35+ en zwanger worden in 2018
dinsdag 21 november 2017 om 20:39
Bezig met zwanger worden:
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger

Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
of 
Miss37 bevallen
12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
Miss37 bevallen
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
woensdag 14 februari 2018 om 19:09
Is dit topic nog lopend??
Ik ben 37, eind van de maand 38.
Sinds april zijn we gestopt met de pil, omdat we er beiden nu pas aan toe zijn. Eigenlijk vrijwel meteen redelijk regelmatige menstruatie.
Behalve nu. Ik zou nu een week over tijd zijn kijkend naar de laatste keer. Vrijdag wel vreselijke menstruatie krampen gehad en opgezette borsten. Ook gewoon mijn 2 dagen hoofdpijn. Maar nog steeds geen duivels.
Mijn borsten zijn niet meer opgezet maar voelen heel erg beurs, vooral mijn tepels. Buikpijn is wel minder maar zit er nog. Ik ben eigenlijk totaal niet misselijk ook. Maar ook vandaag had ik een negatieve test. Voel me grieperig vandaag, dus alleen wat weeïg.
Ik word hier zo onzeker van. Ongesteld worden vind ik ook niet heel erg, maar gewoon niks is vervelend.
Nou lees ik heel erg veel dat het zou kunnen dat de hcg aanmaak niet altijd even snel is.
Wat moet ik hiervan denken?
Ik probeer me geen zorgen te maken, maar dat is behoorlijk lastig.
Toch maar even aangemeld hier. Wie weet helpt praten met jullie erover.
Ik ben 37, eind van de maand 38.
Sinds april zijn we gestopt met de pil, omdat we er beiden nu pas aan toe zijn. Eigenlijk vrijwel meteen redelijk regelmatige menstruatie.
Behalve nu. Ik zou nu een week over tijd zijn kijkend naar de laatste keer. Vrijdag wel vreselijke menstruatie krampen gehad en opgezette borsten. Ook gewoon mijn 2 dagen hoofdpijn. Maar nog steeds geen duivels.
Mijn borsten zijn niet meer opgezet maar voelen heel erg beurs, vooral mijn tepels. Buikpijn is wel minder maar zit er nog. Ik ben eigenlijk totaal niet misselijk ook. Maar ook vandaag had ik een negatieve test. Voel me grieperig vandaag, dus alleen wat weeïg.
Ik word hier zo onzeker van. Ongesteld worden vind ik ook niet heel erg, maar gewoon niks is vervelend.
Nou lees ik heel erg veel dat het zou kunnen dat de hcg aanmaak niet altijd even snel is.
Wat moet ik hiervan denken?
Ik probeer me geen zorgen te maken, maar dat is behoorlijk lastig.
Toch maar even aangemeld hier. Wie weet helpt praten met jullie erover.
woensdag 14 februari 2018 om 21:23
Onzeker, dit topic loopt zeker nog, welkom bij de club in ieder geval.
Het kan idd dat je nog niet genoeg aanmaakt voor een positieve test. Feitelijk had ik hetzelfde bij mijn jongste, pas na 1,5 week positieve test.
Maar je cyclus kan ook van slag zijn door andere zaken. Meer dan even aankijken kan je nu niet doen.
Het kan idd dat je nog niet genoeg aanmaakt voor een positieve test. Feitelijk had ik hetzelfde bij mijn jongste, pas na 1,5 week positieve test.
Maar je cyclus kan ook van slag zijn door andere zaken. Meer dan even aankijken kan je nu niet doen.
donderdag 15 februari 2018 om 07:46
Hoi dames!
Gefeliciteerd zwaluw doe je goed!
Nog meer mensen hier enorm ziek? Ik wel pfff
bijna vakantie maar om hem ziek te beginnen was niet mijn bedoeling eigenlijk...
Ik moet hier ook altijd even flink bijlezen dus een fb zou zeker handig zijn.
Roffa hoe gaat het?
En thisisme fijn zulke streepjes al op naar een goed ei!
Poosje balen van je menstruatie maar wel duidelijkheid nu.
Ik héb dinsdag eerste echo gehad toen was er nog geen eitje te zien, gisterenavond en maandag een ovutest gedaan en gelukkig is hij nu donkerder dan maandag dus hopelijk vrijdag wel iets te zien
Heb mezelf gisteren ziek gemeld, groep en een zeer besmettelijke ooginfectie...
Nu gaan ze me zo bellen of ik.vrijdsg kom werken maar dat lijkt me gewoon niet verstandig
Vind dat altijd zo lastig die druk van een leidinggevende terwijl ik werk in de zorg en ze zouden moeten denken in het belang van de cliënt maar goed werkdruk etc he dan krijg je dat...
Fijne dag vandaag
Gefeliciteerd zwaluw doe je goed!
Nog meer mensen hier enorm ziek? Ik wel pfff
Ik moet hier ook altijd even flink bijlezen dus een fb zou zeker handig zijn.
Roffa hoe gaat het?
En thisisme fijn zulke streepjes al op naar een goed ei!
Poosje balen van je menstruatie maar wel duidelijkheid nu.
Ik héb dinsdag eerste echo gehad toen was er nog geen eitje te zien, gisterenavond en maandag een ovutest gedaan en gelukkig is hij nu donkerder dan maandag dus hopelijk vrijdag wel iets te zien
Heb mezelf gisteren ziek gemeld, groep en een zeer besmettelijke ooginfectie...
Nu gaan ze me zo bellen of ik.vrijdsg kom werken maar dat lijkt me gewoon niet verstandig
Vind dat altijd zo lastig die druk van een leidinggevende terwijl ik werk in de zorg en ze zouden moeten denken in het belang van de cliënt maar goed werkdruk etc he dan krijg je dat...
Fijne dag vandaag
Blijf jezelf
vrijdag 16 februari 2018 om 09:33
Welkom Onzeker. Al ongesteld geworden of een nieuwe test gedaan?
Eisprong kan later zijn dan gedacht.. Wachten en niet weten hoe je er voor staat is vervelend...
Annejill. NIet ziek hier.. Gelukkig.. Maar hoor er genoeg om me heen. Collega's, juffen op school, vrienden ed.
Beterschap.
Ik ga vanmiddag beginnen met ovu testen.. Eens kijken of ik mn ei kan vinden.
Eisprong kan later zijn dan gedacht.. Wachten en niet weten hoe je er voor staat is vervelend...
Annejill. NIet ziek hier.. Gelukkig.. Maar hoor er genoeg om me heen. Collega's, juffen op school, vrienden ed.
Beterschap.
Ik ga vanmiddag beginnen met ovu testen.. Eens kijken of ik mn ei kan vinden.
vrijdag 16 februari 2018 om 10:06
Dinsdag baarmoederfoto gehad.
Ik zal eerlijk zeggen, het was geen pretje, maar omdat de pijn/krampen kort zijn is het toch goed te doen.
De gyn ging eerst een bepaalde techniek gebruiken waarbij een cupje op de baarmoedermond werd geplaatst, maar dit schoot steeds los en na 3 keer proberen besloot ze het op een ander manier te doen. Dat ging beter. Het doorspuiten van de eileiders was wel vervelend. Bij het nakijken van het filmpje bleek bij eentje de vloeistof niet door te lopen, dat zou een verstopping kunnen zijn dus vandaar het nare gevoel. De andere kant liep wel goed door, dus hé, in ieder geval eentje die het doet
Maandag afspraak met de gyn om te bespreken.
Ik verwacht dit weekend mn ei maar nog geen streepje op de ovulatietest.
Onzeker, welkom! Dat is vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Kijk het nog even een paar dagen aan en dan nog een test doen. Ik heb zelf wel eens dat ik ook opeens een cyclus van een week langer heb dus dat kan het ook zijn. Succes met wachten!
Annejill, beterschap! Oh zo vervelend altijd als je leidinggevende dat doet, herkenbaar. Eerst uitzieken hoor!
Ik zal eerlijk zeggen, het was geen pretje, maar omdat de pijn/krampen kort zijn is het toch goed te doen.
De gyn ging eerst een bepaalde techniek gebruiken waarbij een cupje op de baarmoedermond werd geplaatst, maar dit schoot steeds los en na 3 keer proberen besloot ze het op een ander manier te doen. Dat ging beter. Het doorspuiten van de eileiders was wel vervelend. Bij het nakijken van het filmpje bleek bij eentje de vloeistof niet door te lopen, dat zou een verstopping kunnen zijn dus vandaar het nare gevoel. De andere kant liep wel goed door, dus hé, in ieder geval eentje die het doet
Maandag afspraak met de gyn om te bespreken.
Ik verwacht dit weekend mn ei maar nog geen streepje op de ovulatietest.
Onzeker, welkom! Dat is vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Kijk het nog even een paar dagen aan en dan nog een test doen. Ik heb zelf wel eens dat ik ook opeens een cyclus van een week langer heb dus dat kan het ook zijn. Succes met wachten!
Annejill, beterschap! Oh zo vervelend altijd als je leidinggevende dat doet, herkenbaar. Eerst uitzieken hoor!
vrijdag 16 februari 2018 om 14:59
Roodborstje ik ben thuis gebleven idd maar goed ook heb ineens koorts sinds net...
Wat één ellende dit zit ik hier in de wachtkamer van het ziekenhuis
Zeg wat een onderzoeken voor jou zeg jeetje ik hoop dat de andere nog wel doorgang krijgt of doen ze er niks aan??
Marilyn thanks voor de beterschap wens ik hoop dat dit van de week voorbij is
Ik mag zo naar binnen denk ik...
Laat het nog weten hoe het met mijn hopelijk groeiende eitjes gaat
Groetjes
Wat één ellende dit zit ik hier in de wachtkamer van het ziekenhuis
Zeg wat een onderzoeken voor jou zeg jeetje ik hoop dat de andere nog wel doorgang krijgt of doen ze er niks aan??
Marilyn thanks voor de beterschap wens ik hoop dat dit van de week voorbij is
Ik mag zo naar binnen denk ik...
Laat het nog weten hoe het met mijn hopelijk groeiende eitjes gaat
Groetjes
Blijf jezelf
zaterdag 17 februari 2018 om 09:54
Annejill, jeetje zat je dus met koorts in de wachtkamer
Hoe was het met je eitjes?
Ik weet nog niet wat ze aan mn andere eierstok kunnen doen, ik heb gelezen over een kijkoperatie maar dat wil ik natuurlijk liever niet. Ik heb komende week overleg met de gyneacoloog.
Heeft iemand wat van Roffa gehoord, ik vraag me af hoe het gaat.
Fijn weekend allemaal!
Hoe was het met je eitjes?
Ik weet nog niet wat ze aan mn andere eierstok kunnen doen, ik heb gelezen over een kijkoperatie maar dat wil ik natuurlijk liever niet. Ik heb komende week overleg met de gyneacoloog.
Heeft iemand wat van Roffa gehoord, ik vraag me af hoe het gaat.
Fijn weekend allemaal!
zaterdag 17 februari 2018 om 12:04
Roodborstje - dat is mijn volgende stap - om ook de eileiders te checken. Mijn gyn raadde aan om meteen ene kijk operatie te doen ipv vloeistof en echo ("ouderwets" volgens haar) - haar redenatie was dat je gezonde eitjes liever niet de stralen van een x-ray machine aandoet. En dat je bij een kijk operatie ook meteen wat kan doen aan eventuele verstoppingen. Ik vond dat ook nog al wat. De dok bij de kliniek raadt wel de "ouderwetse" manier aan en vindt een kijkoperatie te invasive (sorry ik kom soms echt niet op NLse woorden) ... erg tegenstrijdige opinies dus.
Ik heb besloten te kijken wat mijn bloed resultaten zijn, wat de resultaat van man zijn en afhankelijk daarvan volgende stap. Ik wil wel weten of mijn eileiders open zijn of niet, want dan weet je wel waar je aan toe bent - allebei dicht en dan is de enige optie IVF... dan maak je die stap toch op een andere manier dan als er een kans is op natuurlijk zwanger worden.
Moet wel even bibberen van jouw omschrijving - klinkt inderdaad niet als een pretje. Bah. De dingen die wij allemaal moeten doorstaan .... en dan man klagen dat ie heel onromantisch in een plastic bekertje spul moet leveren. Joh echt. wat een medelijden heb ik.
Ik vraag me ook af hoe het met @Roffa gaat :/
@Onzeker - welkom - en ik zou het inderdaad ook even een paar dagen aankijken, ik had zeker in het begin na stoppen met de pil soms een cyclus van 28 dagen en anders van wel 34 dagen, het is zo moeilijk te lezen. Ik heb elke maand alle zwangerschaps tekens, maar tis toch telkens niet raak. Heel verwarrend al die PMS en zwangerschaps symptomen!
@annejill beterschap!!
@marilyn succes met ei opsporing
@twingo - hoe is het met jou? Ik krijg IVF idd niet vergoedt hier. Sterker nog het was tot vorig jaar (!!) alleen beschikbaar voor getrouwde stellen!! Soms is het echt nog een derde wereld land hier hoor. Ik zat wel te kijken of ik in NL terecht zou kunnen, als ik me hier uitschrijf en in NL verzekering afleg. Maar dat kan vast ook niet zomaar.
@thisisme wanner verwacht je resultaat nadat alles met die collega is besproken?
Fijn weekend allen!!
Ik heb besloten te kijken wat mijn bloed resultaten zijn, wat de resultaat van man zijn en afhankelijk daarvan volgende stap. Ik wil wel weten of mijn eileiders open zijn of niet, want dan weet je wel waar je aan toe bent - allebei dicht en dan is de enige optie IVF... dan maak je die stap toch op een andere manier dan als er een kans is op natuurlijk zwanger worden.
Moet wel even bibberen van jouw omschrijving - klinkt inderdaad niet als een pretje. Bah. De dingen die wij allemaal moeten doorstaan .... en dan man klagen dat ie heel onromantisch in een plastic bekertje spul moet leveren. Joh echt. wat een medelijden heb ik.
Ik vraag me ook af hoe het met @Roffa gaat :/
@Onzeker - welkom - en ik zou het inderdaad ook even een paar dagen aankijken, ik had zeker in het begin na stoppen met de pil soms een cyclus van 28 dagen en anders van wel 34 dagen, het is zo moeilijk te lezen. Ik heb elke maand alle zwangerschaps tekens, maar tis toch telkens niet raak. Heel verwarrend al die PMS en zwangerschaps symptomen!
@annejill beterschap!!
@marilyn succes met ei opsporing
@twingo - hoe is het met jou? Ik krijg IVF idd niet vergoedt hier. Sterker nog het was tot vorig jaar (!!) alleen beschikbaar voor getrouwde stellen!! Soms is het echt nog een derde wereld land hier hoor. Ik zat wel te kijken of ik in NL terecht zou kunnen, als ik me hier uitschrijf en in NL verzekering afleg. Maar dat kan vast ook niet zomaar.
@thisisme wanner verwacht je resultaat nadat alles met die collega is besproken?
Fijn weekend allen!!
zaterdag 17 februari 2018 om 12:16
@Syrah, ‘invasive’, wat een prachtige omschrijving
Ik begrijp wat je dokter bedoelt, maar voor allebei is wat te zeggen. Als je een kijkoperatie doet kun je gelijk een verstopping verhelpen maar misschien is er wel geen verstopping en dan heb je voor niks een kijkoperatie, die me toch wat ingrijpender lijkt dan een foto.
Als jij nog bloed moet testen ben je een stapje na mij. Met de bloedtest kijken ze eerst of je uberhaupt een eisprong hebt. Als je die niet hebt kunnen ze die nog opwekken met medicijnen. Tenminste, dat is hoe het hier gaat, ik weet niet hoe ze het in jouw land aanpakken.
En ja die mannen, oh wat hebben die het zwaar
Ik begrijp wat je dokter bedoelt, maar voor allebei is wat te zeggen. Als je een kijkoperatie doet kun je gelijk een verstopping verhelpen maar misschien is er wel geen verstopping en dan heb je voor niks een kijkoperatie, die me toch wat ingrijpender lijkt dan een foto.
Als jij nog bloed moet testen ben je een stapje na mij. Met de bloedtest kijken ze eerst of je uberhaupt een eisprong hebt. Als je die niet hebt kunnen ze die nog opwekken met medicijnen. Tenminste, dat is hoe het hier gaat, ik weet niet hoe ze het in jouw land aanpakken.
En ja die mannen, oh wat hebben die het zwaar
zaterdag 17 februari 2018 om 12:44
Gister vreselijke last van mijn onderrug, dus vanmorgen een vroege test gedaan (10hcg) helaas weer negatief.
Vandaag doen mijn borsten ook minder pijn. Wel wat steekjes in mijn onderbuik, maar goed, denk alleen maar aan mijn buik, dus kan goed psychisch zijn.
Probeer ook echt gewoon realistisch te blijven.
Nog geen teken van ongesteld worden. 9 dagen over tijd vandaag.
Iedereen bedankt voor het warme welkom
Vandaag doen mijn borsten ook minder pijn. Wel wat steekjes in mijn onderbuik, maar goed, denk alleen maar aan mijn buik, dus kan goed psychisch zijn.
Probeer ook echt gewoon realistisch te blijven.
Nog geen teken van ongesteld worden. 9 dagen over tijd vandaag.
Iedereen bedankt voor het warme welkom
zaterdag 17 februari 2018 om 14:08
@roodborstje - mijn bloed is afgelopen augustus al getest (alls ok) maar er miste een test voor weet-niet-welk hormoon en gezien we nu bij een kliniek lopen moet alles maar minimaal 3 maanden oud zijn. Bij mij normale gyn was volgende stap al kijkoperatie geweest, dat vond ik toen een te grote stap. Eens met dat een operatie zo giga lijkt als het misschien voor niks is! Zij wilt geen medicatie geven tenzij het zeker is dat eileiders open staan omdat je wel alles kan opwekken maar als ze niet erdoor kunnen lopen hebben die hormonen ook weer bijwerkingen en risico's tot cysten etc.
zondag 18 februari 2018 om 11:39
Haai dames!
@roffa ik heb je een PM gedaan, leeftijd van partner is 32 jaar en ik ben bezig met ronde nummer 20 met IUI en gonal-f
Hoe gaat het met je?? Ik heb je al even niet gehoord..
@meral goodluck! Maar snap je wel hoor die streepjes zijn rete irritant
@syrah thanks voor de beterschap het gaat ietsjes beter momenteel gelukkig
Maar spannend he al die onderzoeken ik snap dat wel hoor ook al ben ik die 'fase' al eventjes voorbij
@roodborstje nou ik ga het je proberen uit te leggen hoe het er momenteel voorstaat
Op cyclusdag 3 ben ik geweest voor een zoals ze dat noemen uitgangsecho. Dan kijken ze tijdens je menstruatie of alles rustig is in je eierstokken voordat je weer verder mag met injecteren. Maar toen was in mijn rechtereierstok iets te zien waarvan ze DENKEN dat het een cyste was van een grootte van 13mm. Dan moet je vervolgens op cyclusdag 10 opnieuw komen voor een echo en normaal is er op dag 10 altijd een eitje te zien, althans de laatste 4 rondes wel... Nu uiteraard niks behalve die cyste die schijnbaar naar 14 mm was gegroeid, let op het is gissen want ze kunnen nooit via een echo met duidelijkheid zien dat het een cyste is
Vrijdag op cyclusdag 13 was er iets rechts van 15 mm waarvan ze weer DENKEN dat het toch de cyste is (lekker frusty he?) Maar ondertussen hebben op dag 3, 10 en 13 3 verschillende vrouwen naar mijn eierstokken gekeken dat is toch stom!!? Dus morgen om 9.30 weer een echo, blijkt ik ineens een eitje te hebben van 17 a 18 mm is het dus geen cyste en is die zogenaamde cyste gegroeid naar 16mm ofzo dan wordt deze ronde dus niks... dan krijg ik medicatie om opnieuw ongesteld te worden en dan maar hopen dat er weer een keer geen rondes zijn met cystes
Ik hoop dat je een beetje begrijpt hoe of wat hihi
Je kunt je voorstellen dat ik afgelopen vrijdag echt dacht van ik kap ermee met deze eeuwig durende ellende
ben er soms klaar mee en dan in combinatie met koorts etc nope niet goed voor je gedachtes
Maar goed wie weet morgen een groot wonder in de vorm van een ei en dan ben ik weer blije pietje
Fijne zondag lieverds
@roffa ik heb je een PM gedaan, leeftijd van partner is 32 jaar en ik ben bezig met ronde nummer 20 met IUI en gonal-f
Hoe gaat het met je?? Ik heb je al even niet gehoord..
@meral goodluck! Maar snap je wel hoor die streepjes zijn rete irritant
@syrah thanks voor de beterschap het gaat ietsjes beter momenteel gelukkig
@roodborstje nou ik ga het je proberen uit te leggen hoe het er momenteel voorstaat
Vrijdag op cyclusdag 13 was er iets rechts van 15 mm waarvan ze weer DENKEN dat het toch de cyste is (lekker frusty he?) Maar ondertussen hebben op dag 3, 10 en 13 3 verschillende vrouwen naar mijn eierstokken gekeken dat is toch stom!!? Dus morgen om 9.30 weer een echo, blijkt ik ineens een eitje te hebben van 17 a 18 mm is het dus geen cyste en is die zogenaamde cyste gegroeid naar 16mm ofzo dan wordt deze ronde dus niks... dan krijg ik medicatie om opnieuw ongesteld te worden en dan maar hopen dat er weer een keer geen rondes zijn met cystes
Ik hoop dat je een beetje begrijpt hoe of wat hihi
Je kunt je voorstellen dat ik afgelopen vrijdag echt dacht van ik kap ermee met deze eeuwig durende ellende
Maar goed wie weet morgen een groot wonder in de vorm van een ei en dan ben ik weer blije pietje
Fijne zondag lieverds
Blijf jezelf
zondag 18 februari 2018 om 15:48
Ondertussen ruim 1,5 week over tijd. Nog steeds negatieve testen. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ondanks de gekke symptomen mijn lichaam me vreselijk in de zeik neemt. Borsten bijna geen last meer van, rug bijna geen last meer van. Enkel wat kleine steekjes links en rechts onder mijn navel. Maar dat kan vanalles zijn.
Voor deze ronde geef ik het maar gewoon op. Op naar de volgende.
Uiteraard blijf ik natuurlijk wel meelezen hier!!! En jullie volgen en hopen dat het bij jullie lukt deze ronde!!
Voor deze ronde geef ik het maar gewoon op. Op naar de volgende.
Uiteraard blijf ik natuurlijk wel meelezen hier!!! En jullie volgen en hopen dat het bij jullie lukt deze ronde!!
maandag 19 februari 2018 om 10:35
Wat een hoop berichten weer.
Annejill. Hopelijk toch een ei deze maand
Onzeker. Wat een drama. Al 1,5 week. Wel lang. maar als je een late eisprong hebt gehad.... Wie weet. Blijf duimen voor je.
Bij mij waren de ovu testen vrijdag en zaterdag heeeeel licht. Gister vergeten. Dus straks maar testen als ik thuis ben. Vandaag last van mn buik (link) dus wie weet (bijna) eisprong. Wel al een hele week last van mn onderrug.. Zijn er meer dames die daar last van hebben voor eisprong? of komt het door het sporten
Annejill. Hopelijk toch een ei deze maand
Onzeker. Wat een drama. Al 1,5 week. Wel lang. maar als je een late eisprong hebt gehad.... Wie weet. Blijf duimen voor je.
Bij mij waren de ovu testen vrijdag en zaterdag heeeeel licht. Gister vergeten. Dus straks maar testen als ik thuis ben. Vandaag last van mn buik (link) dus wie weet (bijna) eisprong. Wel al een hele week last van mn onderrug.. Zijn er meer dames die daar last van hebben voor eisprong? of komt het door het sporten
maandag 19 februari 2018 om 11:47
Mijn echo was goed een eitje van 14 mm en ook nog de cyste die aanwezig is maar achhh er zit een fokking ei
Woensdag terug dan hoop ik dat hij naar 18 a 19 gegroeid is dan hebben we vrijdag een IUI
Hehe dat voelt toch fijn zeg...
Onzeker ik denk dat je geen eisprong gehad hebt Misschien? Dan ga je dus niet vanzelf ongesteld worden
Vervelend hoor...
Fijne dag vandaag allemaal
Woensdag terug dan hoop ik dat hij naar 18 a 19 gegroeid is dan hebben we vrijdag een IUI
Hehe dat voelt toch fijn zeg...
Onzeker ik denk dat je geen eisprong gehad hebt Misschien? Dan ga je dus niet vanzelf ongesteld worden
Vervelend hoor...
Fijne dag vandaag allemaal
Blijf jezelf
maandag 19 februari 2018 om 18:27
maandag 19 februari 2018 om 20:01
Hoi meiden,
Ik dacht ik loop even binnen om de tabel voor jullie aan te passen. Maar ik krijg steeds een 502 bad gateway melding en ik kan alleen de afgelopen 6 berichten zien.
Dat gaat hem dus niet worden helaas.
Ik ga vrijdag met Cyotec de miskraam opwekken. Emotioneel hebben we het best al wel verwerkt, nu nog fysiek. wat wel fijn was, is dat we eigenlijk al 2 weken hebben gehad om een soort van afscheid te nemen van de zwangerschap. Met goede moed op naar de toekomst zeg maar
Nog zwangeren erbij hier?
Liefs Roffa
Ik dacht ik loop even binnen om de tabel voor jullie aan te passen. Maar ik krijg steeds een 502 bad gateway melding en ik kan alleen de afgelopen 6 berichten zien.
Dat gaat hem dus niet worden helaas.
Ik ga vrijdag met Cyotec de miskraam opwekken. Emotioneel hebben we het best al wel verwerkt, nu nog fysiek. wat wel fijn was, is dat we eigenlijk al 2 weken hebben gehad om een soort van afscheid te nemen van de zwangerschap. Met goede moed op naar de toekomst zeg maar
Nog zwangeren erbij hier?
Liefs Roffa
maandag 19 februari 2018 om 20:17
Hé Roffa fijn van je te horen en dat het relatief goed met je gaat. Sterkte vrijdag en zeker met goeie moed naar de toekomst 
Die 502 bad gateway melding krijg ik ook steeds maar kan wel met re-fresh teruglezen.
@annejill ooooh wat spannend!! Dat ei lekker mag blijven groeien!
@miss37 - yay voor woensdag, ben benieuwd of het roze behang gaat komen!
@muppet - YAY!! (voor die echo natuurlijk, niet het overgeven
)
@onzeker - snap ik hoor, ik zou ook even de HA bellen of langs gaan, dit is ook niet goed voor je zenuwen!
Ik vandaag bloed geprikt - 1 maart (pas) resultaat en dan 2 maart 2e gesprek op fertiliteits kliniek. Ik laat alles even afhangen van deze bloed resultaten...
Die 502 bad gateway melding krijg ik ook steeds maar kan wel met re-fresh teruglezen.
@annejill ooooh wat spannend!! Dat ei lekker mag blijven groeien!
@miss37 - yay voor woensdag, ben benieuwd of het roze behang gaat komen!
@muppet - YAY!! (voor die echo natuurlijk, niet het overgeven
@onzeker - snap ik hoor, ik zou ook even de HA bellen of langs gaan, dit is ook niet goed voor je zenuwen!
Ik vandaag bloed geprikt - 1 maart (pas) resultaat en dan 2 maart 2e gesprek op fertiliteits kliniek. Ik laat alles even afhangen van deze bloed resultaten...
maandag 19 februari 2018 om 20:20
Jeetje roffa, dat is heftig zeg. In ieder geval heel erg veel sterkte!!!
Mag ik ook in de tabel erbij als het weer lukt? Maandag word ik 38 dus hou het daar maar op. Partner is 34, eerste kindje. Ronde heb ik eigenlijk niet echt bijgehouden en nod was anderhalve week terug, dus geen idee wanneer die weer komt.
Mag ik ook in de tabel erbij als het weer lukt? Maandag word ik 38 dus hou het daar maar op. Partner is 34, eerste kindje. Ronde heb ik eigenlijk niet echt bijgehouden en nod was anderhalve week terug, dus geen idee wanneer die weer komt.