Chinees eten
woensdag 14 maart 2018 om 23:35
ouwewijsneus schreef: ↑14-03-2018 23:32Ja hoor wat een vooronderstelling!
Natuurlijk maak ik voor haar geen sushi met vis waar eventueel parasieten in zouden kunnen zitten. Sushi met komkommer en andere groentes, tonijnsalade met tonijn uit blijk (en geen kilo tonijn uit blik)
Kortzichtige opmerking, alsof ik mijn kind met haar baby in de problemen wil storten!!![]()
Ik waarschuw alleen maar een vraagsteller die zwanger is.
Dat zei je er niet bij hè?
woensdag 14 maart 2018 om 23:37
Er is heel veel onderzoek gedaan naar het effect van ve-tsin, maar wetenschappelijk is nooit vastgesteld dat mensen er symptomen als hartkloppingen, flauwtes en duizeligheid van kunnen krijgen. Wel zijn er onderzoeken waaruit blijkt dat mensen die veel voeding eten met smaakversterkers meer kans hebben op overgewicht dan mensen die dit niet doen. Ook zou ve-tsin een eetlustopwekkende werking hebben.Knuffelheks schreef: ↑14-03-2018 23:34Grote kans dat dat aan de Ve-tsin ligt en niet aan de betreffende Chinees![]()
sorry....................
woensdag 14 maart 2018 om 23:41
Het gaat hier over bami en een omelet met kleffe zoete saus...ouwewijsneus schreef: ↑14-03-2018 23:28Dat is gewoon niet waar wat je schrijft.
Ik ben jaren kok van beroep geweest en heb nog steeds vrienden die dit beroep uitoefenen. Ik hou van authentiek eten en daarom eet ik ook in kleine Chinese restaurantjes in bijvoorbeeld Amsterdam. Daar is het ook echt fout gegaan. Ik heb ook aangegeven dat je het risico beperkt door te gaan eten in een restaurant dat als goed bekent staat.
Trouwens hoe vaak hoor je mensen niet zeggen ik kan toch niet goed tegen eten van de chinees, ik had toch weer dunnere ontlasting.
Het loopt niet snel uit de hand, maar het is de vraag van een zwanger iemand!
fyi ook kok geweest
anoniem_364303 wijzigde dit bericht op 14-03-2018 23:46
0.20% gewijzigd
woensdag 14 maart 2018 om 23:41
ouwewijsneus schreef: ↑14-03-2018 23:37Er is heel veel onderzoek gedaan naar het effect van ve-tsin, maar wetenschappelijk is nooit vastgesteld dat mensen er symptomen als hartkloppingen, flauwtes en duizeligheid van kunnen krijgen. Wel zijn er onderzoeken waaruit blijkt dat mensen die veel voeding eten met smaakversterkers meer kans hebben op overgewicht dan mensen die dit niet doen. Ook zou ve-tsin een eetlustopwekkende werking hebben.
En heel veel mensen raken aan de schijt van Ve- tsin. Wat lijkt op voedselvergiftiging.
woensdag 14 maart 2018 om 23:45
idd bij normaal gebruik niks mis met ve-tsin, is het zelfde als de 'zout'korrels op oude kaas.ouwewijsneus schreef: ↑14-03-2018 23:37Er is heel veel onderzoek gedaan naar het effect van ve-tsin, maar wetenschappelijk is nooit vastgesteld dat mensen er symptomen als hartkloppingen, flauwtes en duizeligheid van kunnen krijgen. Wel zijn er onderzoeken waaruit blijkt dat mensen die veel voeding eten met smaakversterkers meer kans hebben op overgewicht dan mensen die dit niet doen. Ook zou ve-tsin een eetlustopwekkende werking hebben.