Ben ik zwanger?
woensdag 25 maart 2015 om 21:33
Ik ben al een aantal dagen over tijd. Het werd vandaag dus tijd voor een zwangerschapstest. Vanmiddag lekker geshopt met vriendlief en aan het eind van de dag een test gehaald. Daarna snel naar huis gereden, thuisgekomen snel de test gedaan. Toen ik terug kwam van de toilet stond mijn vriendlief al vol ongeduld te wachten, en wat bleek, een dikke streep maar op het controlevenster niets. We snapten er even niets van, totdat ik op het doosje van de test keek. Had ik per ongeluk een ovulatie test gehaald! Dommm! Morgen dus maar een nieuwe poging met een nieuwe ZWANGERSCHAPStest. Wilde het even met jullie delen damm wat spannend dat wachten!
vrijdag 27 maart 2015 om 10:59
vrijdag 27 maart 2015 om 12:47
vrijdag 27 maart 2015 om 13:03
vrijdag 27 maart 2015 om 13:15
quote:soetekind schreef op 27 maart 2015 @ 01:26:
Ik zag ook geen vaag streepje en aan de controle kant een hele duidelijke streep. Dat lijkt me duidelijk genoeg toch? Of ziet een duurdere test meer?Die zijn duidelijker, tenminste, de digitale testen die aangeven 'zwanger je/nee' of 'zwanger ja/nee + aantal weken (vanaf de innesteling)'
Ik zag ook geen vaag streepje en aan de controle kant een hele duidelijke streep. Dat lijkt me duidelijk genoeg toch? Of ziet een duurdere test meer?Die zijn duidelijker, tenminste, de digitale testen die aangeven 'zwanger je/nee' of 'zwanger ja/nee + aantal weken (vanaf de innesteling)'
zondag 29 maart 2015 om 22:39
Nog niet echt. Het is de tweede dus op zich niet nieuw wat eraan zit te komen. Maar het is nog wel onwerkelijk; ik denk dat het pas gaat landen als we een eerste echo gehad hebben. Wel denk ik, ohja je moet nu allerlei dingen laten staan etc etc...
Vervelend soetekind, dan wil je het liefst ook maar gewoon snel ongesteld worden. Ik hoop voor je dat het snel doorzet. Sterkte!
Vervelend soetekind, dan wil je het liefst ook maar gewoon snel ongesteld worden. Ik hoop voor je dat het snel doorzet. Sterkte!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
zondag 29 maart 2015 om 23:33
Ik vind de benadrukking van de clearblue testen erg overdreven. Ten eerste zitten die er verbazingwekkend vaak naast, bovendien zijn er zelfs meldingen van mannen die positief testen met clearblue..dus om dat nou aan te gaan raden aan iemand die zekerheid wil..
Bovendien zijn ze belachelijk duur dus als je dat combineert met de hoge mate waarin ze foutieve uitslagen geven..zou ik het gewoon houden op de + - staafjes van de action of de kruidvat.
Bovendien zijn ze belachelijk duur dus als je dat combineert met de hoge mate waarin ze foutieve uitslagen geven..zou ik het gewoon houden op de + - staafjes van de action of de kruidvat.
maandag 30 maart 2015 om 12:30
@marg mannen testen niet positief met clear blue tenzij zij een vorm van teelbalkanker hebben...
http://www.vrouwen.nl/view/109122/Man+d ... urt+er+dit
overigens geef ik je qua prijzen etc gelijk hoor !
http://www.vrouwen.nl/view/109122/Man+d ... urt+er+dit
overigens geef ik je qua prijzen etc gelijk hoor !