anderhalve week overtijd..

11-02-2014 16:11 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Ik zou 2 weken geleden op zaterdag ongesteld moeten worden maar ben dat toen niet geworden , ik afgelopen zaterdag een test van de etos gedaan die was negatief. Ik ben niet begonnen met de pil omdat ik lees dat je menstruatie soms ook te laat kan zijn . Nu bijna 2 weken later zonder pil gebruik nog steeds niet ongesteld geweest , dikkere buik. Buikpijn & krampen en super vermoeid.Nu moet ik er bij zeggebbdat ik niet altijd veilig ben met de pil en wel metbmebrelatie seksueel actief ben. Ben ik misschien te vroeg geweest met teste of zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben ?
Ik zou er nog even een testje tegenaan gooien. Heb je normaal wel een regelmatige cyclus?
Wat houd je tegen om nog een x te testen?
Me cyclus weet ik niet , ben wel altijd in me stopweek gewoon ongestel.

Angst houd me vooral tegen ben jong vandaar maar bedankt voorbjullie reacties ga nog maar een test proberen misschien dat er nu wat anders uit komt.
Als je test weer negatief is dan weet je in ieder geval dat je niet zwanger bent, maar dat je menstruatie verlaat is. Als je weer begint met je pilgebruik, hou dan in gedachte dat je de eerste week niet beschermd bent.
Angst houdt je tegen om te testen. Maar door je kop in het zand te steken gaat die zwangerschap niet weg mocht je zwanger zijn.

Je angst om zwanger te zijn had je beter kunnen aanwenden om elke dag braaf een pil te slikken.

Je schrijft dat je nu nog niet met een nieuwe pilstrip bent begonnen. Je vrijt nu toch wel veilig? Mocht je geluk hebben en toch niet zwanger zijn dan is de kans best groot dat je het alsnog wordt als je nu gewoon seks hebt zonder een voorbehoedsmiddel.
Nee ik heb nu geen seks , ik heb met me vriend afgesproken eveb geen geen seks te hebben tot ik zekerheid heb en weer aan de pil ben mocht ik niet zwanger zijn
Stel dat ik zwanger ben dan zou ik het toch houden ik ben tegen.abortus en het kindje zal oook meer dan welkom zijn alleeb is het niet gepland
Nog een test doen dan maar! En eentje met ochtendurine, dan heb je het betrouwbaarste resultaat.
Als je menstruatie te laat is ga je toch niet wachten met je nieuwe pilstrip? Dat klopt niet hoor, lees de bijsluiter maar. Nooit langer dan een week stopweek houden.
Zeg maar Spijker.
De rede dat ik even ben gestop met me pil heb ik gedaan om te kijken of ik misschien nog later ongesteld zou worden , ik begin vanavond weer met me pil.
Eerst testen!

Als de test negatief is en je start weer met de pil, dan is het nog NIET direct weer veilig.
...
Bedank voor de info over de pil , ik lees nooit bijsluiters omdat er altijd zulke bizarre dingen in staan dat ik het wil gebruiken vandaar dat ik het dus niet meer lees
Wat is ME cyclus en ME stopweek?
Je leest nooit bijsluiters. Zou ik toch maar eens mee beginnen dan, zeker als het alternatief zwanger worden is...
quote:ilovevsd schreef op 11 februari 2014 @ 17:04:

Bedank voor de info over de pil , ik lees nooit bijsluiters omdat er altijd zulke bizarre dingen in staan dat ik het wil gebruiken vandaar dat ik het dus niet meer lees ooit bedacht dat er ook info in staat die wel heeeeeeeeel nuttig is om te weten...
Ik vraag om ervaringen niet om commentaar he , maar bedankt voor de goede reacties waar ik wel wat aan heb x
Dat ik geen bijsluiter lees betekend namelijk niet aan de HA vraag over de gebruik van medicijnen etc.
quote:ilovevsd schreef op 11 februari 2014 @ 17:36:

Ik vraag om ervaringen niet om commentaar he , maar bedankt voor de goede reacties waar ik wel wat aan heb x

Commentaar krijg je hier gratis en voor niks erbij. Zo zijn wij.

Ow, en wel even 20 euro dokken voor de ZWB.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Waarom wachtte je steeds met de pil slikken? Na een stopweek begin je gewoon weer met een nieuwe strip. Of was je langer gestopt en wilde je weer beginnen?

Je hebt nu inderdaad de kans dat je zwanger bent. Dus in de gaten houden, volgende week nog een test doen. En in de toekomst condooms gebruiken als je nog niet beschermt bent!
Ik hoop heul erg dat je ongesteld wordt cq. negatief test.
quote:ilovevsd schreef op 11 februari 2014 @ 17:41:

Dat ik geen bijsluiter lees betekend namelijk niet aan de HA vraag over de gebruik van medicijnen etc.wat zeg je?
Tja, vergeetachtigheid kán een symptoom zijn.

Je schrijft idd heel belabberd, NL-se taal vergeten?
Ik ben gewoon nederlands dus met de nederlandse taal zit het wel goed hoor doordat ik een smartphone pas nieuw heb sla ik soms letter en woorden over of verkeerde letters maar ook daar vroeg ik geen commentaar op , bijdehand
quote:ilovevsd schreef op 11 februari 2014 @ 17:57:

Ik ben gewoon nederlands dus met de nederlandse taal zit het wel goed hoor doordat ik een smartphone pas nieuw heb sla ik soms letter en woorden over of verkeerde letters maar ook daar vroeg ik geen commentaar op , bijdehand Ech nie, volgens mij ben jij ech wel een buitenlander

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven