6+ groep probeert zwanger te worden met en zonder mm

08-07-2017 13:22 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is een vervolg op de groep Langer dan 6 maanden zonder MMM

naamleeftijdprobeert zwanger te worden sindsNODbijzonderheden
Emceetje
SusieFlower
Mollebol135-36april 2016 Man retrograde ejaculaties. Bezig met IUI 2.
AV199226-28september 2016 onbegrepen subfertiliteit. 6 IUI pogingen, 1 vroege miskraam. IVF 1 gecancelled. Wacht op IVF 1.1
Puk3235-39oktober 2015Verminderde zaadkwaliteit man. 3 vroege miskramen - 7 IUI pogingen - IVF 1 gecancelled - ICSI 1 abnormale bevruchtingen - ICSI 2 - 5 x tp mislukt - Nu ICSI 3 in DD
Rosalie8731-31januari 2016 feb 2019 diagnose endometriose. Miskraam na iui 4 met 6.2 week in juni 2018. Vanaf maart 2019 cyclus voor 3 maanden stilleggen en daarna ivf,
Celenne34-39december 2017 Zeer slechte zaadkwaliteit. ICSI 1: tp1 miskraam, tp2 biochemisch, tp4 biochemisch. ICSI 2: tp1 mislukt.
anoniem_348700 wijzigde dit bericht op 11-05-2020 12:38
42.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe gaat het inmiddels, Rosalie? Heb je een terugplaatsing gehad en zit je op de wachtbank?

En heb jij je ovulatie al gevonden, Vanessa?
Alle reacties Link kopieren Quote
ja gevonden. ik hoor vanmiddag of ik mee mag doen met de IUI.
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend, Vanessa!
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend Vanessa.

Ja gek hoe zo'n IVF kan verschillen. Ik had 10 bevruchtingen en uiteindelijk 4 5 daagse cryo's en 1 teruggeplaatst gekregen. Vandaag start wachtweek 2. Ik vind het erg spannend. Heb helaas in week 1 al veel gepiekerd. Nu ook weer meer buikpijn laatste dagen dus morgen een extra controle in het ziekenhuis. Vrijdag testen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yess gelukt. Nu over 2 weken testen.

Wat een spannende week Rosalie. Ik duim voor je.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wow, wat een mooie score, Rosalie!
Sterkte met de wachtweken, altijd weer zenuwslopend. En als je net zo'n heel traject gehad hebt, vind ik het ook altijd heel apart om ineens geen controles, afspraken etc. meer te hebben. Alleen maar wachten, zonder enige informatie te krijgen. Hoewel jij dus kennelijk wel een controle krijgt. Sterkte met die buikpijn. Ik hoop dat je geen overstimulatie krijgt. Aan de andere kant: zo laat nog ohss zou ook betekenen dat je waarschijnlijk zwanger bent, en dat zou natuurlijk ontzettend mooi zijn.

Voor jou ook spannend, Vanessa! Hoe ging het allemaal in het ziekenhuis, is het heel onwerkelijk met al die corona maatregelen? Fijn dat je eindelijk weer een kans hebt in elk geval, na al dat eindeloze wachten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Celenne, ik merkte er helemaal niets van alleen dat de hele gang leeg was. Maar misschien was dat ook wel zo doordat ik er in t weekend kwam. Alleen wat stoelen afgezet.

Toen ik binnen kwam vroeg een medewerker wel heeft u corona klachten?
Toen ik 2 uur later weer kwam vroeg hij t zelfde dus ik zei nee nog steeds niet. Moest ie wel lachen.

Hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren Quote
In het weekend zal het sowieso wel rustiger zijn ja. Dat klachten-onderzoek klinkt wel grappig zo ja. Toen ik een poos terug bloed liet prikken was dat er ook inderdaad. Zelden zo'n korte wachtrij bij het bloedprikken gezien trouwens.

Ik had gehoopt op een cryo terugplaatsing vandaag, maar die gaat niet door. Ze hebben twee embryo's ontdooid, en die hebben het geen van beide gehaald. Ik verklaar vandaag tot een baaldag, geloof ik. Dit was dan mijn "maand met een kans" weer. Ze zijn nog in overleg of ik na deze "behandelmaand" verplicht een pauzemaand moet aanhouden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje Celenne het zit je ook niet mee zeg. Hoeveel heb je er nog?
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben nog twee cryo's nu. Hopelijk zit ons kindje daar tussen, het kan nog altijd. En het weer heeft eerst nog even met me meegehuild, en probeert me nu op te vrolijken. Dat is toch sympathiek :).

Hoe hou jij het vol op de wachtbank, Vanessa? Ga je de volle twee weken afwachten of toch eerder een testje wagen? Ik duim in elk geval voor je!

En hoe gaat het met jou, Rosalie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag test.

Wat ben je heerlijk positief Celenne. Ik hou er van. Dat worden gewoon 2 toppertjes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier is het helaas weer niet gelukt na de verse terugplaatsing. Erg verdrietig ben ik er nog over. Nog 4 cryo's dus dat is dan wel weer heel fijn. Deze maand cyclus analyse om te bepalen of ik de cryo in de natuurlijke cyclus ga doen of met ondersteuning van hormonen.

Wat verdrietig Celenne, en ook heftig om te lezen want dat is mijn grootste angst met mijn cryo's.

Vanessa hoe is het gegaan zaterdag?
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje Rosalie, gaat het een beetje met je voor jullie ook teleurstelling op teleurstelling. Sterkte meid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi Vanessa,
Mwa downs en af en toe een up meer. Voel me ook lichamelijk belabberd dus het valt even tegen allemaal. Hoop dat we er volgende maand weer klaar voor zijn maar merk dat het wel elke keer meer moeite kost om de teleurstelling opnieuw een plek te geven.

Hoe gaat het met jou?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een teleurstelling weer, Rosalie. Ik kan me goed voorstellen dat je een poos uit het veld geslagen bent. Het neemt je hele leven over, zo'n poging. Zo ellendig om dan toch weer met lege handen te staan. :(. Ik hoop dat je lichamelijk een beetje snel opknapt. Frustrerend om ook door je lichaam overal steeds aan herinnerd te worden.

Fijn dat er in elk geval cryo's zijn, zodat de poging nog niet meteen helemaal is afgelopen. Ik hoop dat je volgende maand daarmee een poging kunt doen. Maar ik herken het wel, wat je zegt. Het kost moeite om weer op te krabbelen, elke keer opnieuw. Die cyclus van hoop en angst en teleurstelling is slopend. Ze zeggen dan dat je lief voor jezelf moet zijn, maar hoe moet dat eigenlijk?

Hoe is het bij jou gelopen deze ronde, Vanessa? Bij gebrek aan positief berichtje toch maar vast :hug:. Volgens mij liepen we ongeveer gelijk op deze ronde, en ik ben alweer een paar dagen ongesteld dus jij wellicht ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Knuffel Rosalie. Ik kan me dat heel goed voorstellen. Je wilt wel eens goed nieuws dan jaar in jaar uit de ene na de andere teleurstelling.

Celenne wij zouden gaan voor IUI 2 en toen zei t zkh we zitten vol. Dus weer 2/3 mnd wachten en reservelijst. Maar goed pos ovu komt er al weer aan dus ik ga ze telefonisch (morgen)stalken. Mijn cyclus was ineens wat korter.
Hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bah, wat is dat zuur Vanessa, om weer zo lang te moeten wachten! Ik hoop dat je met stalken toch eerder weer een ronde mee mag doen. Van al dat kansloos afwachten wordt het traject nog vervelender dan het al was, en twee a drie maanden is ook meteen zo lang. Ik duim. :hug:

We mogen als het goed is deze maand opnieuw een cryo terugplaatsing proberen, omdat de vorige "behandelmaand" uiteindelijk geen enkele behandeling bevatte. Dus ook ik ben weer met ovulatietestjes in de weer. Zodra we weten wanneer een eventuele terugplaatsing plaats zou kunnen vinden, plannen we een vakantie. :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou tada stalken heeft geholpen. Ik mag morgen al komen. Was plek.
Spannend voor jullie. Vakantie voor erna neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat fijn, Vanessa! Goed dat je voor jezelf opkomt, en helemaal mooi dat het ook nog helpt :).
Succes morgen!

Ik wil inderdaad snel na de terugplaatsing op vakantie. Even weg uit de sleur van werk, werk en nog meer werk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Opnieuw cryo-pech :(. Laatste twee cryo’s niet goed ontdooid en dus weer geen terugplaatsing.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje Celenne wat een klap! En nu?
Alle reacties Link kopieren Quote
Eerst maar eens op vakantie geloof ik. Ik wil weg, weg uit werk, uit dit traject, uit dit veel te lege huis.

Hoe is het met jou? Red je het nog op de wachtbank?
Alle reacties Link kopieren Quote
Op naar vakantie dan!
Hier alles goed weinig nieuws.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat ontzettend verdrietig en zwaar Celenne. Gelijk heb je om even overal van weg te gaan. Fijne vakantie.

Fijn dat alles goed is Vanessa.

Hier komende woensdag echo voor de eerste cryo terugplaatsing. Ik voel me lichamelijk beter en emotioneel de ene dag beter dan de andere dag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend weer Rosalie. Ik denk aan je.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven