cb test positief dag erna negatief
vrijdag 2 oktober 2015 om 09:44
Hallo dames.
Ik ben nieuw op dot forum en heb eigenlijk meteen een vraagje voor jullie!?
Ik heb gister avond laat een cb test gedaan ik was te nieuwsgierig om te wachten!! En toen kwam er na een tijdje een heel licht streepje die het kruisje maakten ik zag hem wel duidelijk niet dat ik met de ogen er boven op moest. Ik was natuurlijk helemaal blij!! Toen ik opstond heb ik gelijk nog een cb en een kv test gedaan alle 2 waren ze negatief! Heel teleurstellend! Weet ik iemand hier raad mee??
Ik heb nog geen bloed verlies gehad of buikpijn en dergelijke.
Hoop op Veel reacties
Ik ben nieuw op dot forum en heb eigenlijk meteen een vraagje voor jullie!?
Ik heb gister avond laat een cb test gedaan ik was te nieuwsgierig om te wachten!! En toen kwam er na een tijdje een heel licht streepje die het kruisje maakten ik zag hem wel duidelijk niet dat ik met de ogen er boven op moest. Ik was natuurlijk helemaal blij!! Toen ik opstond heb ik gelijk nog een cb en een kv test gedaan alle 2 waren ze negatief! Heel teleurstellend! Weet ik iemand hier raad mee??
Ik heb nog geen bloed verlies gehad of buikpijn en dergelijke.
Hoop op Veel reacties
vrijdag 2 oktober 2015 om 10:14
Ja ik heb het gehad, maar bij mij verscheen het streepje meteen. Licht en even breed als de controlestreep, maar zeker zichtbaar en blauw. Volgende dag negatieve kv-test. Ging drie dagen overtijd en werd toen ongesteld, maar heel licht. Maand later weer heel licht ongesteld en een lichtpositieve kv-test, maar niet zwanger; alle testen erna negatief. Huisarts weet het ook niet. Hij zegt: misschien heb je net wat hcg opgepikt van een hele vroege miskraam ofzo. Misschien is het ook gewoon vals-positief. Heb een foto laten zien en hij vond het wel een positief resultaat. Ik teste op 11dpo/1 dag voor ik ongesteld moest worden, dus hij vond het logisch dat het dan nog licht was.
Ik zou niet teveel hoop hebben, sorry. Zeker als je nu al bijna een week overtijd bent zou er een dikke streep zichtbaar moeten zijn.
Ik zou niet teveel hoop hebben, sorry. Zeker als je nu al bijna een week overtijd bent zou er een dikke streep zichtbaar moeten zijn.
vrijdag 2 oktober 2015 om 10:24
vrijdag 2 oktober 2015 om 10:41
vrijdag 2 oktober 2015 om 10:44
vrijdag 2 oktober 2015 om 12:54
quote:trotsemama15 schreef op 02 oktober 2015 @ 10:44:
Ik heb de doos al weg gegooid maar het was cb plus geloof ik indd heel erg raar wand normaal gesproken zeggen ze ochtend urine is beter maar ik ga indd niet te veel hopen stiekem in me achter hoofd wel natuurlijk haha kan dat niet laten! Hihi
Vaak moet het streepje wel even dik zijn en ongeveer dezelfde kleur als de controle streep hebben. Rottige testen eigenlijk, ik lees er vaker verwarring over. Maar met twee verschillende testen met ochtendurine vals negatief testen terwijl hij de avond er voor wel positief was lijkt me heel onwaarschijnlijk. Waarschijnlijk was de test gisteren niet positief maar zo een raar lijntje dat de test gewoon heeft.
Succes, hopelijk heb je snel wel een echte positieve test in handen.
Ik heb de doos al weg gegooid maar het was cb plus geloof ik indd heel erg raar wand normaal gesproken zeggen ze ochtend urine is beter maar ik ga indd niet te veel hopen stiekem in me achter hoofd wel natuurlijk haha kan dat niet laten! Hihi
Vaak moet het streepje wel even dik zijn en ongeveer dezelfde kleur als de controle streep hebben. Rottige testen eigenlijk, ik lees er vaker verwarring over. Maar met twee verschillende testen met ochtendurine vals negatief testen terwijl hij de avond er voor wel positief was lijkt me heel onwaarschijnlijk. Waarschijnlijk was de test gisteren niet positief maar zo een raar lijntje dat de test gewoon heeft.
Succes, hopelijk heb je snel wel een echte positieve test in handen.
vrijdag 2 oktober 2015 om 13:22
Had je die cassettes (waar je met een pipetje urine in moet doen) van KV of de gewone? Die cassettes geven alleen een tweede streep als hij positief is, ik heb nog nooit gehoord dat die een indroog of voorgedrukt streepje hebben, een streep is een streep hoe vaag ook en dan ben je zwanger. Veel duidelijker dan die kruisjes die dan hetzelfde moeten zijn..
vrijdag 2 oktober 2015 om 13:24
Ik weet dat het moeilijk is maar ik zou echt proberen een paar dagen af te wachten en dan nog eens te testen. Zelf had ik vroeg getest en de cassette al weggegooid omdat ik niets zag, maar later in de prullenbak zag ik alsnog een streepje. Toen ging ik twijfelen, maar wilde geen testen blijven verspillen dus heb een paar dagen gewacht en toen was het echt een duidelijke dikke streep. Ik duim voor je!