Brandend maagzuur 2e trimester
vrijdag 21 juli 2017 om 17:29
Wie zit er in het tweede trimester van haar zwangerschap en ervaart ook brandend maagzuur?
Ik heb er sinds een paar dagen last Van, meestal begint het s middags en tegen de tijd dat ik ga slapen wéér. Daarnaast ben ik best wel moe en heb ik een paniekstoornis die momenteel weer wat heviger is. Daardoor maak ik me ook continu zorgen als ik iets voel. Mn maag borrelt ook steeds...ik probeer op mn eten te letten, maar helpt niet echt.
Iemand nog tips?
Ik heb er sinds een paar dagen last Van, meestal begint het s middags en tegen de tijd dat ik ga slapen wéér. Daarnaast ben ik best wel moe en heb ik een paniekstoornis die momenteel weer wat heviger is. Daardoor maak ik me ook continu zorgen als ik iets voel. Mn maag borrelt ook steeds...ik probeer op mn eten te letten, maar helpt niet echt.
Iemand nog tips?
vrijdag 21 juli 2017 om 17:39
Melk drinken of kleine beetjes vanille vla eten.
Als dat niet voldoende helpt kun je bij de apotheek kauwtabletten halen die je tijdens de zwangerschap mag gebruiken.
Zelf gebruik ik de Regla PH tabletten. Vind ik erg fijn in ieder geval.
Bespreek je je zorgen en paniekaanvallen met je verloskundige of gyneacoloog?
In ieder geval succes, maar maagzuur hoort er gewoon bij.
Als dat niet voldoende helpt kun je bij de apotheek kauwtabletten halen die je tijdens de zwangerschap mag gebruiken.
Zelf gebruik ik de Regla PH tabletten. Vind ik erg fijn in ieder geval.
Bespreek je je zorgen en paniekaanvallen met je verloskundige of gyneacoloog?
In ieder geval succes, maar maagzuur hoort er gewoon bij.