Aftellen naar JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

13-04-2021 09:13 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou de keizersnee komt op 19 mei 2021 en dan komt Thomas ter wereld!

(nee wees niet bang Thomas is natuurlijk een werktitel, ik ga mijn zoon geen Thomas noemen met excuses naar alle Thomassen)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd.
Maar hou er rekening mee, mijn ks stond ook gepland, maar mijn Thomas bedacht dat 2 dagen eerder en midden in de nacht een beter moment was.

Hou rekening met alles WP :)
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
13-04-2021 09:21
Gefeliciteerd.
Maar hou er rekening mee, mijn ks stond ook gepland, maar mijn Thomas bedacht dat 2 dagen eerder en midden in de nacht een beter moment was.

Hou rekening met alles WP :)
Ja we gaan het allemaal meemaken he?
Alle reacties Link kopieren
Spannend! :cheer2:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Als je op het moment supreme maar niet zo schreeuwt, anders kruipt Thomas van schrik weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Ow jammer, ik hoopte zo dat het op mijn verjaardag zou zijn.... ;-)

Maar dat is inderdaad aftellen. Mag ik vragen waarom het zo van te voren gepland is? Ik heb dat nog nooit eerder gehoord.
Maduixa schreef:
13-04-2021 09:59
Ow jammer, ik hoopte zo dat het op mijn verjaardag zou zijn.... ;-)

Maar dat is inderdaad aftellen. Mag ik vragen waarom het zo van te voren gepland is? Ik heb dat nog nooit eerder gehoord.
Echt niet? Mijne stond ook gepland, ik mocht niet meer natuurlijk bevallen want te hoog risico bij de bevalling.
Alle reacties Link kopieren
Maduixa schreef:
13-04-2021 09:59
Ow jammer, ik hoopte zo dat het op mijn verjaardag zou zijn.... ;-)

Maar dat is inderdaad aftellen. Mag ik vragen waarom het zo van te voren gepland is? Ik heb dat nog nooit eerder gehoord.
Vorige keer ook een keizersnee en nu gingen ze m gewoon inplannen.
Ik vind Thomas wel een leuke naam
Spannend WP.
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
13-04-2021 10:04
Echt niet? Mijne stond ook gepland, ik mocht niet meer natuurlijk bevallen want te hoog risico bij de bevalling.
Ja heel logisch natuurlijk :facepalm: Misschien ben ik vooral verbaasd dat dat zo ver van te voren wordt gepland.
Alle reacties Link kopieren
Maduixa schreef:
13-04-2021 13:09
Ja heel logisch natuurlijk :facepalm: Misschien ben ik vooral verbaasd dat dat zo ver van te voren wordt gepland.
Soms wel handig. Collega van mij heeft nu 2 kinderen die op dezelfde datum (wel in een andere maand jarig zijn) en toevallig zijn trouwjubileum ook. :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Het verbaasd mij ook dat het zo ver al is ingepland. Nog wel onder voorbehoud toch?
Ik zou nog even een slag om de arm houden en vooral nog niet de datum communiceren naar anderen en geboortekaartjes laten drukken.
Er is best een kans dat het nog anders wordt.

Niet dat ik negatief wil doen hoor. Echt niet. Hartstikke leuk en alvast gefeliciteerd!

Maar ehm.. ik doe toevallig capaciteitsmanagement in een ziekenhuis en er wordt bij ons (en in de meeste ziekenhuizen) nog niet definitief gepland tot een week van te voren nu Covid continue alles op de kop gooit.
Natuurlijk kan een keizersnede niet zomaar uitgesteld of overgeslagen worden. Maar het kan als de datum dichterbij komt zomaar gebeuren dat het toch een dag eerder of later gebeurd.
We kunnen in ziekenhuizen momenteel niet zo ver vooruit plannen ook al zouden we dat wel willen.
Alle reacties Link kopieren
laylalala schreef:
13-04-2021 13:34
Het verbaasd mij ook dat het zo ver al is ingepland. Nog wel onder voorbehoud toch?
Ik zou nog even een slag om de arm houden en vooral nog niet de datum communiceren naar anderen en geboortekaartjes laten drukken.
Er is best een kans dat het nog anders wordt.

Niet dat ik negatief wil doen hoor. Echt niet. Hartstikke leuk en alvast gefeliciteerd!

Maar ehm.. ik doe toevallig capaciteitsmanagement in een ziekenhuis en er wordt bij ons (en in de meeste ziekenhuizen) nog niet definitief gepland tot een week van te voren nu Covid continue alles op de kop gooit.
Natuurlijk kan een keizersnede niet zomaar uitgesteld of overgeslagen worden. Maar het kan als de datum dichterbij komt zomaar gebeuren dat het toch een dag eerder of later gebeurd.
We kunnen in ziekenhuizen momenteel niet zo ver vooruit plannen ook al zouden we dat wel willen.
Layla ik vind je superlief

Maar natuurlijk heb ik de datum al rondgebazuind. Maar dan wordt het een andere datum ja prima. Dat gebeurt dan.

Heb ik totaal geen moeite mee ik wil gewoon zijn naam een keer kunnen noemen....
Alle reacties Link kopieren
Nou vrouwlief vandaag autoongeluk: auto total loss.

Hele dag in het ziekenhiuis gezeten: ze is bont en blauw maar mankeert niks.

Aangetikt door een vrachtwagen met 100 km per uur
Alle reacties Link kopieren
Maduixa schreef:
13-04-2021 09:59
Ow jammer, ik hoopte zo dat het op mijn verjaardag zou zijn.... ;-)

Maar dat is inderdaad aftellen. Mag ik vragen waarom het zo van te voren gepland is? Ik heb dat nog nooit eerder gehoord.
Ik heb vier geplande ks gehad. Mocht bij 3 van de 4 ook nog zelf de datum uitkiezen. Bij alle drie kkeuze uit 3 data, wel allemaal op maandag of woensdag want dan doen ze in mijn woonplaats de geplande keizersnede 😁
Kolere dan schrik je ook de pleuris. Zaten jij en je zoon ook in de auto?
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
13-04-2021 13:28
Soms wel handig. Collega van mij heeft nu 2 kinderen die op dezelfde datum (wel in een andere maand jarig zijn) en toevallig zijn trouwjubileum ook. :biggrin:
Op dezelfde datum in een andere maand? Dat is toch niet zo spannend?
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
19-04-2021 19:41
Nou vrouwlief vandaag autoongeluk: auto total loss.

Hele dag in het ziekenhiuis gezeten: ze is bont en blauw maar mankeert niks.

Aangetikt door een vrachtwagen met 100 km per uur
Jezusmina zeg, dat meen je niet!! Wat onwijs schrikken!!
Echt engeltjes op jullie schouder dat de auto Total loss is en niet je vrouw. Lang leven de kreukelzones.
Kom rustig bij en wees bedacht op na-effecten als morgen de adrenaline uit het systeem is en ze pas echt gaat voelen wat ze voelt.
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
19-04-2021 19:46
Kolere dan schrik je ook de pleuris. Zaten jij en je zoon ook in de auto?
nee ik was aan het werk en ze belde mij

als zoon in de auto had gezeten was t verkeerd afgelopen denk ik
Alle reacties Link kopieren
laylalala schreef:
19-04-2021 19:48
Jezusmina zeg, dat meen je niet!! Wat onwijs schrikken!!
Echt engeltjes op jullie schouder dat de auto Total loss is en niet je vrouw. Lang leven de kreukelzones.
Kom rustig bij en wees bedacht op na-effecten als morgen de adrenaline uit het systeem is en ze pas echt gaat voelen wat ze voelt.
Sterkte!
Ja ik neem morgen even vrij

En nu hopen dat we iets terug krijgen van de verzekering
Alle reacties Link kopieren
Besef daalt nu pas in dat dit heel anders had kunnen aflopen
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
20-04-2021 07:55
Besef daalt nu pas in dat dit heel anders had kunnen aflopen
Vooral niet te lang stil staan! Gewoon blij zijn dat alles nu goed is en elkaar vandaag lekker knuffelen. Hopelijk heeft je vrouw niet te veel spierpijn of andere klachten na gisteren.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een schrik!
Veel beterschap gewenst!
Alle reacties Link kopieren
ldp schreef:
19-04-2021 19:48
Op dezelfde datum in een andere maand? Dat is toch niet zo spannend?
Nee, wel heeeel handig. Hij hoeft nu geen verschillende belangrijke data te onthouden. Gewoon alleen die dag.
Westerpaviljoen schreef:
19-04-2021 19:41
Nou vrouwlief vandaag autoongeluk: auto total loss.

Hele dag in het ziekenhiuis gezeten: ze is bont en blauw maar mankeert niks.

Aangetikt door een vrachtwagen met 100 km per uur
Tjeee, dan schrik je een ongeluk. :hug:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven