cb test positief dag erna negatief

02-10-2015 09:44 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames.

Ik ben nieuw op dot forum en heb eigenlijk meteen een vraagje voor jullie!?

Ik heb gister avond laat een cb test gedaan ik was te nieuwsgierig om te wachten!! En toen kwam er na een tijdje een heel licht streepje die het kruisje maakten ik zag hem wel duidelijk niet dat ik met de ogen er boven op moest. Ik was natuurlijk helemaal blij!! Toen ik opstond heb ik gelijk nog een cb en een kv test gedaan alle 2 waren ze negatief! Heel teleurstellend! Weet ik iemand hier raad mee??

Ik heb nog geen bloed verlies gehad of buikpijn en dergelijke.

Hoop op Veel reacties
Heb je gisteren wel binnen de aflees tijd het streepje gezien? Ben je al over tijd?
Jaa hij kwam na dikke 4 min toch echt te voorschijn en werd daarna ook steeds duidelijker.

Ja had eigenlijk zondag ongi moeten zijn.
Hoe lang duurde het voor het kruisje ontstond? En waren allebei de streepjes van dezelfde kleur?

Als de streepjes verschillend van kleur zijn is de test mislukt, als je te lang wacht voor het kruisje verschijnt heb je een valse positieve test.
Okee maar ze waren wel alle 2 de zelden kleur blauw alleen die wat het kruisje most maken was wat dunner?
Ik denk dat ik toch nog maar even een weekje wacht zodat het hormoon ook goed Door kan zetten dan zeg ik voor nu nog maar even moet zwanger :( maar we blijven proberen
Ja ik heb het gehad, maar bij mij verscheen het streepje meteen. Licht en even breed als de controlestreep, maar zeker zichtbaar en blauw. Volgende dag negatieve kv-test. Ging drie dagen overtijd en werd toen ongesteld, maar heel licht. Maand later weer heel licht ongesteld en een lichtpositieve kv-test, maar niet zwanger; alle testen erna negatief. Huisarts weet het ook niet. Hij zegt: misschien heb je net wat hcg opgepikt van een hele vroege miskraam ofzo. Misschien is het ook gewoon vals-positief. Heb een foto laten zien en hij vond het wel een positief resultaat. Ik teste op 11dpo/1 dag voor ik ongesteld moest worden, dus hij vond het logisch dat het dan nog licht was.

Ik zou niet teveel hoop hebben, sorry. Zeker als je nu al bijna een week overtijd bent zou er een dikke streep zichtbaar moeten zijn.
quote:trotsemama15 schreef op 02 oktober 2015 @ 09:54:

Okee maar ze waren wel alle 2 de zelden kleur blauw alleen die wat het kruisje most maken was wat dunner?Dat klinkt me eerder als een indroogstreepje. Een soort dun pennenstreepje?
Super bedankt voor de reactie lux. Ik denk indd dat je gelijk hebt en ik ga maar afwachten tot de menstruatie Door zet zo niet doe ik over een week nog een test maar ik ga niet teveel meer hopen wand die teleurstelling vind ik maar niets! En het was indd een heel dun pennen streepje. Dankjewel 😊
Succes. Vervelend hè, dat wachten elke maand.
Jaa echt niet leuk en ik denk ook omdat je dan zo graag wil ga je dingen zien die er niet zijn ik zie soms wel iets en dan niet maar me vriend ziet niets dus zal wel goed zijn! Op na de volgende maand! 😃
Is cb met het plusje niet een early test?

Maar ja die heb je sochtends ook weer gebruikt he.. Wel vreemd want ochtend urine zou een beter resultaat moeten geven dus zou het logischer zijn als het andersom was.. Ik zou ook niet teveel hopen als je zondag ongesteld had moeten worden :(
Ik heb de doos al weg gegooid maar het was cb plus geloof ik indd heel erg raar wand normaal gesproken zeggen ze ochtend urine is beter maar ik ga indd niet te veel hopen stiekem in me achter hoofd wel natuurlijk haha kan dat niet laten! Hihi 😊
Herkenbaar

Succes en hopelijk een goede afloop of volgende maand een echte positieve test!
Dankjewel komt vast goed!! 😊
quote:trotsemama15 schreef op 02 oktober 2015 @ 10:44:

Ik heb de doos al weg gegooid maar het was cb plus geloof ik indd heel erg raar wand normaal gesproken zeggen ze ochtend urine is beter maar ik ga indd niet te veel hopen stiekem in me achter hoofd wel natuurlijk haha kan dat niet laten! Hihi 😊

Vaak moet het streepje wel even dik zijn en ongeveer dezelfde kleur als de controle streep hebben. Rottige testen eigenlijk, ik lees er vaker verwarring over. Maar met twee verschillende testen met ochtendurine vals negatief testen terwijl hij de avond er voor wel positief was lijkt me heel onwaarschijnlijk. Waarschijnlijk was de test gisteren niet positief maar zo een raar lijntje dat de test gewoon heeft.

Succes, hopelijk heb je snel wel een echte positieve test in handen.
Ik weet niet hoe ik een foto erop doe zetten ik heb er een foto van gemaakt die van vanochtend maar die heeft toch ook wel weer iets van een streepje maar ik weet niet zeker of ik het nou wel echt goed zie! Ooh zo verwarrend!! Haha
Had je die cassettes (waar je met een pipetje urine in moet doen) van KV of de gewone? Die cassettes geven alleen een tweede streep als hij positief is, ik heb nog nooit gehoord dat die een indroog of voorgedrukt streepje hebben, een streep is een streep hoe vaag ook en dan ben je zwanger. Veel duidelijker dan die kruisjes die dan hetzelfde moeten zijn..
Ik weet dat het moeilijk is maar ik zou echt proberen een paar dagen af te wachten en dan nog eens te testen. Zelf had ik vroeg getest en de cassette al weggegooid omdat ik niets zag, maar later in de prullenbak zag ik alsnog een streepje. Toen ging ik twijfelen, maar wilde geen testen blijven verspillen dus heb een paar dagen gewacht en toen was het echt een duidelijke dikke streep. Ik duim voor je!
Dankjulliewel ik doe indd over een paar dagen nog een dan zal ik wel duidelijkheid krijgen 😊 spannend!!
Via tinypic kan je een foto plaatsen.. Ben nu wel nieuwsgierig hoewel het nu natuurlijk eigenlijk niet meer geldig is na de af te lezen tijd..
Het lukt mij niet er gaat steeds iets fout zegt de site maar me vriend zegt dat het niets is dus ik zal wel spoken zien 😳 haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven