ben ik zwanger..?
dinsdag 27 januari 2015 om 08:10
Hee dames, ik heb een vraagje waar ik heel erg mee zit. 2 weken geleden heb ik in een dronken bui seks gehad met mijn vriend. Toen was ik net klaar met mijn menstruatie Waarna we in de ochtend erachter kwamen dat het condoom was gescheurd. (er zat ook niks meer in het condoom) de dag erna heb ik gelijk een MAP geslikt maar zonder enige symptonen, geen misselijkheid, hhoofdpijn enzv. Nu ben ik 2 weken geleden ook ongesteld geweest en ik ben het nu weer! Terwijl ik normaal om de maand en super regelmatig ben! Ook is mijn menstruatie 10x minder dan het normaal zou moeten zijn en is het heel erg bruin van kleur.. Mijn menstruatie is ook na 3 dagen gestopt ipv 5 (normaal). kan iemand mij helpen!?
Leef je dag alsof het je laatste is!
dinsdag 27 januari 2015 om 08:14
dinsdag 27 januari 2015 om 08:15
Door de MAP is je cyclus uiteraard van slag, dus je menstruatie zal anders zijn dan anders. Korter, langer, eerder, later, het kan allemaal.
Dat van die test, dat lijkt me een briljant plan.
Dat van die test, dat lijkt me een briljant plan.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 27 januari 2015 om 08:17
quote:noellexo schreef op 27 januari 2015 @ 08:14:
Ja ik ben vanplan om een test te gaan doen alleen ben ik vandaag nog echt minimaal ongesteld het is misschien een druppeltje maar zou dat invloed hebben? Als ik het vandaag zou doen? Dus gewoon vlak na je menstruatie? Want dat kan ik ook nergens vinden
Normaal test je rond je verwachte menstruatie, maar aangezien dat nu bij jou nogal in de war is, kun je testen vanaf twee weken na een eventuele bevruchting. In jouw geval dus twee weken na de onbeschermde seks.
Nu dus zo ongeveer.
Ja ik ben vanplan om een test te gaan doen alleen ben ik vandaag nog echt minimaal ongesteld het is misschien een druppeltje maar zou dat invloed hebben? Als ik het vandaag zou doen? Dus gewoon vlak na je menstruatie? Want dat kan ik ook nergens vinden
Normaal test je rond je verwachte menstruatie, maar aangezien dat nu bij jou nogal in de war is, kun je testen vanaf twee weken na een eventuele bevruchting. In jouw geval dus twee weken na de onbeschermde seks.
Nu dus zo ongeveer.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
dinsdag 27 januari 2015 om 09:02
Zitten er tegenwoordig nog bijsluiters bij de MAP, de pil, condooms enz.?
Lijkt mij makkelijker om de bijsluiter van een product te lezen, dan hier een topic te openen, wachten tot er gereageerd wordt en dan de antwoorden lezen.
Wat ik me ook afvraag:
Wordt er nog wel seksuele voorlichting gegeven op scholen? En is deze voorlichting nog wel voldoende?
Lijkt mij makkelijker om de bijsluiter van een product te lezen, dan hier een topic te openen, wachten tot er gereageerd wordt en dan de antwoorden lezen.
Wat ik me ook afvraag:
Wordt er nog wel seksuele voorlichting gegeven op scholen? En is deze voorlichting nog wel voldoende?
If you can dream it, you can do it.
dinsdag 27 januari 2015 om 09:27
Je hebt een MAP geslikt, maar geen symptomen zoals hoofdpijn, misselijkheid enz. Waarom maak je je er druk om dat je die mogelijke bijwerkingen niet gehad hebt? Mogelijke bijwerkingen zijn niet verplicht (dat zou wat zijn, als iedereen van alle medicijnen alle mogelijke bijwerkingen zou hebben, ik denk dat iedereen dan per direct stopte met het slikken van medicijnen)
dinsdag 27 januari 2015 om 09:31
quote:mel.nl schreef op 27 januari 2015 @ 09:02:
Wat ik me ook afvraag:
Ja zeker wel.
In de bijsluiter: vraag het op viva.nl
Voorlichting: voor al jullie vragen viva.nl
Zo en nu door met rekenen.
Wat ik me ook afvraag:
Ja zeker wel.
In de bijsluiter: vraag het op viva.nl
Voorlichting: voor al jullie vragen viva.nl
Zo en nu door met rekenen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
dinsdag 27 januari 2015 om 09:36
quote:Annelaure schreef op 27 januari 2015 @ 09:34:
Plas even over je toetsenbord, dan kunnen wij zien of je zwanger bent of niet.
Of koop een test en lees bijsluiters voordat je iets in je lichaam stopt. Tip: lees ook de bijsluiter van condooms, scheuren komt door onjuist gebruik.Usb stick moest je daar toch voor hebben?
Plas even over je toetsenbord, dan kunnen wij zien of je zwanger bent of niet.
Of koop een test en lees bijsluiters voordat je iets in je lichaam stopt. Tip: lees ook de bijsluiter van condooms, scheuren komt door onjuist gebruik.Usb stick moest je daar toch voor hebben?
dinsdag 27 januari 2015 om 10:17
dinsdag 27 januari 2015 om 10:29
quote:lilalinda schreef op 27 januari 2015 @ 10:19:
ik loepte even, augustus 2013, was je nog geen 16.
TO, heb je een volwassenen waar je meepraten kan?
Och jee weer zo'n jong ding.
To gezien je de MAP heb geslikt en nu ook ongesteld bent ( dit kan de MAP maakt de boel in de war) is de kans klein dat je zwanger bent.
Doe voor de zekerheid, en voor je eigen gevoel nog een test.
Is de pil geen optie? Samen met condoom.
ik loepte even, augustus 2013, was je nog geen 16.
TO, heb je een volwassenen waar je meepraten kan?
Och jee weer zo'n jong ding.
To gezien je de MAP heb geslikt en nu ook ongesteld bent ( dit kan de MAP maakt de boel in de war) is de kans klein dat je zwanger bent.
Doe voor de zekerheid, en voor je eigen gevoel nog een test.
Is de pil geen optie? Samen met condoom.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
dinsdag 27 januari 2015 om 10:33
quote:Mrs_Big schreef op 27 januari 2015 @ 08:12:
Of iemand je kan helpen?
Wat dacht je van....
.... een zwangerschapstest?
Of zeg ik nu iets heel erg geks?Wat is dit toch een ontzettend uitgekauwde opmerking hier op het forum.
Of iemand je kan helpen?
Wat dacht je van....
.... een zwangerschapstest?
Of zeg ik nu iets heel erg geks?Wat is dit toch een ontzettend uitgekauwde opmerking hier op het forum.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!