Bang

24-01-2015 13:53 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben me de laatste tijd de hele tijd bang aan het maken. Ik ben momenteel 15 weken zwanger maar we hebben een hele zware tijd gehad. We verloren ons huis, onze baan. Nu hebben we alles gelukkig wel weer op orde we hebben weer een huisje en genoeg inkomen om ons zelf en de baby straks te onderhouden. Maar overal lees je van die griezelige verhalen dat als de situatie niet goed is of als je vroeger bij jeugdzorg hebt gelopen je kind van je word afgenomen. Ik heb vroeger bij jeugdzorg gelopen omdat mijn zusje altijd werd voorgetrokken en ik dus daar als 10 jarige niet goed mee om kon gaan. Maar is het echt zo dat jeugdzorg een kindje dan bij de ouders weghaald? Ik hoop dat er hier mensen zijn die me kunnen geruststellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ambiebambie1105 schreef op 24 januari 2015 @ 16:07:

We hebben alle babyspullen al zo goed bij elkaar dat wilde ik zi snel mogelijk geregeld hebben. Frizz dat zit allemaal goed hoor mijn vriend en ik gaan over 3 weken trouwen en we hebben een hele goede relatie. Ook hebben we nu een vast inkomen en een huis waar we in kunnen blijven zolang we dat willen.Ik snap dan niet zo goed waar je angst voor jeugdzorg mee te maken heeft. Wat zeggen je eigen ouders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven