De Prikbitches

28-12-2011 16:42 3308 berichten
Het nieuwe topic vind je hier.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa 10 kilo afgevallen!!! Ik zit op de helft!! En volgende week Savonds een eetweek! (maaltijd van 300 calorieën, maar ik mag weer wat eten, Joehoe!)
quote:knappekloon schreef op 16 februari 2012 @ 22:23:

Jaaaa 10 kilo afgevallen!!! Ik zit op de helft!! En volgende week Savonds een eetweek! (maaltijd van 300 calorieën, maar ik mag weer wat eten, Joehoe!)

YES!!!!!!!! Wat goed! Superknap!

Leuk Dolfijn, dat je moeder er is. Ik hoop op een mooi aantal voor je maandag. En Pop, jij ook heel veel succes maandag.

Beng: ik ga duimen voor je vriendin en haar baby dat er iets aan gedaan kan worden. Wat een nachtmerrie!
quote:blogbabe schreef op 16 februari 2012 @ 12:05:

Maris: heftig zeg! Dikke knuffel voor jou. Twijfels mogen altijd.. Draai het eens om: als je niet zo zou denken, maar juist zou denken 'het moet en het zal lukken want anders is mijn leven voorbij', dat zou eigenlijk veel erger en moeilijker zijn. Dankjewel, hele goeie. Zo had ik het nog niet bekeken. Thanks voor de tip en thanks voor de knufs
Beng, wat vreselijk. Kan me voorstellen dat je dat enorm raakt. Hopelijk komt er vandaag (relatief) goed nieuws, ik duim

(en ja, kan heel goed dat je mij van andere topics kent, o.a het topic dat je daar noemt. Veel lol daar gehad he )

Knappekloon, wat ontzettend stoer! Goeie motivatie voor de volgende tien. Volg je een speciaal dieet?

Dolfijn en Pop een spannende dag maandag, ik duim voor mooie scores! Fijn dat je moeder er is, ze woont in het buitenland? Of jij?

Leoni, ik snap heel goed dat die opmerking steekt. Ik heb hetzelfde, mijn schoonzusje (3 kids, allemaal in de eerste ronde) roept ook steeds dat mijn kansen vergroten door haar MvM pies. Goed bedoeld hoor, maar ik kan er niks mee.
Welkom Maris en Maikiekie!

Beng, wat een vreselijk nieuws zeg! Afschuwelijk... Veel sterkte voor je vriendin

KK, Wat ben JIJ goed bezig!! Echt super knap!!

Cc, tuurlijk blijf je hier meeschrijven!

Thx voor de dames die hebben gereageerd op het werk/mmm verhaal. Ik vind het gewoon lastig om zo in het duister te tasten. Heb graag alles under control, maar dit dus niet. Merk dat daar wel wat spanning zit.
quote:_maris_ schreef op 17 februari 2012 @ 08:47:

Ik heb hetzelfde, mijn schoonzusje (3 kids, allemaal in de eerste ronde) roept ook steeds dat mijn kansen vergroten door haar MvM pies. Goed bedoeld hoor, maar ik kan er niks mee.
Dolfijn en Pop, voor jullie wordt het spannend! Zet 'm op!!
KK, wat geweldig, gefeliciteerd!!! op naar de volgende 10, je kunt het dat heb je nu al wel bewezen.

Pop en Dolfijn, ik duim voor jullie beide voor een mooi aantal om door te gaan. Veel succes maandag.

Ik had vandaag een goede echo, eindelijk 2 eitjes die meedingen voor de eisprong , niets kan mijn dag nog stuk maken... Ik moet maandag heen voor de inseminatie, na die tijd lekker vrij gevraagd kan ik lekker relaxen en hoef ik niet heen en weer te vliegen. Ik hoop dat drie keer scheepsrecht is. Wie weet.

Voor de rest een en een , ga snel weer aan het werk want het is hier druk.
Edc, goed nieuws!! Wat geweldig!!
Edc dat is goed nieuws. Ik hoop dat voor ons beide het drie maal is scheepsrecht is.

Maris erg hè die opmerkingen.

Dolfijn is ben benieuwd naar het resultaat van de wijzingen. Hoop natuurlijk op veel grote mooie folikels. Ik vond je opmerking helemaal niet verveeld. Ik heb het hier ook al met de gyncealoog over gehad mede omdat ik in het verleden ook veel pijn had tijdens de menstruatie. Dit is echter gestopt nadat mijn schildklier goed is in gesteld behalve afgelopen keer. De gyncealoog wil nu even de iui afwachten om te zien of de pijn weer terug komt. Hopelijk hoef ik er niet over na te denken en is het nu gewoon raak. Ik zal het dadelijk nog even te spraken brengen.

Pop jij ook veel succes deze dagen ook voor jou hoop ik op grote mooie follikels.
Leoni, natuurlijk hoop ik ook dat het voor jou drie keer scheepsrecht is.
Kk ik was jouw nog vergeten te feliciteren met je verloren kilo's.

Hier zit poging 3 van iui er weer op en moeten we nu weer twee weken wachten op het resultaat. Heb nog even met de gyncealoog gesproken die het deed, dit is een andere dan waar ik woensdag mee heb gesproken. Deze zei doe in ieder geval een hsg. Over de hormonen had ze dezelfde mening als de andere als ik ze wou dan mag het maar ze zag er ook niet meer waarde in. Bij mij ziet mijn baarmoeder en follikels er altijd heel mooi uit zal het moet. Ik ben nog in dubio of ik het doen. Ik hoop gewoon dat ik geen keuze hoeft te maken.

Had gisteren ook een verveelde ervaring met die vriendin die net zwanger is. Ze maakte een opmerking die goed bedoeld was maar wel er duidelijk maakte dat zij zwanger was en ik niet. Mede hierdoor blijkt dat het nu toch echt anders is dan daarvoor. Ik heb nu het gevoeld dat ik niets meer om de zwangere heen kan. Op mijn werk, cursus, handbal en vriendinnen zijn allemaal zwangere en ik heb gewoon nergens behalve thuis rust dat het bij ons niet lukt maar wel duidelijk dat het bij andere wel gaat. Wij gaan nu met een iemand praten van het ziekenhuis om te zien hoe we ermee om te gaan
Leoni, goed dat je met iemand gaat praten . Ik ga duimen dat deze poging raak is.

Kk, tien kilo, goed bezig!!

Ecd, voor jou begin ik ook vast met duimen.
KK, natuurlijk ook nog gefeliciteerd met de kilo's. Knap hoor!

Maris, een waardeloze opmerking waar je niets mee kunt! Ik heb een schoonzus die 3x in een vloek en een zucht zwanger was, maar volgens mij is het nog nooit in haar opgekomen om mee te doen aan MvM. Dat vind ik ook knap waardeloos! (zij weet overigens niets van onze situatie)

Leoni, knap dat jullie de stap genomen hebben om te gaan praten in het zkh.

Sawasdee, thx! En ja, het meest frustrerende aan de situatie? Het valt niet te plannen en is een grote onzekere bende! terug.

Ik duim voor iedereen die wacht op genoeg follikels of op een positieve test! Edc, Leoni, Dolfijn, Pop en alle anderen...

Ikke, ben benieuwd hoe de eerste dag met de hond was.
hallo,

er wordt volop geprikt hier, zetemop meiden!

magic, wat voor kat heb je? welk ras? hoe ist nu met jou? toch raar diegedachte, ik had nu ook... / anders was ik.. blijft kl*te toch.

leonie, spannend weer wachten. gaat in raptempo bij jou!

ziekenhuis eindelijk maar toch gebeld dat ik in mrt weer wil beginnen. kan gewoon bellen als ik ongesteld ben en dan begint t circus weer. telefoniste is moeder van klasgenoot van mijn vriend van vroeger. die bekend. ze vertelde dat ze erg meeleeft met ons en verschrikkelijk vond dat het niet gelukt was. kon dr al weer om brullen terwijl ik dacht dat ik het achter me kon laten. wel lief natuurlijk.

ikke, lief n labrador! wilikook!!!

KK, ik ben verbaasd, 300 kalorieen per dag? das n glas water en n appel? wat eet je? komt dit wel goed?? je valt wel ontzettend snel af, knap hoor! ik ga es google'en op cambridge.

verder jullie nog leuke wkdplannen?? ook zo jammer dat het geen schaatsweer meer is?

doeiix
ah, ik snap em. aan de shakes en repen. doet je man ook mee?

echt respect voor je KK hooor!
KK wat goed!! 10 Kilo petje af hoor!!

Maris en Maikikie welkom.

Maikikie, begrijp ik nou goed dat je vanaf je 19e al in de mm zit?!

Ikke veel succes en plezier met jullie opvanghond. Hoop dat hij snel zijn plekje vind.

Dolfijn en Pop, veel succes maandag, ik duim.

Ik kreeg vandaag het nieuwe schema en daar staat op dat ik de volgende poging 75 eenheden Puregon moet prikken, vind het wel erg weinig. Volgende week maar even bespreken..

Allemaal fijn weekend!
quote:ciccietta schreef op 17 februari 2012 @ 18:03:

Maris, een waardeloze opmerking waar je niets mee kunt! Ik heb een schoonzus die 3x in een vloek en een zucht zwanger was, maar volgens mij is het nog nooit in haar opgekomen om mee te doen aan MvM. Dat vind ik ook knap waardeloos! Dan kun je idd beter iemand hebben die er trots op is dat ze voor jou aan het piesen is. Ze doet dat iig wel en meer kan ze ook niet doen natuurlijk. Toen ik in de mmm zat zei mijn vriendin dat ze niet mee wilde doen met Moeders voor Moeders omdat ze dat teveel moeite vond. Ik denk dat ik dat pijnlijker vind dan iemand die je duidelijk wil maken hoe 'goed' ze is dat ze meedoet.
[quote]lolaM schreef op 17 februari 2012 @ 18:35:

magic, wat voor kat heb je? welk ras? hoe ist nu met jou? toch raar diegedachte, ik had nu ook... / anders was ik.. blijft kl*te toch.

Hai Lola, het is een Ragdoll en hij is zooooo lief!! Hij (en de carnaval waar wij midden in zitten ) zorgen er voor dat ik niet teveel lastige dingen denk, simpelweg geen tijd voor. En dat is alleen maar goed natuurlijk! Lief dat je het vraagt.

KK! Top meisje! Heel erg knap van je!! Geniet van je eetweek!

Voor de rest van de meiden; ALAAFFF!!
Lekker laten leven...
Hey Magic, ben jij van de carnaval? Fijn dat het feestgedruis je wat afleidt. Ik ben benieuwd naar je outfit... Veel plezier!

Ook stuitend zo'n opmerking, Blog.

Karan, heb je de MvM job??
EVA, ik spuit ook maar 75 ie puregon, maar daar zijn wel 2 eitjes door gegroeid. Weet niet hoeveel jij "normaal" spuit. Maar ik ben begonnen met 50 en zit nu op 75.
Beng, al meer duidelijkheid over de baby van je vriendin? Hoop op goed nieuws.

Klopt Blog, ik weet ook dat het goedbedoeld is. Maar ik hoef het niet 15x te horen zeg maar Die opmerking van jouw vriendin is inderdaad enorm lomper dan lomp.

Edc, goed nieuws, fijn!!

Alaaaaf en veel plezier voor de carnavalsvierders

Hier gaat het iets beter. Donderdag was echt een dramatische dag met opvliegers, huilbuien, zweetaanvallen, bitchy k*topmerkingen.... gisteren en vandaag is dat gelukkig al beter. Nog wel erg moe, maar goed, dat is wel te doen. Gelukkig geef ik niets om naalden en vind ik het injecteren dan ook niet erg vervelend. Dat lijkt me helemaal verschrikkelijk, als je daar zo'n angst voor hebt, zoals ik er hier een paar las....
Edc, ik doe ivf! Dus dan is het wel de bedoeling dat er méér dan 2 komen

Ik begon met 150 gonal f, toen ontelbare follikels. 2e poging 100 Puregon, 19 follikels.
ach maris,

magic, hoe ben je verkleed? ragdoll is prachtig!! wij hebben brits korthaar. t hondje onder de katten. hoeft niet aan lijntje want loopt me overal achterna. het brengt inderdaad veel gezelligheid met zich mee een huisdier.

ik was ook benieuwd of karan de baan had! zag dat cicietta t ook al schreef.

pop, hoe gaat t met de hormonen?

hier wat in de lappenmand. deel antigriepine uit aan man als snoepjes om te voorkomen dat hij koorts krijgt... wat n gedoe.

ik ben best wat bang om weer te starten met icsi. kheb zo'n dreun gekregen van die miskraam en zo bang geworden. ik weet wel dat deze hobbelige weg genomen moet worden om het doel te behalen maar ben bang..

ik weet dat yamuna al de nodige miskramen gehad heeft. ik denk dat ik nooit meer na de wc durf 9 maand lang. inmiddels al wat ervaringsdeskundigen helaas hier. hoe gaan jullie ermee om?

ps, iemand de wandeling gezien? gaat over vrouw die 14 miskramen gehad heeft, bepaald syndroom.
EvA, was ik even vergeten , dan weet ik ook niet of 75 genoeg. Zou het ook navragen in het ZH.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven