Als voor een tweede kindje niet vanzelf gaat + TABEL

24-02-2022 09:30 117 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey meiden!

Ziehier het vervolg van ons topic "als voor een tweede kindje niet vanzelf gaat" maar dan mét overzichtstabel!
:sun:

ZWANGER
Naam UD Volgende Echo Geslacht Bijzonderheden
Besss28/0815/03 geslachtsbepaling 16w Meisje Goede NIPT!
Sammie817/0911/03MeisjeGoede NIPT!
Ximun 9/09 7/03 13w echo Jongen Goede NIPT!
Elyani 31/10 17/05 16w echo Meisje Goede NIPt!

BEZIG
NaamNOD Bijzonderheden
Whoopsadaisies 18/03 (?) Gaan aanmelden voor IVF
Annetje-VivaNiche na keizersnede

Bibi30 :redrose: 7/03/2022 :redrose:
elyani wijzigde dit bericht op 29-04-2022 09:58
13.67% gewijzigd
Ah balen ximun, maar het gebeurt iig nog wel eens. Maar toch denk ik dat je liever dat, dan een afwijkende uitslag te horen te krijgen. En spannend, ik vond het super interessant die 13 weken echo. Ze kunnen al zó veel zien!

Bibi, is de echo niet gepland? Of is er een andere reden waardoor het misschien niet door gaat?

Sammie heerlijk dat je hebt kunnen genieten van de wintersport en een goede nipt :) Wij zitten al stiekem te kijken voor een wintervakantie volgend jaar. M'n dochter leren skiën en ik (hopelijk) met baby gewoon een beetje wandelen en bij dochter haar lesjes kijken.

Qua buik, ik heb gisteren een fijne relaxbroek gekocht bij prenatal. In de avond is dat prettig. Overdag red ik het nog in m'n eigen broeken met eventueel een elastiekje door het knoopsgat. Ik heb al een spekrol zitten dus heb sowieso al meer ruimte nodig daar 😅 BH's zijn dan weer een ander verhaal... Gisteren had ik een 85E aan en die was gewoon te klein! Normaal heb ik 80/85C of soms D maar nu moet is dus naar F, echt wtf. Ik heb net maar wat bij Zalando besteld en hopelijk zit er wat tussen.
Mijn buik begint ook flink te groeien al! M’n normale spijkerbroeken zitten echt niet meer lekker, jurkjes en flared leggings zitten gelukkig nog goed. Ik heb al wel wat oude zwangerschapsbroeken van zolder gehaald, maar die zijn nog net iets te groot. Gaat niet lang meer duren denk ik ;-D
Hier ook al flinke buik. Eerst vooral door darmen. Broeken gaan nog wel, maar in avond wel knoop open.
Heb al weken wijde dingen aan. Wilde na echo morgen op werk vertellen. Dat wordt nu volgende week denk ik.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Hoop morgen echo bedoelde ik mee dat er meerdere morgen echo hebben. Ik mag om 1130 haha sorry beetje onduidelijk.

Ik krijg echt al een bolletje ja. Draag nu alleen maar legging. Gewone broek gaat niet meer en zwangerschap broek nog geen zin in.

Vanmiddag ff gewinkeld tien zei een verkoopster ineens regen me dochter krijg jij een broertje of zusje.. wtf dacht ik echt .. maar ok last vd darmen en je zag t wel behoorlijk maarcsan nog.. doe je toch niet? Straks wasct nog niet verteld.
Ze gaf ook geen antwoord omdat ze het nog als ons geheimpje ziet
Hoop morgen echo bedoelde ik mee dat er meerdere morgen echo hebben. Ik mag om 1130 haha sorry beetje onduidelijk.

Ik krijg echt al een bolletje ja. Draag nu alleen maar legging. Gewone broek gaat niet meer en zwangerschap broek nog geen zin in.

Vanmiddag ff gewinkeld tien zei een verkoopster ineens regen me dochter krijg jij een broertje of zusje.. wtf dacht ik echt .. maar ok last vd darmen en je zag t wel behoorlijk maarcsan nog.. doe je toch niet? Straks wasct nog niet verteld.
Ze gaf ook geen antwoord omdat ze het nog als ons geheimpje ziet
Oh en succes morgen voor degene die weer mogen

Elyani bij 10 maart ook :cheer2:
Oh zo Bibi haha! Ja leuk zeg, 3 echo's vandaag :)

Wat gek zo'n opmerking. En dan ben je nu zwanger maar wat als je gewoon een buikje had? Lekker dan. Tenzij je specifiek bij prenatal positiekleding aan het passen was maar dan nog
Hey iedereen!

Wat een hoop echo's zijn er vandaag gepland, veel succes iedereen! :sun:

Bibi Ja die buik, ik ben pas 6 weken en die ontploft echt. Zijn de darmen natuurlijk in mijn geval, maar pfoe ik erger me er wel heel erg aan. Moet heel vaak de knop van mijn broek open houden om het comfortabel te houden.

Sammie Wat balen van de Covid! Het komt echt nooit uit hé, zoiets. Hopelijk kan je inderdaad wel gewoon je 13w echo nog laten uitvoeren, zou jammer zijn anders. Wel ontzettend fijn van de goede nipt uitslag!!

Ximun Ik hoor het regelmatig dat de nipt niet lukt maar pfoe echt stom, dan moet je wéér gaan prikken en wachten. De kans dat er iets uit komt is natuurlijk niet heel groot maar toch is het een spanning die wat in je lichaam hangt hé. Hopelijk een prachtige echo vandaag om je in tussentijd te ontspannen!

Hier kreeg ik vandaag telefoon dat mijn gyn covid heeft en mijn afspraak verzet moet worden. Gelukkig kan ik gewoon alsnog donderdag terecht bij een andere gyn, in de namiddag. Ik baalde heel even want moet een hoop meetings verzetten en man had verlof genomen. Maar hij kan gelukkig zijn halve dag verzetten. En de namiddag is vervelend wat langer wachten die dag, maar het had net zo goed 2 weken later kunnen zijn dus ik ga niet klagen. Merk dat de spanning toch langzaam toeneemt, dus laat het maar snel zover zijn!
echo staat nu bij mij op vrijdag. hopelijk dan ook klachtenvrij.
fijn dat je echo toch donderdag wel gewoon door kan gaan. Wat zal het spannend voor je zijn.
Onze mooi baby is ongeveer een week geleden een sterretje geworden..
Geen worden

Intens verdrietig
Vanavond starten met pillen
Neee bibi wat verdrietig. Zo oneerlijk. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte. En ook voor je dochter zal t heel verdrietig zijn en deels niet te begrijpen.

Ik weet niet wat te zeggen. Dikke knuffel
Ach nee Bibi... Wat een verdriet, veel sterkte met wat komen gaat straks
Ach lieve Bibi, wat een verschrikkelijk nieuws :( Mijn hart breekt voor jullie... Heel veel sterkte de komende tijd, zorg goed voor jezelf :rose:
Lieve bibi, hoe is jullie nacht geweest? Hoe gaat het nu met je? Ik moet zoveel aan je denken. kan me ook voorstellen dat forum nu niet de plek is waar je het eerste naar toe komt.
ach nee, Bibi! Wat ontzettend naar... heel veel sterkte :hug:.
Heb de tranen in m'n ogen staan.
happiness = reality - expectations
Bibi... Ik heb geen woorden om uit te drukken hoe intens verdrietig ik dit vind voor je. Net zoals Whoopsadaisies voel ik de tranen prikken in mijn ogen terwijl ik dit compleet onverwacht en hartverscheurend bericht lees. Ik wens jullie gezin de allergrootste sterkte voor de komende tijd toe, hoe oneerlijk dat je die moed ergens moet gaan zoeken terwijl dat niet zou moeten. Dit is het allerlaatste wat ik voor jullie gehoopt had.
Heel veel liefs :hug: :hug: :hug:
Lief jullie reacties. Het is zwaar en het zwaarste komt nog.. im heb vanmorgen een 1e pil genomen iets wat je echt niet wil moet je doorklikken. Omdat ik best al wat verder ben gaan ze de andere pillen morgen in het zkh doen en wordt ik dus opgenomen.
Morgen wordt heftig!
Ik weet nog niet zo goed of ik hier juist wel of niet van me af wil schrijven. We gaan het zien.
Totaal onverwacht en zo compleet was ons baby'tje.
Doe wat goed voor je voelt. Alles mag hier.

Heel veel sterkte voor morgen. Ik denk aan je!
Precies wat Sammie zegt: je moet vooral doen waar jij behoefte aan hebt om deze onmenselijke periode te doorstaan. Ik hou alvast het forum morgen gewoon open, zodat er zeker iemand is mocht je daar behoefte aan hebben.
Ik ben voortdurend in gedachten bij jou, ook al heb je daar niet veel aan. Sterkte, prachtige vrouw. Voor jou en je hele gezin.
Heel veel sterkte morgen Bibi, ik heb ook veel aan jullie gedacht vandaag. Het is zo verrekte oneerlijk :( Doe vooral waar jij je goed bij voelt en laat goed voor je zorgen!
Heel veel sterkte vandaag Bibi. Hopelijk loopt het soepel en zijn ze lief voor je in het ziekenhuis, het is al klote genoeg allemaal... 😚
Elyani, hoop dat je morgen goede echo hebt!

Bibi, moet zoveel aan jullie denken. Hopelijk is t idd soepel verlopen. Ik weet zo goed wat je doormaakt en er is niets wat ik nu voor je kan doen om t makkelijker te maken.
Dankjewel Sammie, ik ben echt héél nerveus en bang dat het straks niet goed zit...

Bibi Ik denk echt heel vaak aan je, ik hoop dat jullie de dagen een beetje doorkomen en dat alles vlot verloopt.
Beetje bizar om dit te delen met alles wat Bibi nu moet meemaken, maar wij hebben net een prachtig hartje kunnen zien. Erg dankbaar :heart:
Wat fijn elyani. Gefeliciteerd!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven