7,5 week zwanger. Leeg vruchtzakje. En nu?
zondag 19 mei 2019 om 21:35
Helaas. 7,5 week was ik zwanger en bij mijn eerste echo was er alleen een vruchtzakje met dooier te zien.. mijn wereld stond even op zijn kop.
En nu? Ik ben vandaag 8 weken "zwanger" en morgen ga ik weer op gesprek om te bespreken wat ik graag zou willen. En nog een extra echo. Medicijnen, curretage?
Wat is jullie ervaring?
En nu? Ik ben vandaag 8 weken "zwanger" en morgen ga ik weer op gesprek om te bespreken wat ik graag zou willen. En nog een extra echo. Medicijnen, curretage?
Wat is jullie ervaring?
♡
dinsdag 21 mei 2019 om 15:35
Lin, ik wil je sterkte wensen in deze tijd. Ik weet namelijk precies waar je doorheen gaat. Ik heb een vergelijkbaar verhaal en ook op van de zenuwen. Bij mijn echo met ruim 6 weken was alleen een zwarte stip te zien (en daarom een vermoeden van buitenbaarmoederlijke zwangerschap). Ik ben toen een week gemonitord en de vruchtzak en het HCG nemen wel volgens de curve toe, alleen klopt de zwangerschapsduur niet (ik zou dan 1,5 week korter zwanger zijn). Ik moet ook over een week terugkomen. Over kansen hebben ze het niet gehad.
Ik zou het niet te snel opgeven, maar ook realistisch blijven. Tussen hoop en vrees. Is er een kans dat je iets minder ver bent (icm wellicht de info van de grootte van het vruchtzakje van de eerste echo)?
Houd je het een beetje uit?
Ik zou het niet te snel opgeven, maar ook realistisch blijven. Tussen hoop en vrees. Is er een kans dat je iets minder ver bent (icm wellicht de info van de grootte van het vruchtzakje van de eerste echo)?
Houd je het een beetje uit?
woensdag 19 juni 2019 om 16:32
Oh wauw, ik lees dit nu pas! Wat ongelofelijk bizar zeg! Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat.Linn013 schreef: ↑20-05-2019 16:26Nou kom net van de gynocoloog af.. weet nou helemaal niet wat ik moet voelen..
7,5 week had in dus echo, afgelopen vrijdag. Niks te zien , alleen dooier en vruchtzakje. Nu voor de controle weer een echo gehad en daarna zouden we de curretage bespreken.
Waar ze niks zagen, zat er nu in eens een vrucht van 5,5 weken oud.. huh?!!
Nu moet ik over een week terug komen om te kijken of de vrucht gegroeid is. Ze zeggen dat de kans klein is, maar wel aanwezig is. 20% kans hadden ze het over.
Mijn gevoel is nu echt een rollercoaster. Ik wil niet hoop hebben! Maar zo voel ik me wel...
woensdag 19 juni 2019 om 16:55
Loep haar even.pianella2016 schreef: ↑19-06-2019 16:32Oh wauw, ik lees dit nu pas! Wat ongelofelijk bizar zeg! Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat.