De Prikbitches

22-08-2011 16:02 2509 berichten
Tijd voor een nieuw topic!

Klik HIER om naar het nieuwe prikbitches topic te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoera voor Kootje! Super, Kaetje, wat fijn!
Lekker laten leven...
Sherto; YES!!!!!!!!! wow wow wow! Proficiat meisje!
Lekker laten leven...
Gefeliciteerd Sherto !!!!! Super!
Sherto, super!!! Echt nogmaals gefeliciteerd met jullie wonder!! Dat er hier maar velen mogen volgen!!

Nou, zit niks anders op dan het er vanavond nog even lekker van te nemen, geen straf natuurlijk. Mijn man vroeg ook al waarom ik niet nog even belde met de afdeling, maar er kan nu niets meer aan gebeuren, het zaad is al geinsemineerd, en wieweet gebeurt er toch nog een klein wonder. Ik heb wel bedacht dat ik de volgende keer bij de echo gelijk mn vragen op tafel gooi.

En wat een verhaal van die vriendin van je Kaetje, ja je weet het ook niet. Ik denk ook altijd; onze eerste is er ook spontaan gekomen dus er is nog wel een kans dat het nu toch nog spontaan lukt ook al duurt dat nu al ruim 2,5 jaar.

Mijn baarmoeder bestaat uit 2 aparte helften, het tussenschot loopt door tot de baarmoedermond. Dus of zaadjes er ook omheen kunnen zwemmen betwijfel ik.

Ik leg me er maar bij neer dat het deze keer zo gegaan is, ik kan er nu niks meer aan veranderen. Misschien maakt het de wachtweken wat minder zwaar omdat ik zo zeker weet dat het geen zin gehad heeft nu.
Sherto, ik heb je meteen verplaatst in de tabel. Klopt de datum van de 1e positieve test?
Shit Ramiaatje! Dan vind ik het echt heeeeeeeel erg raar dat ze die kant gepakt heeft als daar helemaal geen follikel zat! En dat terwijl ze dus eigenlijk niet weten of de eileider wel/niet toegankelijk is. De kans dat hij wel toegenkelijk is lijkt me best groot aangezien ze de "obstakels" bij de kijkoperatie weg hebben gehaald. Pfffff. Ik denk toch dat ik zou bellen, al was het alleen maar om aan te geven hoe boos je bent. En heel misschien kunnen ze nog een keer insemineren vandaag of morgen? Als dat zin zou hebben?
Sherto, gefeliciteerd.
Sherto, gefeliciteerd.
Ik kom hier regelmatig even in de tabel spieken of er al iets gewijzigd is. En ja hoor... de lijst met zwangeren is weer ietsje langer geworden. Heerlijk!

Sherto, van harte gefeliciteerd.

Hier gaat het goed. We hebben maandag de 20 weken-echo. Spanennd!
Hallo allemaal,

Ik ben 36 jaar en heb sinds augustus 2009 een kinderwens. Na het stoppen met de nuvaring had ik elke maand last van langdurige bloedingen (3 week wel en 1 week niet) veel onderzoeken gehad en in mei 2010 geopereerd aan "verkeerde" cellen in de baarmoederhals (CINN 1). Daarna hebben wij ons gestort op het zwanger worden maar dat blijft tot op heden nog steeds uit. Nu hebben mijn partner in ik alle onderzoeken met vlag en wimpel doorstaan, er is met ons beiden niets aan de hand, maar zwanger worden is nog steeds niet aan de orde. dus ik mag begin november starten met de eerste IUI. Ik zou graag mee willen praten op jullie forum om zo de ups en downs te bespreken.

Groetjes
Welkom edc! Praat maar lekker mee. Wil je ook in de tabel?

Wat voor IUI ga je doen? Met of zonder hormonen?
EDC, welkom, schrijf gerust mee en vraag maar raak.

Wat voor IUI ga je doen? Met of zonder hormonen? En welke hormonen ga je eventueel gebruiken?
blog! Spannend, maandag echo. Ik heb over 1 1/2 week een groeiecho en dan ook meteen een pretecho er achteraan. Vond het toch wel leuk om van Kaedootje ook een dvd te hebben.
Ja thanks kaetje klopt, wow eindelijk een plekje in felbegeerde tabel,zo raar
Hallo EDC, heel hartelijk welkom hier. Schrijf lekker met ons mee, gezellig hoor!
Lekker laten leven...
Lieve Kaetje, wil jij mij boven ook een beetje aanpassen?

Dankjewel.

MagiC: 38 jaar, stop pil februari 2008: liefmama van zoontje van 10, in 2010 4x IUI met hormonen, mei 2011 start met IVF. Zwanger na de eerste poging, positieve test op 26 juni. Eind juli miskraam. Oktober/november 2011 poging 2 (geen cryo's).
Lekker laten leven...
Kaetje: Zou je voor mij de tabel ook kunnen/willen aanpassen?

Keatje zou je in de tabel voor mij kunnen zetten:

27 jaar, sinds 2009 een actieve kinderwens, maar wegens erfelijke aandoening toch nog uitgesteld. Nu de mogelijkheid gekregen voor PGD onderzoeken en deze met beide handen aangegrepen. Zowel man als ik onderzoeken gehad en geschikt bevonden voor ICSI/PGD. Maandag 19 sept. intake gehad en bloedafname voor dna onderzoek. Over 8 weken uitslag (rond 14november) en dan op de wachtlijst om te mogen starten.
Edc welkom!
Blog, jij dus maandag echo Taartje dinsdag geloof ik. Spannend hoor!!

Kaetje ook voor jou weer spannend! En wat fijn dat het helmpje nu af mag.
Ik heb trouwens toch maar besloten om niet meer te bellen. Ik kom dan toch niet goed uit mn woorden. Bij de eerstevolgende echo zal ik het wel op tafel leggen. Want ik snap er nu echt niks meer van. Doen ze het expres met een echo, gaan ze toch nog aan de andere kant insemineren.
Ik heb de tabel aangepast!

Ikke, ik ben zo vrij geweest je stukje wat in te korten. Anders wordt de openingspost zo lang.

Heb bij sommige andere bitches ook wat dingetjes ingekort. Als er iets verandert moet worden hoor ik het wel!
Ramiaatje, kan me wel voorstellen hoor dat je niet meer belt. Maar kan me ook heeeeeeel goed voorstellen dat je hier van baalt!
EDC, welkom hier!

Kaetje, wat een supernieuws over Kootje en zijn helmpje!

En blog ook alweer 20 weken... Jeetje wat vliegt de tijd!

Ikke, betekent dat nou dat het bij jou allemaal sneller gaat dan gepland? Dat zou prachtig zijn!!!

Ik voel me een beetje beroerd... Hangerig, misselijk... Gewoon het ZZM-syndroom (ziek, zwak & misselijk).

Is denk ik ook een heel stuk spanning nu. Had net wat buikkramp. Had het idee dat het niet een normale menstruatiekramp was, maar misschien wilde ik dat ook wel zo voelen.

Pffff... Volgens mij gaat morgen de langste zaterdag van mijn leven worden. En zondag misschien ook!
Karan pffffff, ik duim me echt suf voor je!!!! Hoop zo dat je hartstikke zwanger zit te wezen nu
Sherto gefeliciteerd!!! Wat een geweldig nieuws!

Ramiaatje shit zeg dat ze dan alsnog aan de verkeerde kant insemineren.

Eva wat een mooi nieuws!

Kaetje wat super fijn dat het helpmje af mag.

EDC Van harte welkom hier!

Ik vergeet er volgens mij een heleboel, ben weer beetje kwijt. Ik zit nog steeds helemaal niet goed in me vel, maar ja blijf dat ook eigenwijs gewoon doorwerken. Inmiddels dus aan eind van me latijn. Ik lees wel zo veel mogelijk mee en leef met jullie allen mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven