36 weken en groeilijn buigt (sterk) af
donderdag 28 januari 2021 om 17:05
Vandaag een groeiecho gehad. Ben bijna 36 weken zwanger. De groei is erg afgebogen. Van P20 vijf weken geleden naar P4/5. De doorbloeding van de navelstreng leek goed en de baby beweegt ook heel goed. Hoeveelheid vruchtwater was ook goed. Maar de kans is nu wel heel groot dat ze de baby binnen twee weken gaan halen. Gewicht wordt geschat op 2100 gram. M’n bloeddruk is aan de lage kant. Het lijkt een leeftijdscomplicatie zei de arts (ik val in de ‘categorie 39+’).
Dit is geen leuk nieuws vind ik. En ik ben benieuwd naar ervaringen. Wie heeft dit ook meegemaakt, en hoe was de start van de baby? Couveuse, borstvoeding, lang in het ziekenhuis blijven? Kolven lukt bij mij helemaal niet, dus ik maak me best zorgen over de voeding na de geboorte. En ook over een ingeleide bevalling. En natuurlijk over het welzijn/gezondheid van de baby
Dit is geen leuk nieuws vind ik. En ik ben benieuwd naar ervaringen. Wie heeft dit ook meegemaakt, en hoe was de start van de baby? Couveuse, borstvoeding, lang in het ziekenhuis blijven? Kolven lukt bij mij helemaal niet, dus ik maak me best zorgen over de voeding na de geboorte. En ook over een ingeleide bevalling. En natuurlijk over het welzijn/gezondheid van de baby