Doorstromers topic
maandag 29 juli 2013 om 00:16
Duim ook dat je termijn echo goed is Druppel!
Hier flinke zenuwen. Kan er niet van slapen. De onzekerheid dat ik niet weet waar ik aan toe ben morgen. Leeft het vruchtje wel/niet? Wel/geen curettage morgen. Pff, wat een spanning.
Duim, duim voor onze mini NS medewerkertje! Kom op kleine! Beter laat, dan nooit!!
Hier flinke zenuwen. Kan er niet van slapen. De onzekerheid dat ik niet weet waar ik aan toe ben morgen. Leeft het vruchtje wel/niet? Wel/geen curettage morgen. Pff, wat een spanning.
Duim, duim voor onze mini NS medewerkertje! Kom op kleine! Beter laat, dan nooit!!
maandag 29 juli 2013 om 11:18
Dat zou echt te gek zijn! Ben benieuwd naar je verhaal Visje!
Hier gaat alles goed. Gister 14 weken! Ben snel moe en moet echt beter naar mezelf luisteren. Ga soms net ff te lang door en zit er dan helemaal doorheen.
Van de week s avonds weer een paar x misselijk, lijkt toch samen te hangen met moeheid.
Buikje begint toch een beetje zichtbaar te worden hoor, vind t heel gek!
Heb volgende week weer een controle, ben benieuwd hoe het is om t hartje te horen...
Ik moet nog 4 weken werken en dan vakantie. Gaan hier nog mensen op vakantie?
Wij gaan 12 dagen naar Valencia. Leuke stad, lekker aan zee en veel te doen. Alle tijd om de stad te verkennen e.d.
Nu al zin in. Ben erg toe aan mijn vakantie!
Hier gaat alles goed. Gister 14 weken! Ben snel moe en moet echt beter naar mezelf luisteren. Ga soms net ff te lang door en zit er dan helemaal doorheen.
Van de week s avonds weer een paar x misselijk, lijkt toch samen te hangen met moeheid.
Buikje begint toch een beetje zichtbaar te worden hoor, vind t heel gek!
Heb volgende week weer een controle, ben benieuwd hoe het is om t hartje te horen...
Ik moet nog 4 weken werken en dan vakantie. Gaan hier nog mensen op vakantie?
Wij gaan 12 dagen naar Valencia. Leuke stad, lekker aan zee en veel te doen. Alle tijd om de stad te verkennen e.d.
Nu al zin in. Ben erg toe aan mijn vakantie!
maandag 29 juli 2013 om 13:40
Gelukkig topic is weer in de lijst. Was het kwijt (forum via de Viva app mobiel).
Hartje klopt dus! maar....
We mochten de vlag nog niet uithangen. Het hartje klopte nog niet echt stevig en het was nog erg pril om er goed naar te kijken... Nu 7 wk.
Heb nu verwijsbrief om over een week in ons nieuwe thuisland (we emigreren vanavond) een echo te krijgen om te kijken of het hartje nog steeds klopt en het vruchtje gegroeid is.
Nog even spannend dus...
Bedankt voor jullie medeleven.
Hier zijn we voorzichtig blij.
Hartje klopt dus! maar....
We mochten de vlag nog niet uithangen. Het hartje klopte nog niet echt stevig en het was nog erg pril om er goed naar te kijken... Nu 7 wk.
Heb nu verwijsbrief om over een week in ons nieuwe thuisland (we emigreren vanavond) een echo te krijgen om te kijken of het hartje nog steeds klopt en het vruchtje gegroeid is.
Nog even spannend dus...
Bedankt voor jullie medeleven.
Hier zijn we voorzichtig blij.
maandag 29 juli 2013 om 15:11
dinsdag 30 juli 2013 om 19:55
Hallo meiden
Meteen weer wat drukker hier, gezellig!
Visje wat fijn dat er nu toch voorzichtig wat te zien was!
Druppel succes morgen met de echo!
Kroes hier wat meer last van misselijkheid met vlagen en naar de wc gaan is ook niet altijd een pretje, gaat wat moeizamer
En nog steeds die moeheid...gaaaaap....
Bn goed voor jezelf zorgen hoor! Valencia klinkt goed!
Wij zijn nog even lekker een midweekje weg hier in NL.
Sproetje morgen weer controle? Succes! Leuk dat je je kindje waarschijnlijk al voelt! Lijkt me wel heel bijzonder!
Nou succes weer met de aankomende warmte en voor wie dit lekker vindt natuurlijk lekker genieten!
Meteen weer wat drukker hier, gezellig!
Visje wat fijn dat er nu toch voorzichtig wat te zien was!
Druppel succes morgen met de echo!
Kroes hier wat meer last van misselijkheid met vlagen en naar de wc gaan is ook niet altijd een pretje, gaat wat moeizamer
En nog steeds die moeheid...gaaaaap....
Bn goed voor jezelf zorgen hoor! Valencia klinkt goed!
Wij zijn nog even lekker een midweekje weg hier in NL.
Sproetje morgen weer controle? Succes! Leuk dat je je kindje waarschijnlijk al voelt! Lijkt me wel heel bijzonder!
Nou succes weer met de aankomende warmte en voor wie dit lekker vindt natuurlijk lekker genieten!
dinsdag 30 juli 2013 om 20:14
He meiden, eindelijk weer eens dit topic in de bovenste regionen (forum bijna altijd mobiel). Visje, wat een goed nieuws zeg, ik juich (voorzichtig) voor je!
Druppel en Sproet, ik doe met jullie mee, ik heb ook morgen een afspraak, de 20-weken echo alweer.
Verder zijn m'n kwaaltjes grotendeels verdwenen, dit is echt de fijne periode. Ik merk alleen wel dat mijn conditie ook zienderogen afneemt, dat voelt echt raar.
Fijne avond allemaal!
Druppel en Sproet, ik doe met jullie mee, ik heb ook morgen een afspraak, de 20-weken echo alweer.
Verder zijn m'n kwaaltjes grotendeels verdwenen, dit is echt de fijne periode. Ik merk alleen wel dat mijn conditie ook zienderogen afneemt, dat voelt echt raar.
Fijne avond allemaal!
dinsdag 30 juli 2013 om 23:55
Chicka: Succes morgen met de 20w echo! Geniet van de mooie beelden!!
Moppie: Balen dat je nog misselijk bent.
Voor de stoelgang evt gewoon wat via de HA vragen hoor!!
En moeheid. Hier ook met vlagen aanwezig.
Voelen: Misschien nog steeds erg lichtjes... voel het (dat gevoel) lang nog niet regelmatig. Maar sta er misschien te weinig nog bij stil om te kijken of ik het voel. Laatste dagen val ik ook zo in slaap als ik m;n kussen ruik!
Sproet en Druppel! Geniet van jullie echo morgen!!
Moppie: Balen dat je nog misselijk bent.
Voor de stoelgang evt gewoon wat via de HA vragen hoor!!
En moeheid. Hier ook met vlagen aanwezig.
Voelen: Misschien nog steeds erg lichtjes... voel het (dat gevoel) lang nog niet regelmatig. Maar sta er misschien te weinig nog bij stil om te kijken of ik het voel. Laatste dagen val ik ook zo in slaap als ik m;n kussen ruik!
Sproet en Druppel! Geniet van jullie echo morgen!!
woensdag 31 juli 2013 om 11:57
@kroes Ik voel het als ik rustig op de bank zit alsof iemand zachtjes tegen de binnenkant van mijn buik tikt.
Je moet echt weten hoe het voelt hoor en de VK zei dat het tot 25 weken normaal is als je het kindje nog niet voelt. De ene voelt het eerder dan de ander en heeft ook te maken met de ligging.
Je moet echt weten hoe het voelt hoor en de VK zei dat het tot 25 weken normaal is als je het kindje nog niet voelt. De ene voelt het eerder dan de ander en heeft ook te maken met de ligging.
donderdag 1 augustus 2013 om 14:49
Ik denk dat de zwangerschapsdementie hier ook begint toe te slaan.... Ik was echt in de veronderstelling dat ik hier gereageerd had, maar niet dus
De echo was fantastisch!!
Gelijk een klein zwemkampioentje borstcrawl in beeld. Hij was 3,3 cm, ik ben wel twee dagen terug gezet, maar hij volgt mooi de groeilijn. Ook hebben we eventjes het hartje mogen horen en dat was ff vreselijk janken. Om te vieren dat alles goed is heb ik van Drupman een ieniemienie paar baby Nikies gekregen maatje 16, zooooooo schattig
En alsof dat nog niet genoeg was had ik thuis ook een mooi tegenvoorstel voor een zeer complete Jools Day kinderwagen van marktplaats, of ik die vandaag kon ophalen? Ehhhh oops, zo snel had ik niet op een akkoord gerekend.
En zeker niet voor die prijs. Maar die is dus binnen!
De echo was fantastisch!!
Gelijk een klein zwemkampioentje borstcrawl in beeld. Hij was 3,3 cm, ik ben wel twee dagen terug gezet, maar hij volgt mooi de groeilijn. Ook hebben we eventjes het hartje mogen horen en dat was ff vreselijk janken. Om te vieren dat alles goed is heb ik van Drupman een ieniemienie paar baby Nikies gekregen maatje 16, zooooooo schattig
En alsof dat nog niet genoeg was had ik thuis ook een mooi tegenvoorstel voor een zeer complete Jools Day kinderwagen van marktplaats, of ik die vandaag kon ophalen? Ehhhh oops, zo snel had ik niet op een akkoord gerekend.
En zeker niet voor die prijs. Maar die is dus binnen!
donderdag 1 augustus 2013 om 17:11
@druppel wat fijn! Ja, echt zo'n mooi moment om je kindje voor het eerst te zien bewegen.
En wat schattig die Nikies!
@moppie jij mag ook weer bijna!
@hier, wij gaan vanavond naar het stadskantoor, we gaan iets leuks doen, we gaan een datum plannen, want we gaan namelijk TROUWEN! Leuk he?!
Eigenlijk doen we het alleen omdat het handig is en t wordt geen groot feest en ook geen trouwjurk, maar toch voelt het wel heel bijzonder dat ik straks dezelfde naam ga hebben als mijn vriend en kindje.
We gaan alleen de ouders en broers en zussen uitnodigen.
En wat schattig die Nikies!
@moppie jij mag ook weer bijna!
@hier, wij gaan vanavond naar het stadskantoor, we gaan iets leuks doen, we gaan een datum plannen, want we gaan namelijk TROUWEN! Leuk he?!
Eigenlijk doen we het alleen omdat het handig is en t wordt geen groot feest en ook geen trouwjurk, maar toch voelt het wel heel bijzonder dat ik straks dezelfde naam ga hebben als mijn vriend en kindje.
We gaan alleen de ouders en broers en zussen uitnodigen.