5weken zwanger
donderdag 20 november 2014 om 07:48
Goedemorgen iedereen.
Ik had even een belangrijke vraag.
Ik heb vorige week een cb test gedaan en die gaf aan zwanger 2+3 dus ben zoon 4 a 5 weken zwanger nu bijna zes.
Maar ik was in het begin misselijk en pijnlijke borsten.
Maar nu alleen nog last van maagzuur.
Zou ik weer een miskraam kunnen krijgen?Omdat de symptomen minder aan het worden zijn?
Iemand ervaring mee want ik ben al eerder zwanger geweest dit jaar in mei maar toen miskraam +curettage gehad
Nou alle andere zwangeren Gefeliciteerd en geniet er van
Ik had even een belangrijke vraag.
Ik heb vorige week een cb test gedaan en die gaf aan zwanger 2+3 dus ben zoon 4 a 5 weken zwanger nu bijna zes.
Maar ik was in het begin misselijk en pijnlijke borsten.
Maar nu alleen nog last van maagzuur.
Zou ik weer een miskraam kunnen krijgen?Omdat de symptomen minder aan het worden zijn?
Iemand ervaring mee want ik ben al eerder zwanger geweest dit jaar in mei maar toen miskraam +curettage gehad
Nou alle andere zwangeren Gefeliciteerd en geniet er van
donderdag 20 november 2014 om 08:01
De eerste weken zijn altijd vreselijk onzeker.. En symptomen zeggen echt helemaal niets. Nu bij de 2e werd ik pas na 8 weken misselijk, verder niets.
Bij de 1e was ik alleen moe, verder niets.
Het is gewoon afwachten tot een echo en de eerste 3 maanden verder zijn, ti's niet anders!
Maar iig gefeliciteerd!!!
Bij de 1e was ik alleen moe, verder niets.
Het is gewoon afwachten tot een echo en de eerste 3 maanden verder zijn, ti's niet anders!
Maar iig gefeliciteerd!!!
vrijdag 21 november 2014 om 19:45
Dan zou je morgen 5 weken zwanger zijn bij een standaard cyclus. Ik kreeg eerlijk gezegd pas symptomen vanaf een week of 6 dus misschien waren jouw symptomen wel helemaal niet van de zwangerschap en moet dat nog komen....
Ik weet hoe onzeker je kan zijn die eerste weken, mijn eerste zwangerschap was ook een mk, maar nu al 17wk zwanger en alles gaat goed Mijn symptomen namen in week 7 ineens af (door wegvallen stress!!) en dus maakte ik me daar weer druk over sterkte met wachten en probeer toch te genieten.
Ik weet hoe onzeker je kan zijn die eerste weken, mijn eerste zwangerschap was ook een mk, maar nu al 17wk zwanger en alles gaat goed Mijn symptomen namen in week 7 ineens af (door wegvallen stress!!) en dus maakte ik me daar weer druk over sterkte met wachten en probeer toch te genieten.