Ben ik zwanger?

25-03-2015 21:33 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een aantal dagen over tijd. Het werd vandaag dus tijd voor een zwangerschapstest. Vanmiddag lekker geshopt met vriendlief en aan het eind van de dag een test gehaald. Daarna snel naar huis gereden, thuisgekomen snel de test gedaan. Toen ik terug kwam van de toilet stond mijn vriendlief al vol ongeduld te wachten, en wat bleek, een dikke streep maar op het controlevenster niets. We snapten er even niets van, totdat ik op het doosje van de test keek. Had ik per ongeluk een ovulatie test gehaald! Dommm! Morgen dus maar een nieuwe poging met een nieuwe ZWANGERSCHAPStest. Wilde het even met jullie delen damm wat spannend dat wachten!
Ook al zou het niet uit moeten maken. Stond ook niet in mijn test dat het met de eerste urine moet.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
@ soetekind

Ik heb het zelfde 'probleem'.. Aantal testen negatief, toch bijna 5 dagen over tijd, vaak naar de wc en steeken in mijn onderbuik.. Heb gisteren bij de huisarts bloed laten prikken, om te kijken ofdat ik zwanger ben.. Misschien ook een idee?

Over een week pas de uitslag..
@ferraries je kunt een dag later al bellen voor de uitslag van de bloedtest hoor.. laatste x ook op donderdag laten prikken en kon volgende dag om 12 uur bellen

balen als je een hele week moet wachten
@laury89

Dank je wel voor je reactie! Ik ga zo maar proberen te bellen.. Super spannend.. Nu hopen dat ik niet te vroeg heb geprikt.. Want heb gelezen dat je het beste twee weken na je NOD kan testen..

Thanks!
Het kan ook zomaar zijn dat je deze maand een (veel) langer cyclus hebt.

had ik in december ook, normaal altijd 25 dagen maar die maand ineens 31 a 32 dagen.

Dus dat je óf wel zwanger bent maar pas later positief test of later ongesteld word.
Ik had vorige maand ook een paar dagen langere cyclus dan normaal, vandaar dat ik pas morgen ga testen. Dan zit ik een dag na wat ik vorige maand 'extra' aan cyclus had.
Oke.. De uitslag van de arts was dus nog niet binnen.. Ik maak mezelf ook echt helemaal gek.. Ik weet dat ik dit niet moet doen, en probeer er zo min mogelijk aan te denken.. Maar het is zo moeilijk.. Zeker als de arts zegt dat het goed zou kunnen..

Hope for the best!
quote:soetekind schreef op 27 maart 2015 @ 01:26:

Ik zag ook geen vaag streepje en aan de controle kant een hele duidelijke streep. Dat lijkt me duidelijk genoeg toch? Of ziet een duurdere test meer?Die zijn duidelijker, tenminste, de digitale testen die aangeven 'zwanger je/nee' of 'zwanger ja/nee + aantal weken (vanaf de innesteling)'
Ik doe morgen ochtend weer een test. Is dat negatief wacht ik mijn ongesteldheid maar gewoon af...
En, heb je al getest?

Ik wel, en hier is het raak!
Nope.... negatief, jij?
quote:pointdexter schreef op 28 maart 2015 @ 08:48:

En, heb je al getest?

Ik wel, en hier is het raak!Gefeliciteerd!
Ja, positief!

Balen dat t bij jou nog niet raak is.

Dank je wel Patsy!
Gefeliciteerd, wat een goed nieuws!! Hier gisteren ochtend een test gedaan die hardstikke negatief was. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld! Zucht, nog maar gewoon afwachten dus...
Jammer soetekind! Was mooi geweest als jij ook een positieve test in handen had vanmorgen.

@pointdexter: is het nieuws al een beetje geland?
Nog niet echt. Het is de tweede dus op zich niet nieuw wat eraan zit te komen. Maar het is nog wel onwerkelijk; ik denk dat het pas gaat landen als we een eerste echo gehad hebben. Wel denk ik, ohja je moet nu allerlei dingen laten staan etc etc...

Vervelend soetekind, dan wil je het liefst ook maar gewoon snel ongesteld worden. Ik hoop voor je dat het snel doorzet. Sterkte!
Ik vind de benadrukking van de clearblue testen erg overdreven. Ten eerste zitten die er verbazingwekkend vaak naast, bovendien zijn er zelfs meldingen van mannen die positief testen met clearblue..dus om dat nou aan te gaan raden aan iemand die zekerheid wil..

Bovendien zijn ze belachelijk duur dus als je dat combineert met de hoge mate waarin ze foutieve uitslagen geven..zou ik het gewoon houden op de + - staafjes van de action of de kruidvat.
@marg mannen testen niet positief met clear blue tenzij zij een vorm van teelbalkanker hebben...

http://www.vrouwen.nl/view/109122/Man+d ... urt+er+dit

overigens geef ik je qua prijzen etc gelijk hoor !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven