Doorstromers topic

09-05-2013 19:08 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees continue mee, maar reageer eigenlijk nooit. Sorry sorry....

Hier Inmiddels 32 weken. Nog 2 weekjes werken en dan mag ik met verlof. Ben er wel aan toe.

De zwangerschap verloopt prima. Weinig tot geen noemenswaardige kwaaltjes behalve vanaf het begin extreem moe.

De zwangerschap zelf had ik heel anders voorgesteld, wellicht komt het door de weg ernaar toe. Sinds de 3D echo, 4 weekjes terug. Kan ik eindelijk, welliswaar op mijn manier, genieten. Het besef dat ik nog maar "even" moet, komt binnen en het besef van de "verloren" tijd evenals. Heb nog weinig gekocht, babykamer en wandelwagen en voor de rest wat noodzakelijke dingen hydro.luiers etc. En sinds vorige week wat "leuke,snoezige" dingen gekocht.

4 weken terug ook groeiecho gehad. En sinds de 20wkn echo ligt onze uk 3 wkn voor op de grafieken. Ivm BMI en die uitslag, voor suikertest geweest. Deze was goed. Desondanks mocht ik vorige week weer voor de suikertest want de vk wil zwangerschapsdiabetes echt uitsluiten.

Woensdag mogen we weer voor een groeiecho, ga er vanuit dat uk nog steeds voor op de grafieken ligt.

Roep het niet te hard, maar ik verwacht geen februari kindje, maar een januari kindje.

Zul je net zien dat uk pas met 42wk zich aan ons wil voorstellen.

Nordic: succes met de laatste loodjes!

Lavendel: ook alles goed met jou?

ik wens iedereen een fijne decembermaand toe met jullie geliefden en ukkies !
Lieve dames, ik ben zwanger! Zie mijn laatste post bij het Wij Proberen topic over hoe het allemaal gegaan is.

Juichpoppetjes zijn wat mij betreft nog niet op zijn plaats, ik voel mij nog enorm onzeker en ben weer (net als vorige keer) enorm gefocussed op het moeten hebben van kwaaltjes. Jullie steun kan ik de komende 2 weken (tot 1e echo) zeker gebruiken!

De vorige zwangerschap is exact een jaar geleden. De uitgerekende datum zal echt maar een paar dagen verschil hebben. Ik heb daardoor constant het gevoel een soort deja-vu van vorig jaar te beleven. We gaan volgende week zelfs naar hetzelfde chalet op wintersport. Toen kreeg ik op kerstavond door dat het helemaal mis was, hopelijk dit jaar meer geluk en eind Dec een kloppend hartje.

@Millen en Oempa: met jullie 'eerste generatie' heb ik zo lang geschreven en inmiddels zijn jullie al ruim bevallen. Millen al aan het nadenken over een 2e las ik, jou gaat dat vast weer snel lukken!

@Piena, Nordic en Lavendel: de 'nieuwere lichting' van het andere topic en nu zwanger. Super leuk weer met jullie te kunnen schrijven.

@ander dames: ik hoop jullie te leren kennen en geniet van jullie kindjes.
Hallo dames, ik heb na het " wij proberen topic" hier nooit wat geschreven. Maar wat ontzettend geweldig dat de meiden met wie ik heb geschreven hier nu allemaal naartoe gestroomd zijn. Goed om te lezen dat de zwangerschappen zo voorspoedig verlopen. En Selectia nogmaals gefeliciteerd

Ik ben ondertussen bevallen van een prachtig jongetje. En wat is het heerlijk om moeder te mogen zijn.
Selectia welkom weer hier! Ik snap dat t rete spannend is en zeker nu je in diezelfde periode zit! ( heel herkenbaar, mijn 1e en 4e zs waren op nagenoeg dezelfde dag uitgerekend!) maar als je straks net wat verder bent zal t vertrouwen hopelijk groeien.

Als je in de tabel wilt dan kan dat uiteraard. Zelfde naam en ww als wij proberen.

Ik hoop je hier lang te mogen spreken! Ik duim hard iig!

Sami gefeliciteerd, een zoon! heel veel geluk met elkaar!
Wat een verhaal selectia! uiteraard super fijn dat je na al dat, nu hier bent ;)
Wauw selectia wat fijn dat het gelukt is. Ik ga onwijs duimen dat alles goed blijft gaan! Kan me voorstellen dat dit hele lastige weken worden de komende tijd maar heb vertrouwen! Wel bijzonder dat het precies een jaar later is nu.

Sami gefeliciteerd met je zoontje! Lekker genieten!!

Nordic wat fijn he dat verlof! haha kun je je al voorstellen dat er straks zo'n kleintje bij je ligt? Wij zijn klaar voor de eerste kerst met baby! Helemaal zin in (ook al snapt hij er toch niks van)!

Piena wat lekker nog 2 weekjes! Wat gaat het toch snel he! Moet je nog veel doen op het werk of valt het mee? Haha ik had tijdens de controles ook een 'flinke' baby en iedereen verwachtte dat hij toch echt wel 1 of 2 weken eerder kwam. Nou niet dus, ging een week overtijd en kreeg een baby van bijna 5 kilo. Als ik niet ingeleid was, zat hij er nu nog steeds denk ik . Succes met de laatste weekjes! En als hij/zij er straks is kun je nog genoeg kopen hoor!

Lavendel hoe is het met jou? Gaat ook al hard he!

South bedankt voor je reactie! Ik denk dat het alles bij elkaar is. Zowel tandjes (enorm rode wangen), sprong en een beetje honger haha. We bieden inderdaad niet alles tegelijk aan en bouwen het rustig op. Zou jammer zijn als hij er nu last van gaat krijgen. Ik heb de maxi cosi geïnstalleerd en laatst een stukje gefietst. Wel een beetje onwennig maar wel ging wel goed! Hij lag lekker rond te kijken.

Hopen: bedankt voor je reactie! We zijn zondag begonnen met het eerste hapje. Wat lachen zeg! Inmiddels eet hij het bakje al helemaal leeg, en lekker dat hij het vindt! Zijn begonnen met worteltjes en morgen krijgt hij bloemkool. Van het weekend ook maar eens lekker fruit erin gooien. We hebben nog even met het consultatiebureau gebeld en zij raadde voeding voor hongerige baby's aan. Maar even kijken of we dat gaan doen. Eerst eens zien hoe hij op de hapjes reageert.
Selectia: gefeliciteerd lieverd. Geen juichend poppetje dan, maar wel een heel erg dikke Wat zullen deze weken spannend zijn, maar schrijf gewoon lekker van je af. Bizar dat het precies een jaar later is. Heel erg voorstelbaar dat je de bibbers hebt, maar de kans dat het weer misgaat is zoveel kleiner dan dat het gewoon goed gaat. Ik ga voor je duimen. Iedere dag

Oempa: ik weet niet echt advies voor je. Onze beeb bliefte geen rijstebloem, dus geen idee wat dat doet 😊 Ik ben met groentehapjes begonnen en een paar weken daarna fruit en langzaamaan soepstengels e.d.

Meiden, ik reageer later uitgebreider xxxx
Dank voor jullie felicitaties, erg lief!

Hier gaat het goed, maar ik voel nog steeds weinig. Borsten gespannen (en groter ) maar minder pijnlijk dan de vorige keer. Af en toe denk ik dat ik misselijk word maar ik sluit ook niet uit dat het tussen m'n oren zit. Niets voelen maakt mij gewoon angstig dat het weer mis gaat.

He bah... zo zal het nog wel 2 weken gaan tot we de echo hebben. Ik ben er totaal nog niet gerust op maar Millen heeft gelijk, kans dat het goed gaat is gewoon veel hoger.

Mijn HcG waarde is tenslotte goed gestegen.

@Millen: jij voelde in het begin toch ook niets? Hoe ging jij daar mee om? Maakte het jou ook zo onzeker?

Dank dat ik bij jullie mag komen klagen want de Wij Proberen dames hebben natuurlijk niets aan dit gezever.
Ik ben niet van plan om echt mee te schrijven en reageer dus selectief, hoop dat jullie dat niet erg vinden.

Maar ik zag piena schrijven dat ze zo lang niet heeft kunnen genieten van de zwangerschap. Dat had ik ook echt helemaal hoor. Ik vond het zo enorm spannend en daarnaast was ik ook nog veel ziek en had last van veel harde buiken, waardoor ik thuis zat.

Het eerste wat ik zei toen ze geboren werd was; het is gelukt, het is écht gelukt! (En ik krijg alweer een brok in mijn keel als ik dit typ) Er viel enorm veel van me af. Maar het schuldgevoel dat ik had omdat ik zo weinig vertrouwen in de zwangerschap heb gehad heeft echt moeten slijten. En komt nu, 18mnd later, nog wel eens boven. Maar ik besef daarnaast ook dat ik nu ze er is extra veel geluk kan ervaren omdat ik weet hoe bijzonder het is, dat ze er toch is gekomen.
@Selectia : gefeliciteerd! Ik snap je onzekerheid. Na miskraam weer zwanger durfde ik er ook niet echt in te geloven totdat ik het voelde bewegen en 20 weken echo had gehad. Dacht test is wel positief maar... niet echt zwanger. Heb ook weinig klachten gehad alleen vanaf een week of zeven a acht geen zin meer in koffie totdat ik van het zomer in Italië was. Sindsdien durf ik er wel in te geloven en noemt vriend me : de blije doos. Voel me wel eens beloond met weinig klachten na moeilijk zwanger worden. En die eerste weken duurden helaas heel erg lang. Ik ga ook flink voor je duimen!

@piena : wat jammer dat je er zo weinig van hebt kunnen genieten nog. Ik kan het me wel goed voorstellen. Helpt het geschop in je buik er niet bij?
@Selectia: ik had ook echt totaal geen klachten. De hele zwangerschap niet, ook niet moe of misselijk in het begin. Hoe ik daarmee omging? De eerste weken duurden voor mijn gevoel drie jaar Maar toen ik bij de eerste echo bij een week of 7 een kloppend hartje zag dacht ik: het is echt. Nu ga ik alleen nog maar genieten. Wel vond ik iedere echo weer spannend. Het bleef voor mij onvoorstelbaar dat het zou gaan lukken om een kind op de wereld te zetten. Tja, probeer nu afleiding te zoeken, in ieder geval wil geen of weinig klachten niet zeggen dat het niet goed zit.
Ik was in het begin ook heel erg onzeker inderdaad. Ik wou dat ik nu de tip aan je kon geven om dat weg te nemen, maar ik denk niet dat die er is. Je moet er even doorheen. Zet m op!
@ Selectia, meis wat geweldig, je bent zwanger, gefeliciteerd! Ik zal ook geen juichpoppetje voor je neerzetten, maar ik ben wel heel blij voor je! Wat bijzonder dat het nu bijna een jaar geleden is, ik kan me voorstellen dat dit weer zoveel herinneringen oproept…. Ik duim echt heel erg dat je deze zwangerschap een andere wending neemt als je vorige en je eind december een mooi hartje ziet!

Helaas was ik trouwens niet van de ‘nieuwere lichting’, maar een oudgediende die vanaf het eerste uur bij de probeerders mee schreef. Daarom ben ik ook zo dankbaar dat ik me hier eindelijk kon aansluiten!

Ik was in de eerste weken (vanaf week 5) meer moe en had geen zin in koffie inderdaad. Op wat weeig gevoel na had ik ook niet erg veel klachten. Het niet hebben van kwaaltjes zegt dus inderdaad niets. Ik was ook heel onzeker de eerste weken hoor. Na een echo met een kloppend hartje nam dat weer af om vlak voor de termijnecho weer toe te nemen. Het is inderdaad doorzetten die eerste weken en probeer positief te denken meis, ik duim voor je!

@ Sami, gefeliciteerd met je zoon!

@ Oempa, weer een hele andere fase nu jouw knulletje ook meer dingen gaat eten of niet? Lijkt me erg zoeken en wennen

@ Hopen, jouw decembermaand klinkt goed tot nu toe, op het ziekzijn van D na natuurlijk! Weet je ook waarom het beter is om met groente te beginnen? Je zou zo denken dat fruit minder zwaar valt of zo.

@ Nordic, dat verlof lijkt mij ook lekker hoor! Hoeveel weken van te voren ben je gegaan? Heb je alles klaar of moet je nog veel dingetjes regelen/doen? Zie je op tegen de bevalling of ben je er wel klaar voor?

@ Piena, hoe was je groeiecho? Als ie eenmaal voorloopt zal dat ook wel zo blijven lijkt me? Wel goed dat ze je w.b. evt. zwangerschapssuiker goed in de gaten houden. Maar het lijkt me ook wel stressvol als ze steeds zeggen dat ie groot is en dat suiker steeds getest moet worden of ervaar jij dat niet zo?

Wat naar meis dat het genieten zo moeilijk op gang komt. Heb je ook een algeheel downgevoel of dat niet? Ik kan me wel voorstellen dat de stress van het traject en die onzekerheid blijft mee spelen hoor en herken dat zelf ook. Ik kan soms ook niet geloven dat het eindelijk is gelukt en dat er echt een ‘eigen’ baby aan komt. Dat maakt mij soms ook echt nog aan het huilen en ik merk dat ik dus ook nog wel wat aan het verwerken ben. Gelukkig voel ik me daarnaast wel heel erg blij en gelukkig met de zwangerschap, dus bij mij loopt het verwerken en genieten naast elkaar.

Volg gewoon je gevoel meis, daar is nooit wat mis mee

@ Millen, hoe is het met jou?

@ Eetstokje, hoe voel je je?

Met mij gaat het goed! Ik voel me goed, heb weinig klachten en ben erg aan het genieten van de zwangerschap en de schopjes die ik veelvuldig voel. Ik merk dat ik me nu begin in te lezen in de bevalling en daar kan ik dan wel weer heel emotioneel van worden. Ik heb zo lang uitgekeken, niet alleen naar een baby, maar ook naar een zwangerschap dat ik de baby uit mijn buik nog niet kwijt wil. Is dat herkenbaar? Ik ben natuurlijk erg benieuwd naar ons kindje, maar deze fase mag van mij ook echt nog wel even duren Verder druk met allerlei dingetjes kopen en regelen. Het werken begint wat zwaarder te worden maar is gelukkig ook nog te doen!
Selectia ik had ook 0,0 klachten. De hele zwangerschap niet. Zelfs geen zere/grotere borsten. Echt niks. Mam wat werd ik daar onzeker van! En na iedere echo dacht ik; yes nu genieten, maar vlak voor de volgende echo dacht ik weer, och het is helemaal mis! Zenuwslopend vond ik het. Totdat ik m ging voelen en dat was al bij 13-14 weken (heel vroeg!) en dat maakte mij wat zekerder. Probeer t los te laten, lekker makkelijk... ;)

Lavendel super dat t zo goed gaat! Ik zou wel 10x zwanger willen zijn, zo rond de 25 wkn. Heerlijk beschaaft buikje en dan dat heerlijke getrappel en de disco s nachts! Wauw, ik mis t nog steeds wel eens. Ik vond het zo leuk aangenaam en gezellig! Dus geniet maar lekker! T is echt zo voorbij!

En dan zijn er heel veel andere leuke dingen. De eerste keer dat je kindje je stevig vast pakt, je kust, naar je lacht, mama roept!

En af en toe is t zwaar, maar dat neem je echt voor lief ;)
O en fruit is zoeter dan groente en dan zouden ze dus niks anders meer willen dan fruit. Maar bij D was t geen probleem. Hij eet nog steeds alles en veel. En dat terwijl hij onder t gemiddelde gewicht zit! Lang en dun
Selectia ik heb ook niet veel klachten gehad! En ik wist 100% zeker dat ik ongesteld ging worden. Ik hoop dat alles goed gaat. Wanneer heb je de eerste echo? Ik zag bij de doorstromers dat je er vertrouwen in wilde hebben dat het goed gaat. De juiste instelling denk ik!

Lavendel oh dat had ik ook heel erg! Vooral de laatste weken vond ik het zo erg om afscheid te moeten nemen van die buik waar ik zo lang naar had uitgekeken en tegelijkertijd keek ik er zo naar uit. Het was zo dubbel, heb er menig traantje om gelaten! Maar het komt allemaal goed! Als hij/zij er eenmaal is, is dat gevoel ook gelijk weg!

Ach er wordt geadviseerd om eerst met groente te beginnen omdat dat een neutrale smaak heeft. Nou die worteltjes waren ook net zo zoet qua smaak denk dat het niet zoveel uitmaakt. Volgens mij komen binnenkort de eerste tandjes door! Ben benieuwd.

Meiden, ik ben de rest van de week vrij dus zit waarschijnlijk niet zoveel achter internet. Daarom wil ik jullie nu alvast een hele fijne kerst toewensen! Voor sommigen de eerste kerst met een kleintje, voor sommigen de tweede kerst met een kleintje, voor sommigen zelfs alweer de eerste kerst met 2 kleintjes, en voor sommigen kerst in blijde verwachting van een kleintje of een 2e kleintje. Het is iedereen zo gegund en hoop dat we allemaal een fijne kerst gaan hebben na jaren rot kerst. En hopelijk is het voor de wij proberen door meiden volgend jaar ook allemaal anders. Ik word er een beetje emo van, heb er zoveel zin in! Al slaapt de kleine waarschijnlijk bijna de hele dag . We hebben hier zo lang naar uit gekeken!

Fijne feestdagen!!!!!
Misschien een beetje laat, maar ik meld me hier ook maar eens .

Tijdje meegeschreven op het wijproberen topic en nu bijna 36 weken zwanger. Ik ben zo blij dat er nu weer twee door kunnen stromen!

Ik heb even wat doorgelezen en herken me sterk in wat Piena schrijft. Ik heb tot 25 weken niets gekocht, geen sokje, geen leuk pakje, niets. Uitgaven voor de babykamer voelden als zonde, en ik schaamde me een beetje voor de babyshower die ze hier in de VS voor me organiseerden omdat ik het zo lullig vond als het daarna mis zou gaan. Bevestigingen van trappelend kleintje werken slechts tijdelijk bij mij, elke dag heb ik nog wel een paniekmoment. Ik heb maar geaccepteerd dat dit bij deze zwangerschap hoort! En er zijn ook genoeg momenten dat ik intens geniet, als er een been van links naar rechts schiet die zover uit mn buik steekt dat ik m bijna kan pakken, als ik rustig in het kamertje ga zitten en om me heen kijk etc. De paniekmomenten nemen dus af naarmate ik dichterbij het einde kom. Ik had niet verwacht dat het voortraject zo'n impact zou gaan hebben!

Ik heb behalve het mentale deel gelukkig een super zwangerschap. Ik vind mn buik werkelijk prachtig, ik kan er minutenlang verwonderd naar kijken, voel me erg fit en goed en alle controles gaan steeds voorbeeldig. Ik vind zwanger zijn een ongelofelijk wonderlijk, intens en mooi proces, en de waardering ervoor is wel heel erg sterk door alles hiervoor.

Nu begint langzaam het aftellen! Ik merk dat ik het toch leuk zou vinden om me hier aan te sluiten! Ik heb ook wel wat tips voor de nieuwkomers om jezelf wat meer te helpen om ervan te genieten, want ook al is dat wellicht lastig dat is toch wel heel belangrijk!

Super leuk om zoveel bekende namen hier te zien en wat geweldig om ook al van de geboortes en de tijd erna te kunnen lezen.

Fijne feestdagen allemaal!
Eigenlijk vind ik het best verdrietig te lezen dat zo veel van ons niet kunnen genieten van de zwangerschap of zo bezorgd zijn. Af en toe lees ik op het forum topics over zwanger worden of 'uitgerekend in ....' en als ik dan lees dat dames bij voorbaat al namen hebben of na de test gelijk aan het kleertjes kopen slagen, vind ik dat eigenlijk super naief. Aan de andere kant, wij hebben ook het recht ervan te genieten, maar door alles dat we hebben doorgemaakt sta je er gewoon anders en behoedzamer in.

Die MMM is toch een proces dat je levenslang bij je zal dragen. Ik ben ook bang dat ik als ik eenmaal moeder ben, ook super bezorgd ga worden dat mijn kind iets overkomt.

@Uil: zo leuk hier weer van je te horen! Hopelijk blijf je mee schrijven. Ook jouw verhaal geeft mij een treurig gevoel, maar ik hoop echt voor je dat het anders gaat worden als je kindje er eenmaal is. Paniekmomenten zijn hier inderdaad ook orde van de dag.

Ben je wel eens in Texas en New Orleans geweest? Ik wil graag met Man daarheen, waarschijnlijk eind mei.

@Nordic: inderdaad ben je eigenlijk beloond met zo weinig klachten, maar dit is dus wat ook zo enorm onzeker maakt. Ik wens je alvast een fijne bevalling!

@Millen: eens dat ik er doorheen moet. Het zal moeilijk blijven maar het is wel zo.

@Lavendel: je hebt helemaal gelijk! Jij was ook van de 'oude lichting'. Blij te horen dat je er nu wel van kan genieten. Bevalling is weer iets waar ik mij totaal geen zorgen om maak. Ik zal het wel onderschatten, maar heb nu het gevoel dat ik daar een feestje van ga maken als het eindelijk zo ver is.

@oempa en hopen: ik wens jullie een hele fijne kerst!

@Tulpie: kom je ook meeschrijven?

@Hier: het gaat OK, maar paniekmomenten zijn er dus dagelijks. Gisteren de hele dag geskied (wel heel voorzichtig) en nog apres-ski, waardoor weinig gelegenheid aan mijn borsten te voelen of het nog pijn doet. Vraag mij niet hoe, maar tegen het einde van de dag had ik dus weer in mijn hoofd gehaald dat het helemaal mis was . Hele avond chagerijnig, maar uiteraard 's nachts voelde ik mijn borsten weer.

Verder de hele dag een heel vreemde smaak in mijn mond en soms buikpijn. Zal ook wel door de hormonen komen. Ik probeer er echt op te vertrouwen dat het goed komt maar dat is erg moeilijk.
Hey dames,

Ik mag mij hier ook melden. Na vier jaar proberen is het dat nu raak met de eerste (nou ja, eigenlijk tweede want de eerste keer werd een escape iui) IVF poging. Ik kan het nog niet goed bevatten en ben super onzeker. Maar dat hoort erbij, lees ik ook uit jullie verhalen.

Ik ken veel namen nog omdat ik heel lang heb meegelezen met het wij proberen forum, lang voordat ik begon met meeschrijven. Ik vind het heel bijzonder dat ik nu ook bij de gelukkigen hoor! Ik hoop zo dat de andere meiden van het wij proberen forum ook snel volgen. Ik vond het zo lief dat een aantal van jullie soms even inbraken om een hart onder de riem te steken of even te reageren. Het is zo fijn als je merkt dat mensen met je meeleven, ook al ken je ze niet.

Ik ken veel namen nog wel, maar ben niet meer up to date wat betreft jullie situaties nu. Ik zal mij binnenkort even inlezen hier, want vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen en te lezen hoe het nu met iedereen gaat.

Selectia, oooh ik vind het ook zo moeilijk om helemaal te genieten. Ik had echt verwacht dat ik compleet op een roze wolk zou zitten nu, maar helaas. Ik mocht afgelopen maandag stoppen met de utrogestan bolletjes, maar ik durf nog niet. Ik ben bang dat ik dan ongesteld word. Op internet lees ik dat het geen kwaad kan om ermee door te gaan. Ik heb niet veel bolletjes meer, dus zal toch over een paar dagen moeten stoppen, maar heb nu maar besloten om het langzaam af te bouwen. Als het goed is kan het geen kwaad. Hebben jullie ervaring met die bolletjes en wat deden jullie?

Het wordt wel echt een bijzondere kerst dit jaar. Voor het eerst zwanger! Ik ga het dan ook vertellen aan mijn familie. Ook al is het zo pril, als het misgaat wil ik ook dat ze het weten. Ik denk dat ze compleet verrast zullen zijn. Ze weten wel dat we in de molen zitten en dat de eerste IVF werd afgebroken, maar niet dat we deze maand weer een poging deden. Ben zo benieuwd naar de reacties!

Selectia, ga jij het al vertellen?
Tulpie, het utrogestan mocht ik na positieve test stoppen en heb ik ook direct gedaan. Wat een opluchting! Alleen als je bloedingen krijgt zou ik er direct weer een instoppen (en natuurlijk arts raadplegen).

Man weet het natuurlijk, en ik heb het een goede vriendin verteld die mij toevallig belde op de dag dat ik het net hoorde. Erg lief van haar.

Verdere familie, ouders en collega's wil ik het vooralsnog pas na de 12weken echo vertellen. Heeft er ook mee te maken dat ik niet vaak in Nederland ben en het dus ook persoonlijk aan onze ouders wil vertellen.
1x is genoeg
Selectia, ik heb het mijn familie pas verteld toen ik bijna 21 weken was... Ik had al een vlucht staan rond die tijd en wilde het ook graag persoonlijk vertellen, dus samen met man afgesproken om het dan nog maar even voor ons te houden. Dat was moeilijk maar wat een geweldige emotionele verrassing was het toen ik met een buik aankwam! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het persoonlijk wil vertellen. En dat is een mooi moment om naar toe te leven!
Mooi geschreven Oempa! Sluit ik me helemaal bij aan!

Uil! Wat een super verrassing voor je ouders! Heel leuk! Wel moeilijk denk ik ja!

Alle nieuwe doorstromers welkom! Wat fijn zo voor kerst! Ik duim uiteraard voor heel veel mooie echo's binnenkort!

Fijne kerst allemaal, geniet van elkaar!
Hier klopte vanmorgen op de echo een heel klein hartje !!!

Nog steeds nauwelijks te geloven, het besef komt maar heel langzaam. Ik probeer nu ook bewust afstand te nemen van alles dat met de behandelingen te maken heeft gehad.

Na de positieve test al alle medicijnen netjes in een doos gedaan en in de kelder gezet. Het is een flinke verhuisdoos vol geworden. Ik vond dat toch best moeilijk. Ondanks dat het afgelopen jaar enorm zwaar is geweest, heb ik mij altijd prettig gevoeld bij mijn zkh en geen last gehad van de behandelingen. Op een bepaalde manier hoorde dat bij mij en vind ik het toch moeilijk afstand te nemen.

Ook vandaag maar eens nog een restje facturen naar de verzekering opsturen en het feedback formulier van de IVF invullen.

Lieve dames, ik wil jullie bedanken voor jullie steun begin dit jaar (miskraam) en nu ook eind dit jaar (zwanger!!!). Hopelijk blijven we met elkaar schrijven.

Is er nog steeds een actieve facebook groep van dit topic? Wie zitten hier op?

@tulpie: hoe gaat het met jou??? Bij elke kleine mijlpaal die ik nu heb denk ik wel eens 'goh, tulpie zal dit over een week hebben'
heb mijzelf (Selectia) in de tabel gezet. Wijzigen jullie elke week het aantal weken of gaat dat automatisch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven