24+ maanden bezig

24-09-2020 16:45 767 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Wie schrijft er mee in het nieuwe topic?

Dit topic is een vervolg op de groep "Zwanger worden 6+ rondes" en "Zwanger worden 12+ rondes". Nieuwe meeschrijvers zijn uiteraard ook welkom.

Zwanger worden begon ooit met een droom, maar het traject waar we inmiddels in zitten lijkt meer op een nachtmerrie. Dit topic is voor alle vrouwen die minimaal 24 maanden proberen zwanger te worden. Vrouwen die elke ronde weer tussen hoop en vrees balanceren. Vrouwen die zichzelf na elke mislukte poging/ronde weer oppeppen om er weer voor te gaan, ook als ze het even niet meer zien zitten.

Dit topic is niet bedoeld om altijd maar positief te blijven, je mag hier ook lekker zeiken en van je af schrijven.

NaamLeeftijdTrajectZiekenhuisNOD/bijzonderheden
LittleMissBooks33ISCI Pauze
Vonskie37IVF Nij Barrahus
Liv30IUI
Celenne35ISCIUZ Gent
Vanessakusje198734IVFUMC Utrecht
Spruit8633IVF Amsterdam UMC

Zwanger: :cheer2:
BlueWater81, Linn84, Falathiel, El, Burg23, Koffieleutjuh

We hebben al een tijdje niets van jullie gehoord: MTBS86, Pax*, Rosalie87, Moosforhappines1988
Wil je terug in de tabel? Stuur dan een berichtje!


Nieuwe meeschrijvers zijn altijd welkom! Stel je voor in een reactie, en je wordt toegevoegd aan de tabel.
burg23 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 17:52
40.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vonskie wat fijn van je te horen. Hele spannende zwangerschap dus. Hopelijk gaat alles gewoon volgens het boekje.

Ik heb me aangemeld op Freya maar daar is t heel stil.
Alle reacties Link kopieren
Meisjes.... op de valreep kan ik het nog delen met jullie.

https://ibb.co/kh2WtzP

:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Omg....Mallelein!!!!! Aaaaahh zo blij voor je! Wat een mooie duidelijke streep!

koffie ik sta wel open voor een afgelopen fb pagina ofzo. Zou het zo gek vinden om jullie niet meer te volgen!
Alle reacties Link kopieren
Mallelein, wat fijn meis! Van harte gefeliciteerd! :cheer2:

Vonskie, vind het zelf ook raar om dit ineens helemaal los te laten... Gewoon op Facebook toevoegen is ook altijd nog een optie mss? Ik weet ook niet hoe de rest er tegenaan kijkt?

Freya is ook een optie..
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldig nieuws Vonskie! Heerlijk. Hoop dat je enorm geniet! Al een beetje gewend aan het idee van twee mooie kindjes straks? :heart:

Mallelein WAUW! Wat geweldig voor jullie! Zo snel kan het gaan.. van harte gefeliciteerd.

Koffie hoe voel jij je?

Ik zou ook best graag door willen kletsen. Een facebookgroep is prima, of anders een topic op het forum van bijv. ouders van nu?
Dit topic loopt niet meer zie ik. Wilde toch nog even melden dat ik een paar weken geleden ben bevallen van een prachtige en gezonde dochter! :flirting:
Bevalling was erg zwaar maar we herstellen gelukkig goed! We zijn heel dankbaar

Wat fijn te lezen dat er zoveel inmiddels ookzwanger zijn geworden! :heart: hopelijk gaat alles voorspoedig.

:hug: voor degenen die nog volop in het traject zitten!
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd Linn! Wat een mooi nieuws!

Succes met je herstel en lekker genieten van je meisje! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Linn. Daar doe je het toch allemaal voor.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal. Nou zie ik tot m’n verbazing mijn naam nog terug. Ik wil heel graag teruglezen maar ga dan vanavond even achter de computer zitten. Want op m’n telefoon lukt dat niet.

Ik heb hier denk ik vorig jaar meegeschreven. Na de tweede miskraam stortte mijn wereld in en heb ik een jaar gebruikt om me weer een beetje mezelf te voelen. Inmiddels weer een terugplaatsing achter de rug en jawel. Ik ben zwanger! Voor de derde keer…… heel bijzonder maar ook heel spannend aangezien we tot nu toe steeds nog met lege handen staan. ondertussen ook naar UZ Gent geweest voor een vervolg. Maar hopelijk is dat niet nodig en mag dit Embryo blijven zitten. Ik ga lezen. Liefs 💋
Alle reacties Link kopieren
Spannend Rosalie. Je hebt ook al veel meegemaakt en wacht al lang!
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,

‘Mijn’ oude topic… Ik kan alle pijn zo terughalen als ik het aanklik. Maar bij ons is er een happy end: op eerste kerstdag zijn wij na een lange weg ouders geworden van onze geweldige zoon. Hij is met een prachtige badbevalling ter wereld gekomen.

Ik blijf aan jullie denken.

Liefs,
Burg
Alle reacties Link kopieren
Super leuk om weer eens een update van jullie te lezen!!!

Wow Burg, een kerstkindje! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon :heart: . Gaat alles goed met jullie?

Linn, jouw dochter is inmiddels al een paar maand oud, alsnog gefeliciteerd :heart:.

Rosalie wat ontzettend spannend dat je weer zwanger bent en wat hoop ik voor je deze embryo lekker blijft zitten. Gun het je zo! :heart:

Vanessa ik lees af en toe nog mee op het ivf topic. Ik blijf voor je duimen en hopen :heart:.

Liv ik las in het ivf topic dat je zwanger bent. Ben echt heel blij voor je!! Het is je zooooo gegund :heart:

Dan een kleine ego update van mij. Ik ben inmiddels 36 weken zwanger. Helaas zijn we met 22 weken één van onze tweeling jongens verloren door de zeldzame ziekte TAPS. Een emotionele en complexe zwangerschap, het overlijden van onze jongen is groot. We kijken er wel erg naar uit om onze baby's te ontmoeten, nog een paar weekjes!!
Alle reacties Link kopieren
Leuk om weer eens berichtjes te lezen. Hopelijk mag dit jaar voor de rest van jullie mooi nieuws komen.
Hier alweer aan het werk. Onze zoon is volgende week al 5 maanden. Alles gaat goed met hem. Geniet nog iedere dag intens van hem.
Dit gevoel gun ik jullie allemaal.
Pluk de dag...
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat er weer wat berichten in dit topic zijn geplaatst! :heart:

Burg Zo zo zo onwijs blij voor je! :flirting: Heerlijk genieten van jullie kerstwonder! Ik snap dat je 'oude' berichten zoveel omhoog brengen.. zo'n lange weg die jullie hebben afgelegd. Genieten nu, het is jullie zo gegund!

Vonskie Geweldig dat je al zover op weg bent en nu mag gaan aftellen richting de bevalling! Maar... wat een heftige tijd ook. Wat moet dat enorm verdrietig geweest zijn om dat na 22 weken mee te maken en die totaal verschillende emoties van verdriet en blijdschap naast elkaar te moeten zetten. Ik hoop dat je bevalling een prachtig moment gaat worden. Heel veel succes met de laatste loodjes! :hug:

Bluewater Time flies! Heerlijk om te horen dat alles goed gaat met jullie zoon. Heel veel succes met werken weer!

En zoals Vonskie inderdaad al goed gezien had.... ik had nooit durven hopen om dit te schrijven, maar ik ben zwanger!! Inmiddels 8,5 week. Zo, zo dankbaar! Na een lang IUI proces (11 pogingen), zijn wij het IVF-traject ingegaan. Door mijn PCOS heb ik een fikse overstimulatie gehad (punctie van 25 eicellen) ondanks de lage dosering gonal. 6 dagen in het ziekenhuis gelegen en geen verse tp, máár wel 14 (!) cryo's! Na een pittig herstel mochten we nog voor het nieuwe jaar een cryo tp doen, en die bleek raak! On-ge-lo-fe-lijk!! We konden het echt geloven. Ik ben best wel onzeker nog, maar probeer ook te genieten. Met dit bericht wil ik ook (stille) meelezers hoop en kracht meegeven - hou vol! Ik had nooit gedacht dat het na 2 jaar toch zo mocht zijn.

Heel veel liefs voor allemaal !
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om hier weer berichtjes te lezen.

Gefeliciteerd Linn en Burg!
Ik sluit me bij jullie aan: ook mijn dochter is inmiddels geboren. Nog altijd onwerkelijk dat dit kleine meisje in mijn armen echt mijn dochter is!

Rosalie en Liv, wat ontzettend spannend! Sterkte om dat eerste trimester door te komen. Soms gaan de weken zo ontzettend traag. Op naar een leuker en geruster tweede trimester.

Vonskie, wat een vreselijke ervaring! Sterkte met de laatste loodjes en alle heftige emoties.

Vanessa, ik blijf voor je duimen. Ik hoop dat de nieuwe onderzoeken een aanknopingspunt vinden om je kansen te verbeteren. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Celenne het was jullie ook zo ontzettend gegund. Fijn dat het goed gaat.

Vonskie wat een verhaal. Wat moet dat mega heftig zijn zeg.

Wij horen eind januari het vervolg IVF traject.
Alle reacties Link kopieren
Heyyy lieve meiden,

Wat leuk zoveel updates :)

Burg van harte gefeliciteerd met jullie Kerstkindje :cheer2: geniet ervan!

Liv, ik was idd ook al op de hoogte van je zwangerschap! Hopelijk voel je je nog steeds goed? :heart:

Vonskie :hug:

Celenne, lekker genieten van je mooie meisje! :heart:

Vanessa, ik blijf met je mee hopen en duimen dat deze stap naar DL jullie een nieuw wondertje mag brengen! :heart:

Zelf heb ik ook een update: vorige week donderdag rond deze tijd lag ik in het zkh, opgenomen vanwege zwangerschapsvergiftiging.. en afgelopen vrijdag zijn we na de meest relaxte bevalling ooit ouders geworden van 2 gezonde dochtertjes bij een termijn van 37.4 de meisjes hadden supergoede gewichtjes (3130 en 3120) en doen het goed! We zijn erg dankbaar en genieten enorm :heart: :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven