Dansen met/aanraken van andere vrouwen

02-06-2014 16:02 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ruim 4 jaar een relatie met mijn vriend. Toen ik hem leerde kennen was hij best wel verlegen, de laatste 2 jaar is dat bijgetrokken (meer zelfvertrouwen).

Doordat hij wat meer 'outgoing' is geworden loop ik nu wel tegen een puntje aan waarvan ik niet weet wat ik ermee moet.

Tijdens een feestje of uitgaan is hij nogal knuffelig met andere vrouwen, vooral als hij wat gedronken heeft.

Vooral met vrouwen uit zijn of mijn vriendengroep maar soms ook met onbekenden.

Klein voorbeeldje: afgelopen weekend ging hij achter een vriendin staan met zijn handen op haar heupen en later armen om haar middel heen. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet, ik krijg er wel een rotgevoel van, het is zeg maar mijn plekje om zo voor hem te staan en zijn handen mogen alleen op mijn heupen liggen.

Omdat hij dit aan het begin van onze relatie nooit heeft gedaan is dit jaloerse gevoel nieuw voor mij, ik ben niet blij met dit gevoel;)

Tegen hem heb ik er nog nooit wat over gezegd, in mn achterhoofd zit er een stemmetje dat zegt dat ik een zeikerd ben

Hoe denken jullie hierover?
En wat zegt hij als je hem dit vraagt?
Hoe komt dit in Zwanger terecht?? Foutje, moet Relatie pijler zijn. Kan dit aangepast worden?
Doreia, ik ben er nog nooit over begonnen maar het begint me nu een beetje dwars te zitten en ik twijfel of ik erover moet beginnen.
Lastig. Ik dans zelf veel. Ik heb ook aan ballet gedaan, stijldansen ets. Er bestaat zo iets als neutrale zones, mijn eerste gedachte is dat je vriend misschien beter wat minder kan drinken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het zit je dwars dus je moet er over beginnen. Hou het bij jezelf, maak er geen frontale aanval van en dan moet jij je gevoelens gewoon goed kunnen bespreken met je partner hoor!
Ik vind het altijd maar raar als mensen in een setting met alcohol ineens heel aanrakerig worden naar het andere geslacht. Ik snap je gevoel wel, zonder dat het natuurlijk meteen hoeft te betekenen dat het gedrag van je vriend niet door de beugel kan. Een gesprekje is het minimaal wel waard.
dubbel..
Ik ga nooit met alcohol op met mijn armen om een middel staan van een ander dan mijn vent. Arm over de schouder alla maar heupen en middel nooit.

Raar gedrag, zou er zeker wat van zeggen. 'Volgende keer gewoon die armen lospulken en om jouw middel leggen en zeggen dat ze daar horen en niet bij andere dames.
Ik zou dat ook niet accepteren nee.

Praat erover en leg uit dat dit over je grens gaat.
Ik zou dat ook niet prettig vinden. Ik ben het met Annapalona eens: een arm over de schouder is prima, maar handen op de heupen gaat te ver. Dat zou hij namelijk ook niet bij een andere man doen.
Ik heb ook zo'n man in mijn vriendengroep. Iedereen, mannen en vrouwen en ik neem aan zijn vriendin ook , weet dat hij zo is. Er worden wat grapjes over gemaakt en verder maakt eigenlijk niemand zich er druk over. Ook omdat hij het niet 'vies' bedoelt, maar echt gewoon lief.

Sommigen doen dat met een glaasje op.
Zeg maar Spijker.
Je zegt dat de verlegenheid is 'bijgetrokken' dus je vindt dat, zoals ik het lees, een positieve ontwikkeling. Hoort dit bij. Tja. Ze doen het niet gauw goed, arme mannen. Misschien is hij te ver doorgeslagen van verlegen naar héél (té) amicaal. Van de andere kant, als je nooit iets hebt laten merken, kan hij niet weten dat jij dit niet prettig vindt. Ik zou er geen moeite mee hebben, ik weet toch wel dat er maar één vrouw echt telt voor mijn man en dat ben ik. Ik zou het juist wel schattig en gezellig voor m vinden misschien or dat ook door mijn dansachtergrond, die doen niet zo moeilijk hierover. Maar goed, praat met m zou ik zeggen. Hij heeft vast helemaal niet door dat het je een rot gevoel bezorgt.

Is het erg als hij nog zo blijft doen daarna? Moet ie er van jou helemaal mee stoppen? Of ben je gewoon onzeker over je plek nu hij zoveel spontaner doet dan vroeger?
Toen ik zag dat dit op zwanger stond, dacht ik trouwens dat het om eenvrouwenzwangerschapsyogaachtig dansgroepje ging waarbij je dan elkaars buiken en weet ik veel wat, moet aan raken
Dankjewel voor alle reacties!

Ik ga het morgenavond even voorzichtig tegen hem zeggen. Verwacht wel dat hij het zich aantrekt en zich aan zal passen hoor. Door jullie reacties voel ik me in ieder geval geen jaloers zeikwijf
Hahahah DappereGerbera...ik dacht hetzelfde

Maud+, ik zou er ook niet blij mee zijn hoor.

Keer arm om de schouders slaan ok, maar van de heupen en middel van andere vrouwen heeft hij af te blijven. Dat is té intiem.

En inderdaad wat je zegt; jouw plekkie
Het gaat om de intentie van jouw vriend. In mijn vriendengroep is het normaal om elkaar een hele dikke knuffel te geven, arm in arm te lopen en elkaar een zoen op de mond te geven bij begroeting en weggaan. Mijn vrienden hebben daarbij echt geen verkeerde intentie, maar ik kan me voorstellen dat het er voor anderen nogal intiem uitziet. Zo kreeg ik zaterdag nog een enorme arm op mijn middel en heeft een ander kattenhaartjes van mijn shirt verwijderd, recht op mijn borst. No problem. Moet een ander niet proberen, want knie in ballen. Hard. Kan je dat achterhalen TO?
Ik dacht hetzelfde als Gerbera en Zandkorrel,had hele Biodanza-achtige taferelen verwacht

Gewoon wat van zeggen,als hij nuchter is, en duidelijk zeggen wat je dwars zit.
quote:DappereGerbera schreef op 02 juni 2014 @ 18:08:

Toen ik zag dat dit op zwanger stond, dacht ik trouwens dat het om eenvrouwenzwangerschapsyogaachtig dansgroepje ging waarbij je dan elkaars buiken en weet ik veel wat, moet aan raken Ik denk in plaatjes!!! En bedankt! Grrrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven