De Prikbitches

donderdag 1 september 2011 om 12:26
Bleh net bericht gehad van het ziekenhuis. Ze hebben helemaal geen zaadcellen gevonden en er kan dus niet gestart worden met de ICSI. Ze weten nu eigenlijk niet goed wat te doen en gaan dinsdag in overleg met het hele team. Normaal zouden ze gelijk doorverwijzen naar Nijmegen voor Tese maar omdat het eerder met ICSI wel gelukt is weten ze nu niet goed wat te doen. Weet het ook even niet, maar de komende maanden gaat er dus in elk geval niks gebeuren. Dinsdag hoor ik meer...
donderdag 1 september 2011 om 12:47

donderdag 1 september 2011 om 12:49
Suzzel wat een teleurstelling! Hopelijk kunnen ze nog iets doen (medicatie of weet ik wat) waardoor er toch nog wat zaadjes tevoorschijn komen. Tese kan natuurlijk ook maar maakt het toch allemaal weer extra spannend. Pfffff, jullie zullen wel erg geschrokken zijn van dit nieuws. Gelukkig gaan ze het eerst nog helemaal goed bespreken, dan weet je zeker dat ze alle registers open trekken.

donderdag 1 september 2011 om 13:24
Bloedverlies komt heel veel voor bij een cryo zwangerschap. Het kan komen omdat de boel wat geïrriteerd raakt door het inbrengen van de medicijnen steeds.
Ik ben nu 7 wk en 2 dg, 18 april uitgerekend. Vanaf nu ben ik een gewone zwangere en in principe zou ik nu naar een verloskundige mogen, maar in mijn geval wordt dat de gynaecoloog ivm mijn nierziekte. De IVF-arts schrijft een verwijsbrief en dan krijg ik vanzelf een brief thuis met een afspraak. De gynaecoloog zit op dezelfde poli als de IVF-artsen, dus ik schuif gewoon een paar spreekkamers op.
Ik ben nu 7 wk en 2 dg, 18 april uitgerekend. Vanaf nu ben ik een gewone zwangere en in principe zou ik nu naar een verloskundige mogen, maar in mijn geval wordt dat de gynaecoloog ivm mijn nierziekte. De IVF-arts schrijft een verwijsbrief en dan krijg ik vanzelf een brief thuis met een afspraak. De gynaecoloog zit op dezelfde poli als de IVF-artsen, dus ik schuif gewoon een paar spreekkamers op.
donderdag 1 september 2011 om 17:50
voor Abc! Wat een opluchting en heerlijk nieuws om te lezen. Super joh en wanneer is de volgende echo?
Jusa, ik vind inderdaad dat er wel wat meer foto's op je hyves mogen van de 2ling. Hoe gaat het met jou? En met de kleintjes? Hoe vind je het om moeder te zijn van 3?
Loekie en Ramiaatje, hoe zit het op het wachtbankje?
Suzzel wat een super domper zeg. (zacht gezegd) Jemig. Ik hoop voor jullie dat icsi alsnog mogelijk zal zijn. Bah!
Hier gaat het vandaag echt super goed. Heb energie voor 10 en ben de hele dag vrolijk (toch maar eens kijken of ik echt Deca heb gespoten en niet iets anders ) Geef mij nog maar een paar van deze dagen.
Jusa, ik vind inderdaad dat er wel wat meer foto's op je hyves mogen van de 2ling. Hoe gaat het met jou? En met de kleintjes? Hoe vind je het om moeder te zijn van 3?
Loekie en Ramiaatje, hoe zit het op het wachtbankje?
Suzzel wat een super domper zeg. (zacht gezegd) Jemig. Ik hoop voor jullie dat icsi alsnog mogelijk zal zijn. Bah!
Hier gaat het vandaag echt super goed. Heb energie voor 10 en ben de hele dag vrolijk (toch maar eens kijken of ik echt Deca heb gespoten en niet iets anders ) Geef mij nog maar een paar van deze dagen.

donderdag 1 september 2011 om 18:40
Goed zo Dolfijn!
Ik werd net gebeld door de fertiliteitsafdeling van het streekziekenhuis waar we IUI en ICSI gedaan hebben. Ze deden een klein onderzoekje over Utrogestan. Of je tevreden was over het gebruik, of je het vervelend vond dat het vaginaal moest en of je de afscheiding vervelend vond. En dan als laatste of je 35 euro per behandeling zou bijbetalen voor een middel dat ook vaginaal ingebracht moet worden maar wel minder afscheiding geeft. Ze noemde niet de naam van het middel maar misschien was het wel het spul waar sommigen hier over schreven?
Ik werd net gebeld door de fertiliteitsafdeling van het streekziekenhuis waar we IUI en ICSI gedaan hebben. Ze deden een klein onderzoekje over Utrogestan. Of je tevreden was over het gebruik, of je het vervelend vond dat het vaginaal moest en of je de afscheiding vervelend vond. En dan als laatste of je 35 euro per behandeling zou bijbetalen voor een middel dat ook vaginaal ingebracht moet worden maar wel minder afscheiding geeft. Ze noemde niet de naam van het middel maar misschien was het wel het spul waar sommigen hier over schreven?
donderdag 1 september 2011 om 19:01
Kaetje, wat was je antwoord? Ik heb er nog naar gevraagd (Lutinus was het volgens mij) mede omdat ik zo'n ontzettende hoofdpijn krijg en duizelig word van de Utrogestan. Maar mijn arts wilde toch dat ik weer utro ging gebruiken... Ach ja, als ik maar zwanger wordt, dan vind ik alles best. Al moet ik 20 van die bollen ploppen, al past dat denk ik niet

donderdag 1 september 2011 om 19:25
ABC wat een goed nieuws! Gefeliciteerd.
Doflijn, wat fijn dat je je zo goed voelt!
Hier gaat het alweer wat beter. Heb er even met mams over gepraat en dat is toch altijd wel fijn en bovendien is mijn ventje ook een prima afleiding moet ik zeggen. We wachten maar gewoon af tot dinsdag en dan maar hopen dat ze in ons eigen ziekenhuis toch wat voor ons kunnen betekenen.
Doflijn, wat fijn dat je je zo goed voelt!
Hier gaat het alweer wat beter. Heb er even met mams over gepraat en dat is toch altijd wel fijn en bovendien is mijn ventje ook een prima afleiding moet ik zeggen. We wachten maar gewoon af tot dinsdag en dan maar hopen dat ze in ons eigen ziekenhuis toch wat voor ons kunnen betekenen.