Bloeding maar geen eisprong

16-08-2016 19:30 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden,

Ik weet even niet wat ik moet denken ik snap er niets van.

ik zal even uitleggen wat er is.

Wij zijn in april gestopt met de pil omdat we het graag willen proberen om voor een kindje te gaan.

De laatste vier maanden heb ik ongeveer een cyclus van 34 dagen.

Vorige maand heb ik denk ik voor het eerst een eisprong gehad dit denk ik omdat ik ontzettend krampen had in mijn buik en mijn tempratuur ging na die dag met een paar graden omhoog.

ik meet iedere ochtend mijn tempratuur om precies te zijn om half zeven.

Deze ligt altijd zo rond de 36.5 36.6 graden.

Vorige maand ging die ineens omhoog naar 36.8 36.9 hij bleef zo totdat ik ging menstrueren.

Daardoor dacht ik ik heb een eisprong gehad..Ik helemaal happy

Deze cyclus heb ik geen eisprong gehad denk ik omdat mij tempratuur niet hoger komt tot 36.6...Wel lager vandaag dus ook 36.2

Ik zit op cyclus dag 27 en normaal is mijn cyclus 34 dagen moet dus over 7 dagen ongesteld worden.

Heb het idee dat ik geen eisprong meer krijg...Maar nu heb ik vandaag wel een lichte bloeding gehad was 1 grote druppel daarna klein beetje bruin met afvegen..

Weet iemand wat dit kan zijn?

ik moet pas over een week ongesteld worden.

En waarom heb ik geen eisprong...

Ik maak me altijd al zorgen dat het niet lukt omdat ik 31 jaar ben..

Ik kan er met niemand over praten omdat niemand het weet.

Misschien is hier iemand die mij een beetje kan helpen :(

Dankje wel alvast!
Het is natuurlijk maar net wat je referentiekader is. Ik lees wel eens in wat topics mee en zag dat je de vorige keer nu juist al zwanger was. Lijkt me heel begrijpelijk dat je daar een beetje op gefocust was. Ik denk dat ik dat net zo zal ervaren als wij weer gaan proberen. Maar ik geef nog borstvoeding aan een niet-doorslapend mannetje, dus denk het nog wel even duurt voordat mijn cyclus op gang komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven