8 dagen voor nod

12-12-2019 19:20 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey ladies,

Ik ben nieuw op het forum. Ik lees al maanden mee maar heb nooit iets gepost.
De reden ik nu post is omdat ik ook graag , dolgraag zwanger wil worden.

Dit is mijn derde ronde.
Vandaag , 8 dagen voor Nod.
Heb tijdens mijn eisprong en de dagen ervoor goed geklust. Omdat ze zeggen dat je na het vrijen niet te snel mag plassen of douchen als je graag zwanger wil worden heb ik op 1 week tijd al twee blaasontstekingen gehad. Of de eerste is gewoon nooit niet genezen. Best vervelend. Er kwam zelf wat bloed bij kijken. Op het moment ik naar de HA wou gaan, stopte de pijn plots. Nu op paar dagen later heb ik het terug. ( wel zonder bloed )

Naast dat heb ik al twee dagen na de bevruchting pijn aan mijn borsten. Ze zijn niet aan te raken.
+ Ik schrok me rot toen ik na het douchen gisteren plots een lichte streep zag onder mijn navel. Jullie weten wel ‘ de streep waarvan je denkt, is dit nou een zwangerschapstreep?’ Deze heb ik echt nog nooit niet gehad maar om ze een week na eisprong al te hebben , kan toch niet? Ofwel?
Verder heb ik elke nacht na de bevruchting lichte buikpijn. Ook heb ik echt het gevoel ongesteld te worden.
Sinds twee dagen eet ik als ontbijt snoep en zoute snacks omdat ik er echt enorme zin in heb. Zou het raak zijn? Of beeld ik me alles in van begin tot einde ?
Het leek wel of ik deze nacht een innesteling voelde,voor het eerst had ik echt steken onderin mijn buik, rechts. Uitstralend naar mijn lies en zelf naar mijn bil. Ik hoop zo hard dat ik zwanger ben. Wou dit even kwijt want mijn man kan mijn gezaag over alles wat met zwangerschap te maken heeft, niet meer aanhoren. Hij wilt dolgraag een kind maar het komt wanneer het komt. Tja mannen🤷‍♀️
zwembad84 schreef:
13-12-2019 15:04
Dat heeft de vk mij verteld. Je bent wel zwanger maar tevens boort het embryo zich nog steviger vast. Zo moest ik dat zien volgens haar. Wat je zegt over biochemisch snap ik en weet ik. Ik had vanwege het verhaal van mijn vk de uitleg er aan gegeven dat een biochemische zwangerschap ook kan ontstaan omdat de innesteling alsnog niet goed gaat.
Tja. Dat embryo groeit door, en de placenta ook en de baarmoeder gaat groeien. Hormonen veranderen. Om die pijn dan op een embryo ter grootte van een maanzaadje dat zich in een matig geïnnerveerde (weinig zenuwen) laag slijmvlies een kwart van een millimeter verder naar binnen worstelt te gooien... ik zou iemand die dat zegt niet zo heel serieus meer nemen geloof ik. Sorry.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Eens met Lux.
Je spreekt van bevruchting to maar je weet niet of er iets bevrucht is. Je hebt elke ronde 20% kans en het is echt afwachten.

Twee blaasontstekingen in een week zou niet kunnen want een blaasontsteking is binnen de week niet eens helemaal genezen toch
where ever you go, go with your heart
zwembad84 schreef:
13-12-2019 15:04
Dat heeft de vk mij verteld. Je bent wel zwanger maar tevens boort het embryo zich nog steviger vast. Zo moest ik dat zien volgens haar. Wat je zegt over biochemisch snap ik en weet ik. Ik had vanwege het verhaal van mijn vk de uitleg er aan gegeven dat een biochemische zwangerschap ook kan ontstaan omdat de innesteling alsnog niet goed gaat.
Maar door de innesteling te omschrijven als dat het embryo zich steviger vastboort lijkt het ook logischer dat je dat zou kunnen voelen.
Dat embryo ligt een beetje tegen die baarmoederwand te liggen en een beetje te celdelen. En een deel van die cellen richten zich op die baarmoederwand.
Er wordt niet geboord, er wordt niet geprikt, er groeien steeds meer cellen naar elkaar toe.
Echt onzin dat je dat zou kunnen voelen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
zwembad84 schreef:
13-12-2019 13:54
Bijzonder ook dat er hier gezegd wordt dat vroege zwangerschappen geen zwangerschappen zijn. Nog nooit een miskraam meegemaakt zeker? Wat iets anders is dan een biochemische zwangerschap.
Ik had het over de periode tussen bevruchting en ongeveer de (verwachtte) menstruatie, die periode waar TO nog echt midden inzit...
Skawa schreef:
13-12-2019 15:29
Je hebt elke ronde 20% kans en het is echt afwachten.
Dat is aardig optimistisch.. Ligt eerder rond de 10%...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven