biefstuk

25-05-2014 19:45 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net uit eten geweest, biefstuk gegeten.

Biefstuk was alleen nog beetje rood van binnen.

Omdat ik nog maar 1 week hoef tot uitgerekende datum,heb ik hem opgegeten.

Mijn vriend zegt dat rosé niet uitmaakt indien de biefstuk goed warm is geweest.

Volgens mij moet de biefstuk gewoon grijs zijn.

Wie heeft er antwoord?
En dat krijgt dan een kind.
quote:Scamp schreef op zondag 25 mei 2014 21:05 En dat krijgt dan een kind.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
quote:gisellecarterx schreef op 25 mei 2014 @ 21:06:

[...]

Giselle
quote:Scamp schreef op zondag 25 mei 2014 21:07 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="gisellecarterx in "biefstuk"" class="messagelink">gisellecarterx schreef op 25 mei 2014 @ 21:06</a>:</b>

[...]

</div></blockquote>Giselle Scampje
Biefstuk is ´rood van binnen ´het lekkerst. Vind ik

Maar dat is een mening, er zijn ook mensen die hem doorbakken eten ( ik vind het dan net een stuk taai schoensel)

Je had hem niet moeten opeten als je twijfelde, nu ga je hier advies vragen?! Niet zo slim. Of het kwaad kan, nee dat denk ik niet.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:rover37 schreef op 25 mei 2014 @ 20:51:

Waarom ik biefstuk bestel???

Omdat dat gewoon kan/mag hoor, indien goed gebakken.

Ik ging d'r vanuit dat de rode streep niet uitmaakt, omdat mocht ik daar toxoplasmose van krijgen, het de baby niet meer schaad.

Dit omdat hij al volledig af en ontwikkeld is.Daar ga ik ook vanuit.
Sommige lezen ook echt niet!

Dat krijgt een kind , wat een onnozele opmerking.

Er zit me hier toch een stelletje eenzame sensatie zoekers, walgelijk gewoon.
`Ik hoort dat er hier een fuif is`, iemand ook een lekker nootje?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nou Rover, ik heb met dit weer ook wel enorm veel zin in scroppino, maarja alcohol he. En ja misschien is een glaasje geen dooddoener, maarja je houdt het met terrassen toch niet bij 1glaasje..
quote:rover37 schreef op 25 mei 2014 @ 21:13:

Sommige lezen ook echt niet!

Dat krijgt een kind , wat een onnozele opmerking.

Er zit me hier toch een stelletje eenzame sensatie zoekers, walgelijk gewoon.Geen onnozele opmerking. Lees je eigen berichten maar eens door. Wat een tokkie gedrag.
quote:Mylene_Valerie schreef op zondag 25 mei 2014 21:15 `Ik hoort dat er hier een fuif is`, iemand ook een lekker nootje?

Ik heb bitterballen en voor de katten een anti haarbalsnoepje,

*brengt mylene bitterballen en haarbalsnoepjes voor de poezenbeesten*
quote:gisellecarterx schreef op 25 mei 2014 @ 21:17:

[...]

Ik heb bitterballen en voor de katten een anti haarbalsnoepje,

*brengt mylene bitterballen en haarbalsnoepjes voor de poezenbeesten*

Kijk, met jou kan ik praten

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:gisellecarterx schreef op 25 mei 2014 @ 21:15:

Nou Rover, ik heb met dit weer ook wel enorm veel zin in scroppino, maarja alcohol he. En ja misschien is een glaasje geen dooddoener, maarja je houdt het met terrassen toch niet bij 1glaasje..Oeh scroppino lekker.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb normaal gereageerd en heb ook hormonen.

Ik vind echt dat je - TO - erg overtrokken reageert

@giselle: dank je

@allen: bij deze geef ik aan dat jullie me moeten waarschuwen als ik me ga gedragen zoals TO.
quote:charlottew88 schreef op zondag 25 mei 2014 21:19 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="gisellecarterx in "biefstuk"" class="messagelink">gisellecarterx schreef op 25 mei 2014 @ 21:15</a>:</b>

Nou Rover, ik heb met dit weer ook wel enorm veel zin in scroppino, maarja alcohol he. En ja misschien is een glaasje geen dooddoener, maarja je houdt het met terrassen toch niet bij 1glaasje..</div></blockquote>Oeh scroppino lekker. Inderdaad!! Vooral met dit weer maarja ik geniet na mijn bevalling extra van de dingen die ik niet heb mogen eten en drinken, het smaakt vast een stuk lekkerder
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 mei 2014 @ 21:18:

[...]

Kijk, met jou kan ik praten

*fluistert* Mijn buurvrouw heeft 6 kittens in de opvang. 4 zwarte, een schildpadje en een tabby. Zo ontzettend schattig
Ten eerste moet je biefstuk nog te eten zijn dus schoenzool zullen ze niet serveren. En de vraag wáárom je biefstuk besteld is toch niet zo raar. Echt doorbakken krijg je niet weg, lulverhaal als je zegt dat je dat lekker vind. En het was maar een streepje! Mens maak je niet zo belachelijk druk. Ik denk dat je meer gevaar loopt op de toiletten in een restaurantje dan door biefstuk te eten met een streepje.
quote:Scamp schreef op 25 mei 2014 @ 21:23:

[...]

*fluistert* Mijn buurvrouw heeft 6 kittens in de opvang. 4 zwarte, een schildpadje en een tabby. Zo ontzettend schattig

Oh wat schattig, mag je er niet eentje hebben?

Even ontopic, ik zou -zwanger of niet zwanger- een biefstukje lusten die als een doorgebakken schoenzool smaakt .
@Scamp, oooooh wat leuheuk en schattig hihi, geniet ervan als je er bent ze zijn helaas zo snel groot :(
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 mei 2014 @ 21:27:

[...]

Oh wat schattig, mag je er niet eentje hebben?

Even ontopic, ik zou -zwanger of niet zwanger- een biefstukje lusten die als een doorgebakken schoenzool smaakt .

We hebben een hond die iets te enthousiast is met katten. Ze laat ze niet met rust, wil de hele tijd spelen. Dus dat is niet zo'n goed idee.

Mijn buurman is een paar weken geleden overleden dus ik ga buurvrouw helpen met de kattenopvang.

Heerlijk knuffelen en spelen met die kleintjes. En met de groten haha.
quote:gisellecarterx schreef op 25 mei 2014 @ 21:28:

@Scamp, oooooh wat leuheuk en schattig hihi, geniet ervan als je er bent ze zijn helaas zo snel groot :( Ze zijn nu 9 en 11 weken. Zo'n leuke leeftijd
quote:Scamp schreef op 25 mei 2014 @ 21:30:

[...]

We hebben een hond die iets te enthousiast is met katten. Ze laat ze niet met rust, wil de hele tijd spelen. Dus dat is niet zo'n goed idee.

Mijn buurman is een paar weken geleden overleden dus ik ga buurvrouw helpen met de kattenopvang.

Heerlijk knuffelen en spelen met die kleintjes. En met de groten haha.Oh Scamp wat lief dat je dat doet
quote:rover37 schreef op 25 mei 2014 @ 20:53:

En mijn vriend ging d'r vanuit dat het niet uitmaakt omdat hij boven de 75 graden is geweest.

Dit omdat hij geproefd had,en de binnenkant heel heet was.

Even los van alle gekissebis over zwanger en wel/niet eten: het vlees dat rood is als het rauw is, wordt grijs doordat het gaart. De temperatuur waarbij het gaart, is ook de temperatuur dat de bacteriën en parasieten dood gaan (die bestaan ook uit eiwitten, net als de biefstuk). Een biefstuk kan dus nooit nog roze of rood zijn en wel door en door verhit.

Verder is het niet zo dat elk stukje rauw vlees eten meteen tot afwijkingen leidt. Je kúnt de pech hebben dat het rauwe vlees besmet is, dan kán het vervolgens zo zijn dat je nog niet eerder toxoplasmose gehad hebt en dat je dus ziek wordt en dan kán het gevolgen hebben.
Semi- off topic. Als je ooit toxoplasmose hebt gehad; kan je dan dus gewoon biefstuk eten??? (Nav post Sassafras)
Ik zou een glas wijn nemen en een sigaret, dan word je misschien wel gezellig en een beetje leuk, kalmeert de zenuwen en de stress en kan je geen toxoplasmose van krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven