Als voor een tweede kindje niet vanzelf gaat + TABEL
donderdag 24 februari 2022 om 09:30
Hey meiden!
Ziehier het vervolg van ons topic "als voor een tweede kindje niet vanzelf gaat" maar dan mét overzichtstabel!
ZWANGER
BEZIG
Bibi30
7/03/2022
Ziehier het vervolg van ons topic "als voor een tweede kindje niet vanzelf gaat" maar dan mét overzichtstabel!

ZWANGER
Naam | UD | Volgende Echo | Geslacht | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|
Besss | 28/08 | 15/03 geslachtsbepaling 16w | Meisje | Goede NIPT! |
Sammie81 | 7/09 | 11/03 | Meisje | Goede NIPT! |
Ximun | 9/09 | 7/03 13w echo | Jongen | Goede NIPT! |
Elyani | 31/10 | 17/05 16w echo | Meisje | Goede NIPt! |
BEZIG
Naam | NOD | Bijzonderheden |
---|---|---|
Whoopsadaisies | 18/03 (?) | Gaan aanmelden voor IVF |
Annetje-Viva | Niche na keizersnede |
Bibi30

elyani wijzigde dit bericht op 29-04-2022 09:58
13.67% gewijzigd
zondag 6 maart 2022 om 17:29
Ah balen ximun, maar het gebeurt iig nog wel eens. Maar toch denk ik dat je liever dat, dan een afwijkende uitslag te horen te krijgen. En spannend, ik vond het super interessant die 13 weken echo. Ze kunnen al zó veel zien!
Bibi, is de echo niet gepland? Of is er een andere reden waardoor het misschien niet door gaat?
Sammie heerlijk dat je hebt kunnen genieten van de wintersport en een goede nipt
Wij zitten al stiekem te kijken voor een wintervakantie volgend jaar. M'n dochter leren skiën en ik (hopelijk) met baby gewoon een beetje wandelen en bij dochter haar lesjes kijken.
Qua buik, ik heb gisteren een fijne relaxbroek gekocht bij prenatal. In de avond is dat prettig. Overdag red ik het nog in m'n eigen broeken met eventueel een elastiekje door het knoopsgat. Ik heb al een spekrol zitten dus heb sowieso al meer ruimte nodig daar
BH's zijn dan weer een ander verhaal... Gisteren had ik een 85E aan en die was gewoon te klein! Normaal heb ik 80/85C of soms D maar nu moet is dus naar F, echt wtf. Ik heb net maar wat bij Zalando besteld en hopelijk zit er wat tussen.
Bibi, is de echo niet gepland? Of is er een andere reden waardoor het misschien niet door gaat?
Sammie heerlijk dat je hebt kunnen genieten van de wintersport en een goede nipt

Qua buik, ik heb gisteren een fijne relaxbroek gekocht bij prenatal. In de avond is dat prettig. Overdag red ik het nog in m'n eigen broeken met eventueel een elastiekje door het knoopsgat. Ik heb al een spekrol zitten dus heb sowieso al meer ruimte nodig daar
zondag 6 maart 2022 om 20:42
zondag 6 maart 2022 om 21:43
zondag 6 maart 2022 om 22:35
Hoop morgen echo bedoelde ik mee dat er meerdere morgen echo hebben. Ik mag om 1130 haha sorry beetje onduidelijk.
Ik krijg echt al een bolletje ja. Draag nu alleen maar legging. Gewone broek gaat niet meer en zwangerschap broek nog geen zin in.
Vanmiddag ff gewinkeld tien zei een verkoopster ineens regen me dochter krijg jij een broertje of zusje.. wtf dacht ik echt .. maar ok last vd darmen en je zag t wel behoorlijk maarcsan nog.. doe je toch niet? Straks wasct nog niet verteld.
Ze gaf ook geen antwoord omdat ze het nog als ons geheimpje ziet
Ik krijg echt al een bolletje ja. Draag nu alleen maar legging. Gewone broek gaat niet meer en zwangerschap broek nog geen zin in.
Vanmiddag ff gewinkeld tien zei een verkoopster ineens regen me dochter krijg jij een broertje of zusje.. wtf dacht ik echt .. maar ok last vd darmen en je zag t wel behoorlijk maarcsan nog.. doe je toch niet? Straks wasct nog niet verteld.
zondag 6 maart 2022 om 22:36
Hoop morgen echo bedoelde ik mee dat er meerdere morgen echo hebben. Ik mag om 1130 haha sorry beetje onduidelijk.
maandag 7 maart 2022 om 10:08
Hey iedereen!
Wat een hoop echo's zijn er vandaag gepland, veel succes iedereen!
Bibi Ja die buik, ik ben pas 6 weken en die ontploft echt. Zijn de darmen natuurlijk in mijn geval, maar pfoe ik erger me er wel heel erg aan. Moet heel vaak de knop van mijn broek open houden om het comfortabel te houden.
Sammie Wat balen van de Covid! Het komt echt nooit uit hé, zoiets. Hopelijk kan je inderdaad wel gewoon je 13w echo nog laten uitvoeren, zou jammer zijn anders. Wel ontzettend fijn van de goede nipt uitslag!!
Ximun Ik hoor het regelmatig dat de nipt niet lukt maar pfoe echt stom, dan moet je wéér gaan prikken en wachten. De kans dat er iets uit komt is natuurlijk niet heel groot maar toch is het een spanning die wat in je lichaam hangt hé. Hopelijk een prachtige echo vandaag om je in tussentijd te ontspannen!
Hier kreeg ik vandaag telefoon dat mijn gyn covid heeft en mijn afspraak verzet moet worden. Gelukkig kan ik gewoon alsnog donderdag terecht bij een andere gyn, in de namiddag. Ik baalde heel even want moet een hoop meetings verzetten en man had verlof genomen. Maar hij kan gelukkig zijn halve dag verzetten. En de namiddag is vervelend wat langer wachten die dag, maar het had net zo goed 2 weken later kunnen zijn dus ik ga niet klagen. Merk dat de spanning toch langzaam toeneemt, dus laat het maar snel zover zijn!
Wat een hoop echo's zijn er vandaag gepland, veel succes iedereen!

Bibi Ja die buik, ik ben pas 6 weken en die ontploft echt. Zijn de darmen natuurlijk in mijn geval, maar pfoe ik erger me er wel heel erg aan. Moet heel vaak de knop van mijn broek open houden om het comfortabel te houden.
Sammie Wat balen van de Covid! Het komt echt nooit uit hé, zoiets. Hopelijk kan je inderdaad wel gewoon je 13w echo nog laten uitvoeren, zou jammer zijn anders. Wel ontzettend fijn van de goede nipt uitslag!!
Ximun Ik hoor het regelmatig dat de nipt niet lukt maar pfoe echt stom, dan moet je wéér gaan prikken en wachten. De kans dat er iets uit komt is natuurlijk niet heel groot maar toch is het een spanning die wat in je lichaam hangt hé. Hopelijk een prachtige echo vandaag om je in tussentijd te ontspannen!
Hier kreeg ik vandaag telefoon dat mijn gyn covid heeft en mijn afspraak verzet moet worden. Gelukkig kan ik gewoon alsnog donderdag terecht bij een andere gyn, in de namiddag. Ik baalde heel even want moet een hoop meetings verzetten en man had verlof genomen. Maar hij kan gelukkig zijn halve dag verzetten. En de namiddag is vervelend wat langer wachten die dag, maar het had net zo goed 2 weken later kunnen zijn dus ik ga niet klagen. Merk dat de spanning toch langzaam toeneemt, dus laat het maar snel zover zijn!
maandag 7 maart 2022 om 17:12
dinsdag 8 maart 2022 om 15:01
Bibi... Ik heb geen woorden om uit te drukken hoe intens verdrietig ik dit vind voor je. Net zoals Whoopsadaisies voel ik de tranen prikken in mijn ogen terwijl ik dit compleet onverwacht en hartverscheurend bericht lees. Ik wens jullie gezin de allergrootste sterkte voor de komende tijd toe, hoe oneerlijk dat je die moed ergens moet gaan zoeken terwijl dat niet zou moeten. Dit is het allerlaatste wat ik voor jullie gehoopt had.
Heel veel liefs
Heel veel liefs

dinsdag 8 maart 2022 om 17:03
Lief jullie reacties. Het is zwaar en het zwaarste komt nog.. im heb vanmorgen een 1e pil genomen iets wat je echt niet wil moet je doorklikken. Omdat ik best al wat verder ben gaan ze de andere pillen morgen in het zkh doen en wordt ik dus opgenomen.
Morgen wordt heftig!
Ik weet nog niet zo goed of ik hier juist wel of niet van me af wil schrijven. We gaan het zien.
Totaal onverwacht en zo compleet was ons baby'tje.
Morgen wordt heftig!
Ik weet nog niet zo goed of ik hier juist wel of niet van me af wil schrijven. We gaan het zien.
Totaal onverwacht en zo compleet was ons baby'tje.
dinsdag 8 maart 2022 om 20:20
Precies wat Sammie zegt: je moet vooral doen waar jij behoefte aan hebt om deze onmenselijke periode te doorstaan. Ik hou alvast het forum morgen gewoon open, zodat er zeker iemand is mocht je daar behoefte aan hebben.
Ik ben voortdurend in gedachten bij jou, ook al heb je daar niet veel aan. Sterkte, prachtige vrouw. Voor jou en je hele gezin.
Ik ben voortdurend in gedachten bij jou, ook al heb je daar niet veel aan. Sterkte, prachtige vrouw. Voor jou en je hele gezin.
woensdag 9 maart 2022 om 21:35

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in