Advies bij cyclus

05-06-2018 22:02 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden, Had al een ander topic aangemaakt, maar cyclys blijft verwarrend. In april een miskraam gehad, kwamen we bij de eerste echo achter, gestopt bij 5 weken. Opgewekt dmv medicatie. Op dag 18 positieve ovulatietest, dag 32 menstruatie. Normaal 27/28 dagen cyclus.
Nu (tweede cyclus na eerste menstruatie) gestart met ovulatie testen vanaf dag 11 tm dag 25 geen positieve test. Afgelopen dagen in de ochtend wat kramp en gister klein beetje roze bij afvegen met lichte kramp. Ik dacht, daar is mn mentruatie maar vandaag niks, normaal zet het vrij snel door. Zal mijn eisprong nog kunnen komen? 😘
En hoe veel topics ga je nog openen met dezelfde vraag?
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Geef je lijf even tijd.
Solomio schreef:
05-06-2018 22:27
En hoe veel topics ga je nog openen met dezelfde vraag?
Ik ben op zoek naar vrouwen die vanuit liefde kunnen meedenken, en die begrijpen hoe verdrietig het is om zoiets mee te maken. En zichzelf herkennen in een cyclus die anders loopt. Ik ben niet op zoek naar vrouwen die zich bezig houden met of ik nog een topic openen.
Die vraag kan niemand hier voor je beantwoorden.
1-Aapje schreef:
05-06-2018 22:33
Geef je lijf even tijd.
Dat ga ik doen, je hebt gelijk. na zoiets wil je graag verder.
Moosforhappines1988 schreef:
05-06-2018 22:35
Ik ben op zoek naar vrouwen die vanuit liefde kunnen meedenken, en die begrijpen hoe verdrietig het is om zoiets mee te maken. En zichzelf herkennen in een cyclus die anders loopt. Ik ben niet op zoek naar vrouwen die zich bezig houden met of ik nog een topic openen.
Ze zitten hier allemaal, dus je vindt vast ook wat je zoekt.
Maar het zou handiger zijn om gewoon in je andere topic verder te gaan.
Tis maar een tip hoor, ik wist niet dat je overgevoelig was.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Na mijn 2e miskraam was mijn cyclus ook even rommelig. Heb nooit ovulatietesten gebruikt, maar kreeg 2 weken na de miskraam een menstruatie achtige bloeding en 2 weken later weer. Daarna werd het weer mijn normale cyclus van 26 dagen. Jouw cyclus is ook even van slag, maar dat komt vast weer goed. Ik was emotioneel ook niet toe aan gelijk weer zwanger worden, dus ik vond het wel passend dat mijn lijf ook van slag was (wij gebruikten dan een cyclus lang condooms).
aikidoka schreef:
05-06-2018 22:58
Na mijn 2e miskraam was mijn cyclus ook even rommelig. Heb nooit ovulatietesten gebruikt, maar kreeg 2 weken na de miskraam een menstruatie achtige bloeding en 2 weken later weer. Daarna werd het weer mijn normale cyclus van 26 dagen. Jouw cyclus is ook even van slag, maar dat komt vast weer goed. Ik was emotioneel ook niet toe aan gelijk weer zwanger worden, dus ik vond het wel passend dat mijn lijf ook van slag was (wij gebruikten dan een cyclus lang condooms).
Dank voor je herkenning en moeite voor berichtje. Geloof ook dat het zeker helemaal goed komt!
Ben je daarna weer zwanger geraakt?
Moosforhappines1988 schreef:
06-06-2018 16:13
Dank voor je herkenning en moeite voor berichtje. Geloof ook dat het zeker helemaal goed komt!
Ben je daarna weer zwanger geraakt?
Ja, na 5 of 6 cycli. En dat ging goed. Zoon is inmiddels 4.5.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven