Al langer in de MMM

11-11-2018 13:06 1336 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Eerder schreef ik in een topic met andere dames die in de MMM molen zitten. In die topics zitten ook vaak dames die pas aan het begin van een traject zitten, of er binnenkort mee starten. Inmiddels zijn wij dik 2,5 jaar onderweg en ik zou het fijn vinden om in een klein groepje te praten met andere dames die al wat langer bezig zijn met hun kinderwens. Ik merk dat ik na 2.5 jaar dingen anders ervaar dan aan het begin van een traject. Zelf ben ik vrij nuchter, maar vind het fijn ervaringen te delen en soms wat te kunnen (na)vragen.

Wie schrijven er mee:
NaamLeeftijdKindjeBezig sindsDoet nuWacht op
Botanietje35-34108-2014Ovulatie Inductie (letrozol)-
ArcticFox27-371?Ovulatie Inductie-
DaisyLiz28-29eerste kindje overleden12-2014IVF-
Pergamon34-41104-2016Ovulatie Inductie-
Saartje2628-33103-2016ICSI-
Redcurlz34-3719-2016IUI-


Tijdelijk uit de tabel gehaald i.v.m. lang niet meeschrijven. Dames, laat het gerust weten als jullie wel weer willen meeschrijven! Van harte welkom!
Irish_W_W36-43110-20163x IUI-
pergamon wijzigde dit bericht op 28-03-2019 10:48
48.31% gewijzigd
Daisyliz wat ongelofelijk rot voor jullie zeg. Ik duim heel hard mee voor deze laatste terugplaatsing van deze ronde

Heel veel sterkte en kracht gewenst ❤️
Alle reacties Link kopieren
Bedankt lieve meiden!
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het verlopen gisteren? Niet dat het iets zegt over de uitkomst, maar het is fijner als het prettig is gegaan ipv een “hangen en wurgen en een vervelende assistente en toen kregen we ook en nog een parkeerbon”-ellende dag.
Alle reacties Link kopieren
Daisy: Knuffel (ik spreek je uitgebreid in het IVF topic). :hug:

Perga: kwam even inbreken om je te feliciteren met de geboortje van jullie zoon! Wat een mooi nieuws. Geniet van al het moois (en af en toe klagen dat het vermoeiend is mag ook hoor ;-) ) en ik wens je alle goeds toe met je gezin :heart:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het DaisyLiz? Wat valt het rot voor je, zo midden in de feestdagen
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
29-12-2019 13:51
Hoe is het DaisyLiz? Wat valt het rot voor je, zo midden in de feestdagen
Wat lief dat je ernaar vraagt Pergamon. De laatste terugplaatsing is helaas ook mislukt. Ik start binnenkort met een nieuwe poging. En op advies van mijn arts gaan we voor een second opinion naar Gent. Daarnaast zijn er allerlei aanvullende bloedonderzoeken gedaan en krijg ik andere medicatie. Op hoop van zegen maar weer....

Hoe is het met jou?
Wat ontzettend jammer dat de laatste terugplaatsing ook mislukt is.
De bloedonderzoeken zijn nog wel in je eigen ziekenhuis?

Dikke knuffel voor jou ❤️
Ik hoor wel veel positieve verhalen over Gent
Alle reacties Link kopieren
DaisyLiz schreef:
07-01-2020 10:12
Wat lief dat je ernaar vraagt Pergamon. De laatste terugplaatsing is helaas ook mislukt. Ik start binnenkort met een nieuwe poging. En op advies van mijn arts gaan we voor een second opinion naar Gent. Daarnaast zijn er allerlei aanvullende bloedonderzoeken gedaan en krijg ik andere medicatie. Op hoop van zegen maar weer....

Hoe is het met jou?

Gatver wat rot weer. Ook weer echt een nieuwe stap, 'naar Gent'. Hoe voel jij je daarbij?

Met mij gaat het goed. Wel hebben we een complex voedingsprobleem. Gelukkig heb ik een geweldige lactatiekundige die enorm steunt en waar ik veel aan heb. Over 2 weken heb ik het afrondende gesprek bij de POP poli, heel gek, na al die tijd. Spannend ook. Ik blijf daarna nog wel in telefonisch contact met de psychiater, al zijn we die contactmomenten al aan het afbouwen.
Alle reacties Link kopieren
Lief meiden! :heart:

Pergamon: we hadden zelf ook al nagedacht over een overstap naar Gent, maar wilden dat eigenlijk 'pas' bij poging 3 doen. Omdat het natuurlijk wel weer een stapje verder is en het traject dan nog meer invloed gaat hebben (6 uur reistijd per bezoekje). Mijn arts adviseerde echter om hier in Nederland nu poging 2 op te starten en ondertussen een second opinion aan te vragen in Gent. Afhankelijk van wat zij zeggen kunnen wij a. dat advies hier in Nederland uitvoeren (mijn arts wil daaraan meewerken), b. gewoon doorgaan waar we al mee bezig zijn of c. overstappen omdat ze iets adviseren wat hier niet kan. In dat laatste geval wil onze arts ook samenwerken zodat de echo's enzo wel gewoon hier kunnen. Maar dat zou dan wel pas bij poging 3 zijn. Ik vind het wel prima zo. We leggen de contacten nu alvast in Gent en wie weet kunnen we nu ook al wat met het advies. En zo niet, dan kunnen we daar voor poging 3 hopelijk snel terecht.

Wat vervelend dat jullie een voedingsprobleem hebben. Ik hoop dat dat snel wat beter gaat. En spannend dat je bijna klaar bent bij de POP poli. Knap hoor hoe je het allemaal hebt gedaan! Je mag trots zijn op jezelf. En een fijn idee, lijkt me, dat je altijd nog telefonisch terug kan vallen op de psychiater.
Alle reacties Link kopieren
He Daisyliz, wat rot om te lezen dat het deze poging niet gelukt is. Ik gun het jullie zo ontzettend! Ik hoor ook veel goede dingen over Gent uit mijn omgeving, dus hopelijk helpt dat jullie ook. Fijn dat jullie eigen arts zo meewerkt. Dat maakt het allemaal wat toegankelijker, i.p.v. voor elke echo naar België moeten en degelijke.
Ik blijf voor jullie duimen!
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Daisyliz klinkt wel dat jullie een hele fijne meedenkende arts hebben hier in Nederland

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven