Al langer in de MMM

11-11-2018 13:06 1336 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Eerder schreef ik in een topic met andere dames die in de MMM molen zitten. In die topics zitten ook vaak dames die pas aan het begin van een traject zitten, of er binnenkort mee starten. Inmiddels zijn wij dik 2,5 jaar onderweg en ik zou het fijn vinden om in een klein groepje te praten met andere dames die al wat langer bezig zijn met hun kinderwens. Ik merk dat ik na 2.5 jaar dingen anders ervaar dan aan het begin van een traject. Zelf ben ik vrij nuchter, maar vind het fijn ervaringen te delen en soms wat te kunnen (na)vragen.

Wie schrijven er mee:
NaamLeeftijdKindjeBezig sindsDoet nuWacht op
Botanietje35-34108-2014Ovulatie Inductie (letrozol)-
ArcticFox27-371?Ovulatie Inductie-
DaisyLiz28-29eerste kindje overleden12-2014IVF-
Pergamon34-41104-2016Ovulatie Inductie-
Saartje2628-33103-2016ICSI-
Redcurlz34-3719-2016IUI-


Tijdelijk uit de tabel gehaald i.v.m. lang niet meeschrijven. Dames, laat het gerust weten als jullie wel weer willen meeschrijven! Van harte welkom!
Irish_W_W36-43110-20163x IUI-
pergamon wijzigde dit bericht op 28-03-2019 10:48
48.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe was het gesprek Pergamon?

Is het trouwens mogelijk een schema in de OP te zetten? Al is het maar een lijstje namen en waar men zit in de MMM? Voor mij persoonlijk helpt dat als geheugensteuntje wie nou wie ook al weer is :@@:
Alle reacties Link kopieren
Hoi Irish! Morgen al de HSG, spannend!! Ben heel benieuwd naar je ervaring. Zodra mijn nieuwe cyclus start ben ik ook aan de beurt. Super fijn dat je al zo snel terecht kon zeg!

Ik heb vandaag een verhelderende dag gehad. Was hard werken, maar ik ben echt tot wat mooie inzichten gekomen. Fijn!
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
15-11-2018 22:15


Ik heb vandaag een verhelderende dag gehad. Was hard werken, maar ik ben echt tot wat mooie inzichten gekomen. Fijn!
Fijn zeg!!!
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
15-11-2018 22:12
Hoe was het gesprek Pergamon?

Is het trouwens mogelijk een schema in de OP te zetten? Al is het maar een lijstje namen en waar men zit in de MMM? Voor mij persoonlijk helpt dat als geheugensteuntje wie nou wie ook al weer is :@@:
Ik ga morgen even prutsen, kijken of een schemaatje lukt!
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
15-11-2018 22:17
Fijn zeg!!!
Zeker! Er komt binnen een week overleg met de maatschappelijk werker en onze hoofdbehandelaar en waarschijnlijk ga ok extra begeleiding krijgen vanwege mijn PTSS. Oók een fijn (bijna) resultaat, want mijn PTSS vlamt weer enorm op de laatste weken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Irish,

Wat vervelend dat je ook al zo’n tijd bezig bent. Ik mocht voor de Hsg van tevoren naproxen innemen. Ik moet zeggen dat ik het echt mee vond vallen. Ik had me voorbereid op het ergste en natuurlijk, het doet zeer. Maar het duurt maar even en het lukte me aardig om te ontspannen. Het voelde als hevige menstruatiekrampen. Succes morgen!
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
15-11-2018 22:22
Zeker! Er komt binnen een week overleg met de maatschappelijk werker en onze hoofdbehandelaar en waarschijnlijk ga ok extra begeleiding krijgen vanwege mijn PTSS. Oók een fijn (bijna) resultaat, want mijn PTSS vlamt weer enorm op de laatste weken.
He, wat naar zeg, dat de PTSS weer zo opvlamt :there: Dat was toch ook een reden waarom het zetten van de injecties zo beladen is?
Wel fijn dat je extra begeleiding krijgt.
Alle reacties Link kopieren
DaisyLiz schreef:
15-11-2018 22:27
Hoi Irish,

Wat vervelend dat je ook al zo’n tijd bezig bent. Ik mocht voor de Hsg van tevoren naproxen innemen. Ik moet zeggen dat ik het echt mee vond vallen. Ik had me voorbereid op het ergste en natuurlijk, het doet zeer. Maar het duurt maar even en het lukte me aardig om te ontspannen. Het voelde als hevige menstruatiekrampen. Succes morgen!
Hoi! Bedankt voor het delen van je ervaring! Ik heb ibuprofen gekregen (de naproxen was op, maar heb ik zelf ook liggen) en ik mocht ook diazepam innemen :) (ja, dat heb ik ook liggen, haha. Nog van ooit een rug dingetje)
Mocht jouw partner er bij zijn? Mijn gyn zei dat het fijn zou zijn als hij mee was, omdat het best vervelend zou kunnen zijn, maar in de folder stond weer dat het niet mocht, vanwege de straling :-?
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
15-11-2018 22:30
Hoi! Bedankt voor het delen van je ervaring! Ik heb ibuprofen gekregen (de naproxen was op, maar heb ik zelf ook liggen) en ik mocht ook diazepam innemen :) (ja, dat heb ik ook liggen, haha. Nog van ooit een rug dingetje)
Mocht jouw partner er bij zijn? Mijn gyn zei dat het fijn zou zijn als hij mee was, omdat het best vervelend zou kunnen zijn, maar in de folder stond weer dat het niet mocht, vanwege de straling :-?
Mijn partner kon er niet bij zijn dus ik ben alleen gegaan. Ik weet het dus eigenlijk niet. Ik denk dat hij bij de behandeling zelf niet aanwezig mag zijn, maar ik weer het niet helemaal zeker.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
15-11-2018 22:22
Zeker! Er komt binnen een week overleg met de maatschappelijk werker en onze hoofdbehandelaar en waarschijnlijk ga ok extra begeleiding krijgen vanwege mijn PTSS. Oók een fijn (bijna) resultaat, want mijn PTSS vlamt weer enorm op de laatste weken.
Oh wat naar voor je. Fijn dat je daar begeleiding bij krijgt :hug:
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
15-11-2018 22:22
Zeker! Er komt binnen een week overleg met de maatschappelijk werker en onze hoofdbehandelaar en waarschijnlijk ga ok extra begeleiding krijgen vanwege mijn PTSS. Oók een fijn (bijna) resultaat, want mijn PTSS vlamt weer enorm op de laatste weken.
Mooi Pergamon! Hopelijk kunnen ze je goed begeleiden.
Wel rot dat je PTSS opvlamt. :'-( Dat kun je niet gebruiken nu.

@Saar & Irish: welkom in het topic. Goed dat jullie ook mee komen kletsen (en hopen dat het snel niet meer nodig is! Nou ja, je weet ik bedoel)
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Alle reacties Link kopieren
Vraag voor iedereen die in de tabel wil; zou je even je gegevens zo willen achterlaten als nu in de tabel staat? Anders is het voor mij zo een gezoek en gepuzzel! Dan je wel!!
Alle reacties Link kopieren
36/43 - 1e kindje - bezig sinds okt 2016 - 3 iui's gehad - vanmiddag HSG

Fijn dat het is gelukt Pergamon!

Edit: je mag mijn naam ook afkorten hoor, als dat makkelijker past in de tabel :)
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
15-11-2018 22:28
He, wat naar zeg, dat de PTSS weer zo opvlamt :there: Dat was toch ook een reden waarom het zetten van de injecties zo beladen is?
Wel fijn dat je extra begeleiding krijgt.
Ja klopt :) Hele fijne maatschappelijk werker gesproken. Woorden kunnen vinden voor mijn gevoel, wat ook wel lekker was. Ik krijg met het prikken nu waarschijnlijk extra begeleiding, maar dat hoor ik volgende week.



Ik zal even kijken met die tabel :)
Hier ook eerste kindje. Leeftijd 27/36
Bezig met ovulatie inductie en ook ik wacht op een hsg (6 december)
Alle reacties Link kopieren
Naam: DaisyLiz
Leeftijd: 28/29
Kindje: tja, wat vul ik in? Mijn eerste kindje is te vroeg geboren en overleden.
Bezig sinds - december 2014
Doet nu - IVF
Wacht op - cryo tp
daisyliz wijzigde dit bericht op 16-11-2018 11:58
0.88% gewijzigd
Vandaag weer een zwangerschap aankondiging op het werk. Nummer vier op de afdeling
Even niet zo leuk voor mij
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het zo gedaan DaisyLiz, als het te confronterend is en iets ander wil, dan moet je het zeggen!!
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
16-11-2018 11:58
Vandaag weer een zwangerschap aankondiging op het werk. Nummer vier op de afdeling
Even niet zo leuk voor mij
Kut is dat :hug:
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Pergamon, bedankt!

Leeftijd: 35/34
Kindje: proberen voor de eerste
Bezig sinds: 8-2014
Doet nu: ovulatie-inductie (letrozol)
Wacht op: controle-echo
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
16-11-2018 11:58
Vandaag weer een zwangerschap aankondiging op het werk. Nummer vier op de afdeling
Even niet zo leuk voor mij
:hug: Dat is bagger. Weten ze van jouw situatie?
Je moet niet alles geloven wat je denkt
botanietje schreef:
16-11-2018 12:50
:hug: Dat is bagger. Weten ze van jouw situatie?
alleen mijn leidinggevende weet ervan, mijn directe collega's niet
Ik heb het sowieso nog neit mer veel mensen gedeeld. Twee vriendinnen nog. (Die allebij nu zwanger zijn)
Alle reacties Link kopieren
Nou, lig je lang en breed in de beugels, blijkt m'n urinetest nog niet bekend :facepalm:
(in plaats van dat ze dat nou ff checken voordat ik naar binnen word geroepen en daar poedelnaakt lig en zo.... :roll: )
Beetje slecht gepland (want normaal duurt zo'n onderzoek 2 a 3 dagen)
Maar goed; ik moet ff een uurtje wachten en dan zou het alsnog door moeten kunnen gaan.... Hopelijk werken m'n space pillen dan nog..... (m'n man mag er iig wel bij zijn zometeen; ze zijn wel super lief hier!)

Wordt vervolgd dus....
Alle reacties Link kopieren
Zet 'm op!! Die spacepillen zullen over een uurtje ook nog wel werken :)
@irish op welke cyclusdag heb jij de hsg?
Ik hoop voor je dat het toch door kan gaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven