CB test loopt niet door.
woensdag 22 augustus 2018 om 07:05
Ik maak me zorgen. Zaterdag heb ik een CB digital test gedaan die 1 tot 2 weken aangaf. Omdat ik er nog eentje thuis had liggen én benieuwd was heb ik zojuist nog eens getest. Er staat nog steeds 1 tot 2 weken. Dit baard me zorgen... Het had toch al op moeten lopen?
Ik weet dat sommige het misschien onzin vinden om nogmaals te testen en dat het juist onrust veroorzaakt.
Ik weet dat sommige het misschien onzin vinden om nogmaals te testen en dat het juist onrust veroorzaakt.
woensdag 22 augustus 2018 om 12:59
Ik heb zelf die CB digital nog nooit gebruikt, dus geen ervaring mee, maar wat ik ervan gelezen heb moet je HCG al best hoog zijn wil deze uberhaupt positief testen. En idd, het is vandaag woensdag, als je afgelopen zaterdag hebt getest ben je nog maar 4 dagen verder en je zit jezelf toch nu echt gek te maken met al dat testen.JonathanStrange schreef: ↑22-08-2018 10:42We zijn nog geen week verder, het zit dus nog steeds binnen die 1 tot 2 weken. Ik zou een weekje wachten (echt een week dus) en dan nog eens opnieuw testen. Maar zolang je positief hebt getest en niet ongesteld wordt, ben je dus zwanger.
woensdag 22 augustus 2018 om 15:34
Als het klopt dat jij bent wie ik denk dat je bent, zou ik wel echt proberen écht niet meer te testen en je rust en ontspanning te vinden. Je maakt exact dezelfde schrijffout bij het woord 'baard' (baart) als "Semmybrouwer" en je gegevens over het testen kloppen exact met haar verhaal.
Ik snap echt heel goed dat een (eerste) zwangerschap je onzeker maakt, dat het allemaal nieuw en heel spannend is. Je bent nog geen week verder sinds de eerste positieve test en bent zo met vanalles bezig. Het heeft geen zin er zó mee bezig te zijn. Ik schrijf dit niet om je voor gek te zetten, aan te vallen of wat dan ook. Ik maak me oprecht zorgen of je niet té veel in de stress schiet om alles. Dit herken ik van mijn beide zwangerschappen en zou je er graag voor willen behoeden. Probeer te genieten van je positieve test en probeer écht niet meer constant te testen. Eventueel een enkele test volgende week ergens is meer dan genoeg. De uitkomst wordt er echt niet anders van...
Ik snap echt heel goed dat een (eerste) zwangerschap je onzeker maakt, dat het allemaal nieuw en heel spannend is. Je bent nog geen week verder sinds de eerste positieve test en bent zo met vanalles bezig. Het heeft geen zin er zó mee bezig te zijn. Ik schrijf dit niet om je voor gek te zetten, aan te vallen of wat dan ook. Ik maak me oprecht zorgen of je niet té veel in de stress schiet om alles. Dit herken ik van mijn beide zwangerschappen en zou je er graag voor willen behoeden. Probeer te genieten van je positieve test en probeer écht niet meer constant te testen. Eventueel een enkele test volgende week ergens is meer dan genoeg. De uitkomst wordt er echt niet anders van...
woensdag 22 augustus 2018 om 18:56
Bedankt voor je reactie. Ik ben niet iemand die al een account hier heeft zoals je beschrijft. Klopt, ik maak me zelf daar wellicht onnodig gek mee. Ik probeer ervan te genieten! We wachten afDomninoz schreef: ↑22-08-2018 15:34Als het klopt dat jij bent wie ik denk dat je bent, zou ik wel echt proberen écht niet meer te testen en je rust en ontspanning te vinden. Je maakt exact dezelfde schrijffout bij het woord 'baard' (baart) als "Semmybrouwer" en je gegevens over het testen kloppen exact met haar verhaal.
woensdag 22 augustus 2018 om 21:08
zaterdag 25 augustus 2018 om 07:39
Wel als je degene bent wie genoemd werd. Maar die zei ook dat ze geen dubbel account had en heeft denk ik al 5 Zwangerschapstopics geopend in een week.Anoniem0894 schreef: ↑22-08-2018 21:08Is dit serieus? Omdat ik een test gedaan heb paar dagen na een positieve test? Zo erg is dat toch niet.
zaterdag 25 augustus 2018 om 09:30
De hcg waarden en snelheid waarmee dit stijgt verschilt per vrouw en per zwangerschap. In deze tabel zie je hoeveel het uit elkaar kan liggen en nog steeds allemaal prima kan zijn.
Daarom is die wekenindicator niet altijd precies betrouwbaar terwijl dat niks zegt over het verloop van je zwangerschap.
http://www.ovulatie-berekenen.com/hcg-waarden/
Daarom is die wekenindicator niet altijd precies betrouwbaar terwijl dat niks zegt over het verloop van je zwangerschap.
http://www.ovulatie-berekenen.com/hcg-waarden/