Ben ik zwanger?

05-11-2014 16:56 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag moeders,

Vandaag zou ik ongesteld moeten worden maar heb in de ochtend al een zwangerschapstest gedaan.

Ik zie een vaag streepje..

http://i57.tinypic.com/25f102c.jpg

Daarna in de middag weer een test gedaan en weer vaag streepje

http://i59.tinypic.com/eg25hi.jpg

Wat betekent dit?
Dat je overmorgen weer gaat testen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Eens met fame.
Dat rechter streepje (als dat al zo mag heten) is toch gewoon het streepje wat van een andere substantie is als de rest van het materiaal, omdat het moet verkleuren als je zwanger bent?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Morgen weer testen voor een duidelijker streep!
Ik wilde morgenochtend weer een test doen, maar ik vroeg me af wat zo'n vaag streepje betekent? Dat ik pas zwanger ben? En mijn hgc waarde nog niet zo hoog is?
Overmorgen weer testen!
dan ben je idd pas net zwanger, overmorgen nog een x testen !
quote:Fame schreef op 05 november 2014 @ 16:58:

Dat je overmorgen weer gaat testen.Ze had wel 2 testen; werpt je campagne dan eindelijk z'n vruchten (no pun intended) af ?
quote:himalaya schreef op 05 november 2014 @ 17:01:

Dat rechter streepje (als dat al zo mag heten) is toch gewoon het streepje wat van een andere substantie is als de rest van het materiaal, omdat het moet verkleuren als je zwanger bent?J
overigens zagen mijn testen toen ik zwanger was er ook zo uit, dus mits je binnen 5 minuten hebt afgelezen ben je zwanger !
quote:himalaya schreef op 05 november 2014 @ 17:01:

Dat rechter streepje (als dat al zo mag heten) is toch gewoon het streepje wat van een andere substantie is als de rest van het materiaal, omdat het moet verkleuren als je zwanger bent?Jij begrijpt hoe het werkt!
quote:Fame schreef op 05 november 2014 @ 17:22:

[...]

Jij begrijpt hoe het werkt!Dit snap ik niet. Twee streepjes is toch gewoon zwanger? Anders lijkt het mij heel verwarrend
Ik had ook zulke testen gefeliciteerd je bent zwanger maar als dit voor je NOD is kun je alsnog ongesteld worden.
quote:Fame schreef op 05 november 2014 @ 17:22:

[...]

Jij begrijpt hoe het werkt!Kun je nagaan, ik ben niet eens moeder..
quote:manalx schreef op 05 november 2014 @ 17:27:

[...]

Dit snap ik niet. Twee streepjes is toch gewoon zwanger? Anders lijkt het mij heel verwarrendDat tweede streepje is toch niet verkleurd, maar gewoon wit, net als de achtergrond?!
OP mijn NOD testte ik hartstikke negatief, maar 2 dagen later heel positief.....

dus ik zou als ik jou was even afwachten................. en je kan vanavond nog ongsteld worden, want de dag is nog niet om.

succes, ik hoop dat je hetzelfde hebt als ik.
quote:himalaya schreef op 05 november 2014 @ 17:29:

[...]

Dat tweede streepje is toch niet verkleurd, maar gewoon wit, net als de achtergrond?!Jawel ik zie een heel licht streepje.. Als het een wit streepje was dan zou ik het niet zien toch
quote:nomi87 schreef op 05 november 2014 @ 17:30:

OP mijn NOD testte ik hartstikke negatief, maar 2 dagen later heel positief.....

dus ik zou als ik jou was even afwachten................. en je kan vanavond nog ongsteld worden, want de dag is nog niet om.

succes, ik hoop dat je hetzelfde hebt als ik.Ik hoop t ook :D
Het is een tuur-streepje van jewelste. Overmorgen met ochtendurine nog een keer proberen.
Zo zagen mijn testjes er ook uit op de dag van mijn verwachte menstruatie. Dat is helemaal niet zo'n tuur streepje. Een tuur streepje krijg je amper op de foto, en hier hoef ik absoluut niet voor te turen.

Je bent dus gewoon zwanger gefeliciteerd.
Het is een licht streepje dus je hebt HCG hormonen in je lijf. Helaas heb ik niet zo goede ervaring met een licht streepje. Dat werd uiteindelijk een miskraam. Bij mijn tweede zwangerschap had ik direct een dikke knal streep. En dat bleef ook goed gaan.
Ik zie het streepje ook wel duidelijk. Hoor wel eens over vals positieve testen, dus ik zou morgen of overmorgen nog eens testen en kijken of hij nog duidelijker is.
Procrastinate now and panic later.
quote:Fame schreef op 05 november 2014 @ 16:58:

Dat je overmorgen weer gaat testen.
Ik zou gewoon , naar de huisarts gaan hoor....voor een zwangerschapstest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven