Al langer in de MMM

11-11-2018 13:06 1336 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Eerder schreef ik in een topic met andere dames die in de MMM molen zitten. In die topics zitten ook vaak dames die pas aan het begin van een traject zitten, of er binnenkort mee starten. Inmiddels zijn wij dik 2,5 jaar onderweg en ik zou het fijn vinden om in een klein groepje te praten met andere dames die al wat langer bezig zijn met hun kinderwens. Ik merk dat ik na 2.5 jaar dingen anders ervaar dan aan het begin van een traject. Zelf ben ik vrij nuchter, maar vind het fijn ervaringen te delen en soms wat te kunnen (na)vragen.

Wie schrijven er mee:
NaamLeeftijdKindjeBezig sindsDoet nuWacht op
Botanietje35-34108-2014Ovulatie Inductie (letrozol)-
ArcticFox27-371?Ovulatie Inductie-
DaisyLiz28-29eerste kindje overleden12-2014IVF-
Pergamon34-41104-2016Ovulatie Inductie-
Saartje2628-33103-2016ICSI-
Redcurlz34-3719-2016IUI-

Tijdelijk uit de tabel gehaald i.v.m. lang niet meeschrijven. Dames, laat het gerust weten als jullie wel weer willen meeschrijven! Van harte welkom!
Irish_W_W36-43110-20163x IUI-
pergamon wijzigde dit bericht op 28-03-2019 10:48
48.31% gewijzigd
Bedankt, Susie & Redcurls! Hier was het oké; wel social media gemeden (jarenlange ervaring).

Daisyliz, veel sterkte morgen. :rose:
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Daisy sterkte vandaag :hug:
Bedankt lieverds. Mijn test was vanochtend negatief dus ik ben gestopt met de medicijnen. Ik kan helaas pas weer in oktober door. Man, man, man wat duurt dit lang :-(
Jeetje daisy wat ontzettend k*t ik voel gewoon zoveel teleurstelling voor jou. En wat duurt dat lang de volgende ronde, is dat vanwege vakantie dan? Hele dikke knuffel :hug:
Daisy wat ongelofelijk naar. Ik heb er geen woorden voor.
Waarom moeten jullie tot oktober wachten nu?

Hier slecht nieuws
Ben bij mijn nieuwe baan niet door mijn proeftijd gekomen. Ben echt heel verdrietig en moet nu gaan uitzoeken wat ik nu moet doen. Ik ben nog nooit werkeloos geweest
Ja het is vreselijk lang, maar het komt deels door mezelf. Het is druk in het ziekenhuis dus we moeten sowieso wachten (juni zit al vol en juli ging ook al hard) en de arts wil me blijkbaar eerst zien voordat ik verder mag. Geen idee waarover, maar ze wil me spreken, dus ik moet volgende week langs. Verder ga ik in augustus trouwen en in september op huwelijksreis, dus die maanden vervallen ook. Heel leuk natuurlijk, maar ik baal wel heel erg dat we nu weer maanden verder zijn voordat we weer een kans hebben. En ben tegelijkertijd nieuwsgierig naar (de reden van) het gesprek met de arts.

Arctic wat een ontzettend kut nieuws zeg. Wat geven ze op als reden? Jeetje wat balen, je had het er erg naar je zin toch? Heb je komende maanden wel ww? Ik hoop dat je snel weer wat leuks vindt en tot die tijd een beetje kunt 'genieten' van je vrije tijd.
Jou situatie is wel heel rot zeg. Naar jou uitleg over waarom er zoveel tijd tussen komt te zitten is wel logisch.
Ik hoop voor jou dat je lekker kunt gaan genieten van je voorgenomen huwelijk en huwelijksreis.

Ik had het inderdaad ontzettend naar mijn zin.
Ze waren tijdens het gesprek een beetje vaag. Er was mij verteld dat collega's niet tevreden waren over mijn werkzaamheden. Terwijl ik tijden mijn werk vaker een meerder collega's om feedback heb gevraagd en dat kwam steeds positief terug.
De twee leidinggevende wilde mij vandaag ook niet vertellen waar het specifiek om gaat.
Ik heb nu dus het gevoel dat of mijn collega's niet eerlijk naar mij zijn geweest of de leidinggevende. Als in dat ze misschien een andere reden hebben gehad. Zoals dit traject , maar dat ze dat niet als reden willen geven

Als mij verteld was wat ik anders of beter had kunnen doen dan had ik dat graag gehoord. Op doe manier had in er extra aandacht aan kunnen besteden. Nu heb ik het gevoel dat ik geen eerlijke kan heb gehad

Ik ben nog nooit werkeloos geweest. Dot voelt echt als falen
Arcticfox1 schreef:
13-05-2019 15:45
Jou situatie is wel heel rot zeg. Naar jou uitleg over waarom er zoveel tijd tussen komt te zitten is wel logisch.
Ik hoop voor jou dat je lekker kunt gaan genieten van je voorgenomen huwelijk en huwelijksreis.

Ik had het inderdaad ontzettend naar mijn zin.
Ze waren tijdens het gesprek een beetje vaag. Er was mij verteld dat collega's niet tevreden waren over mijn werkzaamheden. Terwijl ik tijden mijn werk vaker een meerder collega's om feedback heb gevraagd en dat kwam steeds positief terug.
De twee leidinggevende wilde mij vandaag ook niet vertellen waar het specifiek om gaat.
Ik heb nu dus het gevoel dat of mijn collega's niet eerlijk naar mij zijn geweest of de leidinggevende. Als in dat ze misschien een andere reden hebben gehad. Zoals dit traject , maar dat ze dat niet als reden willen geven

Als mij verteld was wat ik anders of beter had kunnen doen dan had ik dat graag gehoord. Op doe manier had in er extra aandacht aan kunnen besteden. Nu heb ik het gevoel dat ik geen eerlijke kan heb gehad

Ik ben nog nooit werkeloos geweest. Dot voelt echt als falen
Nou Arctic, dat klinkt als een heel raar bedrijf. Misschien maar goed dat je hier niet blijft werken. Ik vind het gek dat ze tijdens je proeftijd niet met je in gesprek gaan en jou zo de kans geven om het te verbeteren. Ik begrijp je gevoel heel goed meis. Gelukkig had je de vorige keer heel snel een nieuwe baan, dat biedt hoop. En je vindt echt wel weer iets nieuws! Misschien komt de verplichte me-time wel als geroepen.
Artic das wel een hele korte proeftijd wat rot voor je meis! Dat komt zuur op je dak, helemaal als je steeds positieve feedback hebt gehad.

Daisy maar hoezo zitten juni en juli al vol dan? Vind zo gek dat jullie dan niet terecht kunnen. Hoe lang duurt zo, n terugplaatsing? Ben ook heel benieuwd naar wat je arts wilt bespreken, spannend.
@ DaisyLiz, wat klote dat jullie nu zo lang moeten wachten.

@ Artic, wat vreemd dat ze niet iets hebben laten weten nog in je proeftijd. Je moet je afvragen of je daar dan nog wil blijven werken.

@Hier, helaas bloedverlies. Ik weet dat het nog niet persé iets hoeft te betekenen maar in mijn hoofd is het alweer klaar. Ff afwachten hoe het gaat verlopen.
C'est la vie
@susieflower balen zeg. Ijken bij mijzelf week aan bloedverlies/gevoel vaak al zeggen dat het niet raak is.
Maar er is tot mijn menstruatie doorzet altijd ergens nog een stemmetje dat nog hoop heeft
Wanneer verwacht jij je menstruatie?

Ik vind het ook heel raar dat ik in mijn proeftijd niet ben aangesproken op verbeterpunten. Wanneer ik collega's vroeg hoe zij het vinden gaan was het steeds een positief antwoord. Maar ik trek mijzelf nu wel behoorlijk in twijfel.
Vandaag ww alvast aangevraagd en morgen ga ik beginnen met solliciteren

Vanavond op kraambezoek geweest bij een vriendin. Viel min reuze mee. Net al bij mijn beste vriendin ben ik eigenlijk vooral heel blij voor hun.
Ik hoop dat het bij broer en schoonzus ook zo gaar voelen

Zelf nu vreselijk aan het broekloeren.
Vandaag twee weken terug ovitrelle gespoten en nog een druppel gezien.
Wel is mijn onderbuik gevoelig, maar ook last van mijn darmen.
Ik wil in ieder geval morgen nog afwachten. Heb toch het idee dat ik ongesteld ga worden
Ehm Artic, ik ben pril zwanger maar ben bang dat het mis gaat.
C'est la vie
SusieFlower schreef:
14-05-2019 20:52
Ehm Artic, ik ben pril zwanger maar ben bang dat het mis gaat.
Oh sorry, sorry
Dat wist ik trouwens wel.
Ben er niet helemaal bij vandaag. Oprechte excuses, dat was wel heel dom/lomp van mij.

Extra digitale knuffels voor jou ❤
Oh jee Susie das wel eng idd ik hoop dat het verder niks is :hug:
I.v.m. een overlijden in de familie ben ik ik hier even afwezig. Hoop te regelen.

Susie, ik duim voor je dat het 'niks' is en dat alles goed mag gaan!
Gecondoleerd en heel veel sterkte Pergamon :rose:
Pergamon schreef:
15-05-2019 06:27
I.v.m. een overlijden in de familie ben ik ik hier even afwezig. Hoop te regelen.

Susie, ik duim voor je dat het 'niks' is en dat alles goed mag gaan!
Gecondoleerd, sterkte gewenst voor jou en je familie
Oh Susieflower, jij ook al :cry:
Hoe is het nu? Ik hoop zó dat het onschuldig is lieverd.

Pergamon gecondoleerd en veel sterkte :hug:

Hier is de miskraam inmiddels op gang gekomen.
Ai daisy :there: wat een rollercoaster om doorheen te moeten
Nog steeds bloedverlies met afvegen maar geen krampen ofzo. Kan niks anders doen dan afwachten hè.
Heel stom.
C'est la vie
Jeetje dames, wat heftig allemaal!
@Pergamon: gecondoleerd en veel sterkte met alles wat je moet regelen.

@Daisyliz: wat ontzettend rot dat het zo is afgelopen na alle hoop die de positieve test gaf. Wat duurt het lang voor jullie weer terecht kunnen! Ik hoop dat de bruiloft en reis die tijd wat sneller voorbij kunnen laten gaan en dat jullie ondanks alles een heel mooie tijd zullen hebben. Jullie hebben samen zoveel meegemaakt en nu komen daar in ieder geval fine herinneringen bij. :heart:

@Susie: wat naar, dat lijkt me veel spanning geven. Ik duim dat alles goed blijft gaan. Hoeveel weken ben je nu en wanneer zou je een echo krijgen? Of kun je misschien eerder als je dat wilt? Veel sterkte, duim voor je. :hug:

@ Arctic: wat vervelend van je baan! Raar dat ze niet eerder feedback gaven waar je iets mee had gekund. Als het wel aan het traject ligt, zullen ze dat waarschijnlijk nooit toegeven (omdat het niet mag volgens mij). Dan ben je maar beter van ze af ook! Maar niet zo lang geleden kon je kiezen uit meerdere banen, dus je hebt de arbeidsmarkt veel te bieden. Dat komt echt goed hoor. Als je dat zelf ook kunt zien, kan deze tijd je misschien wel wat rust geven. Lak aan de werkgevers, even wat Arctic-time.
Hoe is het met je NOD en het broekloeren afgelopen?
Susie en Daisy heel veel sterkte❤

@botanietje qua werk situatie ben ik iets rustiger vandaag. Al waar sollicitaties eruit gedaan. Iedereen met wie ik heb gesproken heb over hoe het is gegaan vind het heel vreemd overkomen.
Ik ben nog wel aan het denken of ik nog via een mail ga navragen naar het probleem, zodat ik daar aan kan werken. Naar de teamleider of het hoofdkantoor ofzo.

Qua nod en broekloeren is er big niks veranderd. Onderbuik blijft gevoelig maar nog geen bloed of bruinverlies.
Ik zit nu voor mijzelf te rekenen wanneer ik echt overtijd ben.
Dinsdag dertig april ovitrelle gespoten en woensdagnacht/donderdagochtend daarop een lichte ovulatie bloeding.
Dan zou ik vrijdag echt overtijd zijn volgens mij
@Pergamon wij kennen elkaar nog uit een ander topic. Wat een goed nieuws lees ik hier! Gefeliciteerd! hopen dat alles goed mag gaan! Hoe ver ben je nu?

Succes aan alle andere meiden! :heart:
Ik heb zojuist overduidelijk positief getest
Arcticfox1 schreef:
17-05-2019 07:44
Ik heb zojuist overduidelijk positief getest

OMG Arcticfox, wat een mooi nieuws! Ik dacht het eigenlijk al. :-D Geen idee waarom. Gefeliciteerd meid, wat fijn. Spannend ook wellicht, maar jeetje, wat goed. En toch met OI!
:cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven