misschien wel inderdaad. Nee ik snap natuurlijk wel dat de echt wilde dingen niet kunnen. Maar droomvlucht??Droomvlucht doe je toch gewoon.Attractie is niet snel ofzo.En de stang zit inderdaad een heel stuk van je af.
Alle reacties Link kopieren
Welk risico? Je rijdt toch ook gewoon auto? Ik zou die hele snelle dingen waar je op de kop vliegt en abrupte bewegingen maakt niet doen, maar die durf ik normaal gesproken toch al niet. Voor mij zou het niet zo'n probleem zijn dus, aangezien de enge attractie's altijd over sla.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Sowieso wou ik de achtbanen wel overslaan inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf zwanger naar de efteling geweest,best zonde van het geld. Dingen meteen stang of beugel doe je sowieso al niet. Dan blijft er niet zo heel veel over hoor.
Ik ben zwanger naar Disneyland geweest, veel dingen mag je inderdaad niet in, maar blijft genoeg leuks over!
Ik snap het ook wel als je bijvoorbeeld 25 weken bent. Maar met 16 weken kan je nog wel redelijk wat dingen doen toch
Alle reacties Link kopieren
quote:katrien1974 schreef op 18 januari 2014 @ 16:34:

Snelle dingen niet maar volgens mij bij Efteling ook niet in droomvlucht en dat soort attracties





Haha sorry.. Maar ik ben vorige week met 24 weken zwangerschap in de droomvlucht geweest. Mag ik 1reden van jou waarom dat gevaarlijk zou zijn? Dan mag ik natuurlijk ook niet in het carnaval festival(poppentheater)



Verder ben ik het eens met de anderen je hebt niks aan een pretpark ook efteling niet je kan bijna nergens in. (Wij hebben abbonement) dus gingen meer met onze dochter omdat t straks even niet kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:jochebed schreef op 18 januari 2014 @ 16:52:

Ik ben zwanger naar Disneyland geweest, veel dingen mag je inderdaad niet in, maar blijft genoeg leuks over!Klopt! Er blijft genoeg over, en een dagje weg is altijd leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:ambrosia9 schreef op 18 januari 2014 @ 16:47:

Ik ben zelf zwanger naar de efteling geweest,best zonde van het geld. Dingen meteen stang of beugel doe je sowieso al niet. Dan blijft er niet zo heel veel over hoor.



Hoezo niet?

Ik ben er ook geweest zwanger een aantal maanden geleden en er was nog genoeg om in te gaan. Overdreven gedoe.
Nou ik dacht dus dat het ook een beetje overdreven was om nergens in te gaan. Maarja toch maar even vragen wat anderen er van vinden
Alle reacties Link kopieren
quote:Beauke schreef op zaterdag 18 januari 2014 17:01 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ambrosia9 in "16 weken zwanger & naar pretpark"" class="messagelink">ambrosia9 schreef op 18 januari 2014 @ 16:47</a>:</b>

Ik ben zelf zwanger naar de efteling geweest,best zonde van het geld. Dingen meteen stang of beugel doe je sowieso al niet. Dan blijft er niet zo heel veel over hoor.</div></blockquote>



Hoezo niet?

Ik ben er ook geweest zwanger een aantal maanden geleden en er was nog genoeg om in te gaan. Overdreven gedoe. Ik heb niet goed gelezen, ik dacht dat TO 26 wk zwanger is. Maar ik was toen ook al bijna 30 weken en ging mee onder het mom van "gezellig". Vond het toen wel tegenvallen waar ik allemaal nog in mocht en paste
Alle reacties Link kopieren
En t scheelt dat ik toch al niet in die spectaculaire dingen ging (dochter is 4) dus ben t gewend de andere attracties en heb een leuke dag gehad. Dus met 16 weken moet dat vast lukken.

Iedereen heeft toch een eigen mening, je moet doen waar je je goed bij voelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:ambrosia9 schreef op 18 januari 2014 @ 17:07:

[...]





Ik heb niet goed gelezen, ik dacht dat TO 26 wk zwanger is. Maar ik was toen ook al bijna 30 weken en ging mee onder het mom van "gezellig". Vond het toen wel tegenvallen waar ik allemaal nog in mocht en paste Ok, da's anders ja. En als je al past ben je misschien sneller misselijk enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven