Clomid ervaringen
donderdag 9 juli 2015 om 09:02
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
where ever you go, go with your heart
donderdag 13 augustus 2015 om 14:11
Ik heb even gegoogled op dat onderzoek. Google is your friend;)
Het word niet vaak ingezet omdat het geen betrouwbaar onderzoek is. Wanneer het onderzoek te vroeg of te laat is dan is de uitkomst niet betrouwbaar en die tijd is heel lastig te bepalen. Je baarmoeder is maar precies rond je eisprong toegankelijk voor zaadjes. Verder is het zo dat als hij dan negatief is dat meerdere oorzaken kan hebben en de uitkomst van een negatieve test is IUI en bij een positieve test maar ook geen zwangerschap ook IUI dus de behandeling is altijd het zelfde. Daarom word hij niet veel gebruikt.
Het word niet vaak ingezet omdat het geen betrouwbaar onderzoek is. Wanneer het onderzoek te vroeg of te laat is dan is de uitkomst niet betrouwbaar en die tijd is heel lastig te bepalen. Je baarmoeder is maar precies rond je eisprong toegankelijk voor zaadjes. Verder is het zo dat als hij dan negatief is dat meerdere oorzaken kan hebben en de uitkomst van een negatieve test is IUI en bij een positieve test maar ook geen zwangerschap ook IUI dus de behandeling is altijd het zelfde. Daarom word hij niet veel gebruikt.
donderdag 13 augustus 2015 om 21:21
donderdag 13 augustus 2015 om 21:57
@skawa ik heb de hsg onderzoek gehad. Het was een ongemakkelijke onderzoek en dan had ik ook enorme pech dat het apparaat het begaf terwijl de slang met het vloeistof nog in m'n baarmoeder zat en ze nog niet klaar waren. Ik moest zeker 15 minuten wachten voordat ze alles hebben kunnen herstarten. Lang zo blijven liggen werd op een gegeven moment pijnlijk. Tnx voor de tip mbt de glijmiddel, die ga ik ook halen.
vrijdag 14 augustus 2015 om 10:38
Wat tegen mij gezegd werd is dat je inderdaad 'ongesteld' kan worden zonder eisprong. Je baarmoeder leegt zichzelf na verloop van tijd vanzelf, dit beeld wordt dan Anovulatie genoemd.
Jullie maken mij een beetje bang dames, met dat HSG-onderzoek Klinkt inderdaad echt heel naar. Hopelijk blijft mij dat bespaard
Jullie maken mij een beetje bang dames, met dat HSG-onderzoek Klinkt inderdaad echt heel naar. Hopelijk blijft mij dat bespaard
vrijdag 14 augustus 2015 om 10:45
Net bloed laten prikken voor mijn afspraak van maandag. Ondanks dat ik geen eisprong heb gehad gebeurt er hormonaal wel iets want ik zit in een keer onder de puisten
Ik heb een hars apparaat op internet gekocht zoals ze bij de schoonheidssalon hebben ik ga zo zelf harsen als dat lukt scheelt dat een hoop geld:) word gek van die overbeharing door de pco's zitten zelfs haartjes op mijn buik
Ik heb een hars apparaat op internet gekocht zoals ze bij de schoonheidssalon hebben ik ga zo zelf harsen als dat lukt scheelt dat een hoop geld:) word gek van die overbeharing door de pco's zitten zelfs haartjes op mijn buik
vrijdag 14 augustus 2015 om 11:53
@ lilo : ik was begin ook bang tijdens hsg en deed even pijn maar het is me mee gevallen... als de vloeistof naar binnen gespoten is en ze zien dat het open staat, ben je gauw weer klaar.
@ vanochtend geweest in ziekenhuis.... 2eitjes groot 14 en 15 mm en 4 kleintjes onder de 10mm, dus morgen terug. .....
@ vanochtend geweest in ziekenhuis.... 2eitjes groot 14 en 15 mm en 4 kleintjes onder de 10mm, dus morgen terug. .....
vrijdag 14 augustus 2015 om 15:25