De Nub theorie
zaterdag 30 augustus 2014 om 12:17
zaterdag 30 augustus 2014 om 12:28
quote:Pantax schreef op 30 augustus 2014 @ 12:23:
85%, dus betrouwbaarder dan pendelen. Gyn zag het met 12 weken, week erna bevestigt door nipt.Ik denk dat de betrouwbaarheid van de nubtheorie erg afhangt van de ervaring van degene die de echo maakt.
85%, dus betrouwbaarder dan pendelen. Gyn zag het met 12 weken, week erna bevestigt door nipt.Ik denk dat de betrouwbaarheid van de nubtheorie erg afhangt van de ervaring van degene die de echo maakt.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 30 augustus 2014 om 12:43
zaterdag 30 augustus 2014 om 12:45
zaterdag 30 augustus 2014 om 12:48
zaterdag 30 augustus 2014 om 13:01
zaterdag 30 augustus 2014 om 13:15
Ik zie je foto niet, maar geloof echt in de nub-theorie. Bij mijn beide kindjes klopte het helemaal. Er is een Amerikaanse website / forum waar je je echo foto kan delen en dan gaan de dames daar helemaal los met voorspellingen. Bij mij had 99% van de dames het daar goed. Je hebt wel een goede echofoto nodig waarbij je kindje met ruggengraat en nub precies goed in beeld is en die ook nog eens in de goede week (volgens mij tussen week 12-14) genomen is.
zaterdag 30 augustus 2014 om 15:57
Mijn verloskundige zou er - volgens anderen - zelden naast zitten. Zelf gaf ze ook aan dat ze het meestal wel goed had.
Ik had een voorgevoel (niet met haar gedeeld). Dat voorgevoel werd bevestigd met de nub rond 13 weken. Met ongeveer 85% zekerheid.
Het geslacht van mijn kindje - bleek pas met 24 weken - is toch echt anders wat de nub had voorspeld.
Ik had een voorgevoel (niet met haar gedeeld). Dat voorgevoel werd bevestigd met de nub rond 13 weken. Met ongeveer 85% zekerheid.
Het geslacht van mijn kindje - bleek pas met 24 weken - is toch echt anders wat de nub had voorspeld.
zaterdag 30 augustus 2014 om 16:00
quote:Noah_ schreef op 30 augustus 2014 @ 15:57:
Mijn verloskundige zou er - volgens anderen - zelden naast zitten. Zelf gaf ze ook aan dat ze het meestal wel goed had.
Het geslacht van mijn kindje - bleek pas met 24 weken - is toch echt anders wat de nub had voorspeld.Ooow ja dan kun je daar ook niet vanuit gaan, wel erg als je je al helemaal ingesteld had op t ene en ineens t ander blijkt te zijn...daarom zijn deze theorieën wel leuk maar je kunt er gewoon niet helemaal vanuit gaan
Het geslacht van mijn kindje - bleek pas met 24 weken - is toch echt anders wat de nub had voorspeld.Ooow ja dan kun je daar ook niet vanuit gaan, wel erg als je je al helemaal ingesteld had op t ene en ineens t ander blijkt te zijn...daarom zijn deze theorieën wel leuk maar je kunt er gewoon niet helemaal vanuit gaan
zaterdag 30 augustus 2014 om 16:02
Bij ons dacht de echoscopiste met 12 weken eerst een meisje en toen later toen het kindje net iets anders lag dacht ze toch een jongen. Bij 15 weken geslachtsecho laten maken en dat was ook een jongen.
Nu volgende week de 20 weken echo... blijf het een beetje spannend vinden haha. De muur is al blauw geschilderd dus hopen dat het ook echt een jongen is.
Ik zie eerlijk gezegd wel een nub op je foto maar dan zou ik eerder denken een jongen. Of eventueel zijn andere been/knie wat op die plek zit.
Kan je dus niet helpen met een voorspelling.
Nu volgende week de 20 weken echo... blijf het een beetje spannend vinden haha. De muur is al blauw geschilderd dus hopen dat het ook echt een jongen is.
Ik zie eerlijk gezegd wel een nub op je foto maar dan zou ik eerder denken een jongen. Of eventueel zijn andere been/knie wat op die plek zit.
Kan je dus niet helpen met een voorspelling.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous