Afscheiding na miskraam

25-10-2018 11:00 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Twee weken geleden heb ik bij 5 weken een miskraam gehad. Na een aantal dagen flink gebloed te hebben en na het verlies van het vruchtje was het eigenlijk gelijk over (dat was afgelopen zaterdag). Nu ineens bruin/rozige afscheiding. Ik snap er niks van. Wat kan dit zijn?

En wanneer zou ik mijn eisprong kunnen verwachten? Ik doe wel ovulatietesten maar nog geen ei gespot...
anoniem_367304 wijzigde dit bericht op 25-10-2018 11:00
Reden: Spelfout
1.02% gewijzigd
Oud bloed.
Lucifer2018 schreef:
25-10-2018 11:02
Oud bloed.
Oké, is dat normaal? Ik vind het zo gek dat er 6 dagen niks was en ineens weer bloed.
MrsWho schreef:
25-10-2018 11:04
Oké, is dat normaal? Ik vind het zo gek dat er 6 dagen niks was en ineens weer bloed.
grote kans dat je eerste menstruatie ook anders verloopt, dan je gewend bent.
de kans dat je veel bloed verliest is groot.
even terug naar de biologie les Wanneer begint je te tellen bij een cyclus? Of bij de eerste dag van de menstruatie of de eerste dag van de miskraam bloeding. Dit wil niet zeggen dat je direct weer in een normale cyclus zit. Vaak wel.

Zwanger worden is weer een andere verhaal.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
hamerhaai schreef:
25-10-2018 11:45
even terug naar de biologie les Wanneer begint je te tellen bij een cyclus? Of bij de eerste dag van de menstruatie of de eerste dag van de miskraam bloeding. Dit wil niet zeggen dat je direct weer in een normale cyclus zit. Vaak wel.

Zwanger worden is weer een andere verhaal.
Wat denigrerend.

2 weken geleden een miskraam is nog erg kort geleden. Het kan zijn dat de hormonen nog niet helemaal op orde zijn, dat kan ook nog even duren. Mogelijk is er nog geen eisprong geweest omdat je dus nog zwangerschapshormonen hebt in je lichaam. Ik zou je lichaam een maandje rust geven, kijken of er een menstruatie op gang komt en daarna weer gaan testen op een eisprong. Succes!
had ik ook, eerste cyclus was een beetje een chaos. Toen ik eenmaal weer echt ongesteld geweest was werd het weer normaal.
Bij mij was t ook een zooitje na m’n miskraam.
Ik heb een week gebloed, toen 2 weken niet. Daarna weer 11 dagen bloedverlies gehad, 3 dagen niet en toen weer 9 dagen.

Wanneer je je eisprong kunt verwachten? Geen idee.
Je zou vanaf het moment dat je een negatieve zwangerschapstest in handen hebt kunnen beginnen met ovulatietesten om zo je cyclus weer een beetje te leren begrijpen.
Bij de action heb je 5 testen voor nog geen 3 euro, dus misschien het proberen waard.
Hamerhaai,
Wat een nare reactie.

TO heeft een miskraam gehad, wat al verdrietig genoeg is.

Je lichaam is vaak wat van slag na een miskraam, daardoor kan je wat oud bloed verliezen.

Op welke dag heb je normaal je eisprong? Ook deze komt vaak wat later op gang bij een miskraam, maar hoeft niet.

Zijn je zwangerschapstesten al negatief?

Bij mij kwam mn eisprong op dag 18, ipv 12/13.

Veel sterkte :daisy:
Bedankt voor alle reacties allemaal! Ik wacht gewoon af wat er gebeurt en doe elke dag een ovulatietest om te kijken waar het heengaat. Hopelijk is het snel weer raak en gaat het dan wel goed .
Sterkte MrsWho!!
Bij mij begon de miskraam 23 aug donderdagochtend. 's Avonds geen bloeding meer. Zondag startte het weer opnieuw tot de woensdagavond. Die zaterdag erop weer wat bloedverlies (ook bruinig erbij).
Bruin bloed betekend oud bloed. Ik denk dat je baarmoeder zich aan het 'opschonen' is.
Geef je lichaam even tijd om zich te herstellen. Een zwangerschapstest is soms wel handig om te zien of het HCG uit je lichaam is. Daarna begint je cyclus vaak weer op gang te komen.
Bij mij duurde het ongeveer 8 weken de cyclus, wel meteen weer zwanger.
Hii een beetje een late reactie, maar dat is normaal na een miskraam. Niet iedereen heeft het. Maar ik had na 5 weken ook een miskraam en had daarna ook bloedingen. Ik had op een gegeven moment gebeld naar mijn verloskundige en zij zei dat dat kan, omdat je lijf in de war is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven