:duckie: topic nummer 12!
maandag 25 februari 2013 om 13:55
we kletsen verder met topic nr 12
Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.
"De tweede/ derde ronde!"
NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY
"De reeds kersverse mamma's onder ons!"
NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon
januari-2011Joda3304-201006-03-2011
It's a GIRLJodabeeb
24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011
It's a GIRLEmygirl
25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011
It's a BOY Lillybeeb
06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011
It was a SURPRISEDiscobeeb
07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb
april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon
Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon
25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon
25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011
29-10-2012
It was a SURPRISENelledr
01-07-2011
Nellemini
04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy
23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl
07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011
It was a SURPRISE
28-10-2012
It's a GIRLPinkgirl
07-09-2011
Pinkimini
12-10-2012[
Marloes2801-201014-03-2012
It's a BOY Marloeszoon
22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012
It's a BOY Chocoboy
10-05-2012
Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.
"De tweede/ derde ronde!"
NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY
"De reeds kersverse mamma's onder ons!"
NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon
januari-2011Joda3304-201006-03-2011
It's a GIRLJodabeeb
24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011
It's a GIRLEmygirl
25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011
It's a BOY Lillybeeb
06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011
It was a SURPRISEDiscobeeb
07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb
april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon
Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon
25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon
25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011
29-10-2012
It was a SURPRISENelledr
01-07-2011
Nellemini
04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy
23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl
07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011
It was a SURPRISE
28-10-2012
It's a GIRLPinkgirl
07-09-2011
Pinkimini
12-10-2012[
Marloes2801-201014-03-2012
It's a BOY Marloeszoon
22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012
It's a BOY Chocoboy
10-05-2012
zondag 14 april 2013 om 10:57
Is rare zoon weer in slaap gevallen op ons bed
En hebben we allemaal nog 4 uur geslapen.
Zo, waar is de zon? Waar is de 20 graden?
Arme Lily, was het eenmalig? Voel je je al wat beter?
Heb je asperges gegeten net als Rare Zoon?
De estafette Maedl? Loopt hij al zo ver dat je het werkelijk een Marathon kan noemen? Of bedoel je Maedlman?
Romantische berichten? Kan dat nog met twee jonge kinderen?
Ja, stiekem wel rekening mee gehouden zodat alles op tijd af zou zijn Teep, maar zelf al heel lang in mijn hoofd dat het iig langer zou duren, ik had ingezet op 39,3, weten jullie nog?
En hebben we allemaal nog 4 uur geslapen.
Zo, waar is de zon? Waar is de 20 graden?
Arme Lily, was het eenmalig? Voel je je al wat beter?
Heb je asperges gegeten net als Rare Zoon?

De estafette Maedl? Loopt hij al zo ver dat je het werkelijk een Marathon kan noemen? Of bedoel je Maedlman?
Romantische berichten? Kan dat nog met twee jonge kinderen?
Ja, stiekem wel rekening mee gehouden zodat alles op tijd af zou zijn Teep, maar zelf al heel lang in mijn hoofd dat het iig langer zou duren, ik had ingezet op 39,3, weten jullie nog?
zondag 14 april 2013 om 11:38
zondag 14 april 2013 om 12:35
Hahahha raar! Laat arme Angie niet zo schrikken je kan niet zomaar bevallen als wij liggen te slapen, wij moeten eerst nog weeëndans doen, stoeltjes uitklappen,,chocolade erbij etc maar balen van de nacht. Hoe is t nu met hem? Kunnen jullie ook even slapen misschien tijdens middagslaapje?
Fijn Maedl, dat betekend dus gratis schoenen, das fijn! Wat een leuke dingen organiseren ze toch bij jullie voor de kids, echt grappig. Geniet lekker van het zonnetje!
Beterschap Lil! Hopelijk wordt t je een beetje gegund door de mannen om vandaag rustigaan te doen!
Wij hebben geslapen tot 08.22 wow dat was echt lang geleden! Ophouden tot 11.45 ging daarom ook weer prima vandaag.
Heb zo een high tea met vriendinnen, mijn vriendinnetje is net zo ver als raar zwanger, dus ik ga haar maar even ophalen met de auto zo;-) vind t al heel stoer dat ze nog meewil!
Fijn Maedl, dat betekend dus gratis schoenen, das fijn! Wat een leuke dingen organiseren ze toch bij jullie voor de kids, echt grappig. Geniet lekker van het zonnetje!
Beterschap Lil! Hopelijk wordt t je een beetje gegund door de mannen om vandaag rustigaan te doen!
Wij hebben geslapen tot 08.22 wow dat was echt lang geleden! Ophouden tot 11.45 ging daarom ook weer prima vandaag.
Heb zo een high tea met vriendinnen, mijn vriendinnetje is net zo ver als raar zwanger, dus ik ga haar maar even ophalen met de auto zo;-) vind t al heel stoer dat ze nog meewil!
zondag 14 april 2013 om 13:13
Zo... is weer bijgekomen van haar val van de bank.. Raar, zit ons niet zo te klieren he!
Hier nog voor geen meter zon..bah..je kunt beter in het midden des lands wonen nu geloof ik, heerlijk joda!
En lekker weg met pinksteren, waar ga je heen??
Ik heb al 5 wasjes weggevouwen en alle ramen schoongemaakt.. en nu wacht ik op de zon..
@marloes, heel veel plezier, heb ik ook wel zin in!
@nel, je had toch gisteraaf je wijntjes avond? Zo ja,Hoest nu?? Zo nee, heel veel plezier! Haha!
Hier nog voor geen meter zon..bah..je kunt beter in het midden des lands wonen nu geloof ik, heerlijk joda!
En lekker weg met pinksteren, waar ga je heen??
Ik heb al 5 wasjes weggevouwen en alle ramen schoongemaakt.. en nu wacht ik op de zon..
@marloes, heel veel plezier, heb ik ook wel zin in!
@nel, je had toch gisteraaf je wijntjes avond? Zo ja,Hoest nu?? Zo nee, heel veel plezier! Haha!
zondag 14 april 2013 om 13:17
Leuk joda!!
Verslavend he vakantieveilingen!?
Ik schrok ook al raar, maar daht meteen nee.... Zo gaat dat niet haha!
@maedl
Leuk!! En ook leuk van de schoentjes.. Mag hij ze dan van een bepaald merk testen of meerdere schoenen van een bepaalde winkel?
@marloes
Fijn dat marloesboy lekker lang heeft geslapen!
Veel plezier op de hightea! Wil dat binnenkort ook nog weer eens doen, eerste en laatste keer was toen met mijn babyshower, erg gezellig en lekker!
Hier helaas niet buiten zitten, tis gelukkig droog ondertussen maar geen zon te zien..
Chocman is aan het werk en chocboy ligt in bed, ik ff een nieuw begin terug kijken.
Verslavend he vakantieveilingen!?
Ik schrok ook al raar, maar daht meteen nee.... Zo gaat dat niet haha!
@maedl
Leuk!! En ook leuk van de schoentjes.. Mag hij ze dan van een bepaald merk testen of meerdere schoenen van een bepaalde winkel?
@marloes
Fijn dat marloesboy lekker lang heeft geslapen!
Veel plezier op de hightea! Wil dat binnenkort ook nog weer eens doen, eerste en laatste keer was toen met mijn babyshower, erg gezellig en lekker!
Hier helaas niet buiten zitten, tis gelukkig droog ondertussen maar geen zon te zien..
Chocman is aan het werk en chocboy ligt in bed, ik ff een nieuw begin terug kijken.
zondag 14 april 2013 om 13:20
Haha Raar!!
Wel balen weer zo'n nacht...
Jullie al de zon Joda? Hier nog niet.... ( hoor Angie )
Leuk een weekendje weg!
Emyman had gisteren een Groupon gekocht voor Plopsaland voor de helft, ook leuk
Balen Lily!! Wat verkeerds gegeten?!
Beterschap!
Heerlijk Nel, lekker genieten en culinair doen met een wijntje
Wel balen weer zo'n nacht...
Jullie al de zon Joda? Hier nog niet.... ( hoor Angie )
Leuk een weekendje weg!
Emyman had gisteren een Groupon gekocht voor Plopsaland voor de helft, ook leuk
Balen Lily!! Wat verkeerds gegeten?!
Beterschap!
Heerlijk Nel, lekker genieten en culinair doen met een wijntje
zondag 14 april 2013 om 13:31
De zon is alweer weg, ik was even in een postieve stemming we gaan naar de achterhoek.....maakt me eigenlijk geen reet uit waar ik zit, als het maar
1:even niet thuis is
2: jodaman en jodaatje bij me zijn
3: mooi weer is (maar die is optioneel)
Voor 50 piek is het toch een koopje! Het is een grote camping/bungalowpark, dus heel bagger zal het wel niet zijn. En anders wel, wij zijn we wel war gewend hoor
Ooohhh zo'n zin in!
1:even niet thuis is
2: jodaman en jodaatje bij me zijn
3: mooi weer is (maar die is optioneel)
Voor 50 piek is het toch een koopje! Het is een grote camping/bungalowpark, dus heel bagger zal het wel niet zijn. En anders wel, wij zijn we wel war gewend hoor
Ooohhh zo'n zin in!
zondag 14 april 2013 om 13:41
nee ok, maar nu ben ik er wel echt aan toe. ben hormonaal vreselijk van mijn padje af. huilerig en humeurig. rare zoon kan ook he-le-maal niets zelf vandaag. wil alleen maar filmpjes kijken. ja, en ik moet mee naar buiten. en weer naar binnen en weer naar buiten. maar ik wil helemaal niet naar buiten. de zon schijnt niet eens. volgens mij gaat het zelfs regenen. zo irritant ook dat de buurmeisjes meteen als ze rare zoon horen bij ons in de tuin willen. ik hou niet zo van kinderen
zondag 14 april 2013 om 13:48
Raar, dan laat je hem toch lekker filmpjes kijken. Wat maakt dat nou uit. Matrassen op de grond, dekbed erbij, filmpje op, chipie en limo.......heerlijk!!
Ik vind 'de sprookjesboom' heel leuk, zag vanmorgen nog de musical ervan. Jodaatje kan daar ook geboeid naar kijken. Of woezel&pip, de musical....ook leuk.
Leuk het met de apps? En bij jou maedl?
Zon schijnt niet, maar buiten is het wel lekker weer.
Ik vind 'de sprookjesboom' heel leuk, zag vanmorgen nog de musical ervan. Jodaatje kan daar ook geboeid naar kijken. Of woezel&pip, de musical....ook leuk.
Leuk het met de apps? En bij jou maedl?
Zon schijnt niet, maar buiten is het wel lekker weer.
zondag 14 april 2013 om 14:39
Hallo, ben er weer!
Heb leuke, warme en vermoeiende dagen gehad, ben echt kapot nu. En wat verband, want het was twee dagen 25 graden, heb dus een lekker portie zon gehad. Indrukwekkende stad, we zaten echt in het drukste gedeelde van de stad, de gebouwen erg imponerend en wat een eettentjes waar wij zaten. Prachtige skyline en aardige mensen. Ga graag nog eens in de toekomst terug, maar dan wat langer, zodat je iets rustiger aan kan doen.
Heb zo goed als bijgelegen (moest wat in de trein terug van Schiphol, vriend lag ziek op bed, dus kon me niet ophalen).
Dus haak gewoon weer in vanaf hier.
Nog geen baby's, goed binnen gehouden meiden!
Raar heb zo'n idee dat raar meisje er toch wel snel aan moet komen, gezien je gemoedstoestand, ik hoop het voor je.
Teep, fijn dat de meisjes goed groeien. Leuk filmpje van een zingende teepzoon. Ik lag gister in bed met discboy liedjes te zingen, begint hij ook ineens vanalles mee te zingen (in de maneschijn, olifantje in het bos en de de wielen van de bus), zo schattig, was helemaal verrast had ik namelijk nog niet eerder gehoord.
Lekker Joda, een paar dagen weg, nu hopen op mooi weer.
Heb leuke, warme en vermoeiende dagen gehad, ben echt kapot nu. En wat verband, want het was twee dagen 25 graden, heb dus een lekker portie zon gehad. Indrukwekkende stad, we zaten echt in het drukste gedeelde van de stad, de gebouwen erg imponerend en wat een eettentjes waar wij zaten. Prachtige skyline en aardige mensen. Ga graag nog eens in de toekomst terug, maar dan wat langer, zodat je iets rustiger aan kan doen.
Heb zo goed als bijgelegen (moest wat in de trein terug van Schiphol, vriend lag ziek op bed, dus kon me niet ophalen).
Dus haak gewoon weer in vanaf hier.
Nog geen baby's, goed binnen gehouden meiden!
Raar heb zo'n idee dat raar meisje er toch wel snel aan moet komen, gezien je gemoedstoestand, ik hoop het voor je.
Teep, fijn dat de meisjes goed groeien. Leuk filmpje van een zingende teepzoon. Ik lag gister in bed met discboy liedjes te zingen, begint hij ook ineens vanalles mee te zingen (in de maneschijn, olifantje in het bos en de de wielen van de bus), zo schattig, was helemaal verrast had ik namelijk nog niet eerder gehoord.
Lekker Joda, een paar dagen weg, nu hopen op mooi weer.
zondag 14 april 2013 om 16:49
ech rot Lilly, hoop dat je je snel beter voelt.
Raaaaar, je bent me er eentje
!!! welk kak zeg van weer zo'n nacht.
oh en, eh ja, maedlman liep mee, niet maedlzoon, haha!
aps ga ik morgen of overmorgen op mn gemak bekijken Joda.
welkom terug Disc!! wat leuk zingenede kindjes, heerlijk!
dat is inderdaad een koppje Joda, leuk!
Choc, hij mag een paar testen van het merk superfit. was een actie via Facebook, en je moest een foto er heensturen. en tja, mijn fotogeniek aapje kwam goed aan
hier is het de hele dag al super warm en zonnig, echt een genot. 2 kindjes waren uitgenodig met hun moeder, maar 1 kwam niet opdagen. ander kindje is een hele wilde, en wilde steeds maedlzoon oparmen maar veel te wild, en dan heeft hij met de bobbycar maedlzoon geramd, geslagen en aan zn haren getrrokken. minder dus :-S
Raaaaar, je bent me er eentje

oh en, eh ja, maedlman liep mee, niet maedlzoon, haha!
aps ga ik morgen of overmorgen op mn gemak bekijken Joda.
welkom terug Disc!! wat leuk zingenede kindjes, heerlijk!
dat is inderdaad een koppje Joda, leuk!
Choc, hij mag een paar testen van het merk superfit. was een actie via Facebook, en je moest een foto er heensturen. en tja, mijn fotogeniek aapje kwam goed aan
hier is het de hele dag al super warm en zonnig, echt een genot. 2 kindjes waren uitgenodig met hun moeder, maar 1 kwam niet opdagen. ander kindje is een hele wilde, en wilde steeds maedlzoon oparmen maar veel te wild, en dan heeft hij met de bobbycar maedlzoon geramd, geslagen en aan zn haren getrrokken. minder dus :-S
zondag 14 april 2013 om 19:40
chill dag: buiten in de zon gezeten, rare zoon zelf van de glijbaan zien gaan (stoer!), poffertjes gebakken en aardbeien gegeten, ha!
rare zoon heeft trouwens na vannacht drie keer overgeven nu ook een dikke diareeluier gescoord, hij eet niet zo goed en heeft hele kleine minibultjes op zijn rug en handjes. alsof het een soort bloeduitstortinkjes zijn. iemand bekend mee? verder is hij wel vrolijk (als we hem zijn zin geven )
o, en als hij vannacht weer zo'n drama maakt gaan we hem dinsdag toch maar eens uit logeren sturen, zodat we allebei woensdag kunnen uitslapen. als rare griet er nog niet is, that is.
rare zoon heeft trouwens na vannacht drie keer overgeven nu ook een dikke diareeluier gescoord, hij eet niet zo goed en heeft hele kleine minibultjes op zijn rug en handjes. alsof het een soort bloeduitstortinkjes zijn. iemand bekend mee? verder is hij wel vrolijk (als we hem zijn zin geven )
o, en als hij vannacht weer zo'n drama maakt gaan we hem dinsdag toch maar eens uit logeren sturen, zodat we allebei woensdag kunnen uitslapen. als rare griet er nog niet is, that is.
zondag 14 april 2013 om 20:34
SJEEZ... Bas doet een rare zoon actie... Hij is al 2 uur aan het brullen, omdat hij niet wil slapen. Ik ben dit totaal niet van hem gewend, dus ik dacht misschien heeft hij pijn of zo (hij heeft 38,1), dus ik heb er even uitgehaald, maar toen ging meneer dus vrolijk lachen en spelen.
Poeh hè... Man is al weg.. Ik vind het gehuil zoooo erg, maar volgens mij is dit de enige optie... Bij hem zitten werkt ook niet, blijft hij net zo hard huilen, alleen als ik hem op til is het goed.
Pffff.. Raar, hoe houden jullie dit vol zeg!
Poeh hè... Man is al weg.. Ik vind het gehuil zoooo erg, maar volgens mij is dit de enige optie... Bij hem zitten werkt ook niet, blijft hij net zo hard huilen, alleen als ik hem op til is het goed.
Pffff.. Raar, hoe houden jullie dit vol zeg!
zondag 14 april 2013 om 20:53
@Disc; welkom terug!! heb je nog wat foto's voor ons? wat was het hoogtepunt?
@nelleke; hahaah lekker dronken!!
@Raar; Je hebt goede tips gekregen op je topic. Kan je er wat mee?
@mads; bagger zeg!! En, je houd het niet vol.....(op lange termijn) dat is het kloterige aan. Kies je strategie en hou je daaraan!!
@lilly; beterschap. De griepepidemie is nog in volle gang.
Jodaatje kwam al rennend, zwaaiend en 'hallo, hallo' de speeltuin binnen..........muts daarna huilen als een kindje achter haar staat bij de glijbaan.
Maar, mijn grote meid heeft voor het eerst op een 'grote-mensen-schommel' gezeten. Ik hield haar natuurlijk vast, maar ze zat onwijs stevig. Over een weekje kan ik haar een flinke duw geven Wel leuk om te zien/horen hoe ze zelf tot het besluit komt. Eerst 'mama zitten' daarna 'Jodaatje op mama schoot' en daarna 'jodaatje zitten'.
@nelleke; hahaah lekker dronken!!
@Raar; Je hebt goede tips gekregen op je topic. Kan je er wat mee?
@mads; bagger zeg!! En, je houd het niet vol.....(op lange termijn) dat is het kloterige aan. Kies je strategie en hou je daaraan!!
@lilly; beterschap. De griepepidemie is nog in volle gang.
Jodaatje kwam al rennend, zwaaiend en 'hallo, hallo' de speeltuin binnen..........muts daarna huilen als een kindje achter haar staat bij de glijbaan.
Maar, mijn grote meid heeft voor het eerst op een 'grote-mensen-schommel' gezeten. Ik hield haar natuurlijk vast, maar ze zat onwijs stevig. Over een weekje kan ik haar een flinke duw geven Wel leuk om te zien/horen hoe ze zelf tot het besluit komt. Eerst 'mama zitten' daarna 'Jodaatje op mama schoot' en daarna 'jodaatje zitten'.
zondag 14 april 2013 om 21:25
Ach wat stoer van joda girl haha! En heel goed afgebouwd zodat ze alleen zat, lief!
@ nel, teuttieee!! En wat lekker dat je de tuin in kunt nu nog zeg.. Ik heb nog wel even in de tuin in de zon gezeten maar toen kwamen er zelfs een paar druppels en ben ik boos (jahoor..dat issie weer!) naar binnen gegaan haha. Fijn dat je genoten hebt vandaag, doet een mens goed he!
@mads..ai.. Hier helpt even naar beneden altijd wel, had je echt het idee dattie geen pijn had? en issie inmiddels stil? Sterkte!
@meadl wat leuk van die schoenen, nu hopen dat het toffe modelletjes zijn!
@disc, je klinkt superenthousiast, leuk man!! Ben ook benieuwd naarje hoogtepunt!? En dat meezingen is echt t''e schattig he! Je had m vast gemist!!!
@raar, geen waterpokken? Heerst hier heel erg..maar goed, jij woont een stukkie verder? Dat logeerpartijtje is misschien sowieso wel een goed idee??? zul je zien, kun je niet slapen...haha! Sterkte vannacht mop! Ik doe een vliezen-breek-dansje!
@lily...och bah! Arme jullie zeg! Heel veel beterschap. Gaat het met lilypeuter al wat beter?
@emy plopsaland?? In coevorden?? Vlakbij ons!
Hier ook een lekker dagje gehad..merkte aan mezelf dat ik een beetje sjag werd van dat ik weer aant werk moet..heb ik nog nooit gehad en zet me aant denken.. Wordt vervolgd..
Angiegirl is weer helemaal fit en ondeugend. En ook nu weer; slecht slapen is bij haar echt een teken van mentale ontwikkeling, ze kan weer allerlei nieuwe dingen zoals volle zinnen maken; Hey kijk mama, daar is onze zwarte auto.. Bizar toch! Met name het woordje '' onze'' gebruikt ze nu voor het eerst. En ook dingen zoals ; heel goed gedaan hoor, doe maar even rustig, ik kom er aan.. Haha zo lief!
En als ze heel veel slaapt dan zien we vaak dat ze lichamelijk groeit.. Ik heb dat ooit eens gelezen en het klopt nog steeds. Dus rare en mads, die schatjes van jullie praten aant einde van de week ook weer nieuw/kunnen nieuwe dingen.
Angiebeeb zit in dr ritme met de fles, ik vind haar wel een stuk ontevredener dan tijdens de borstvoeding..maar misschien is ze nog niet helemaal gewend. We zullen zien deze week.
Ik hoef overdag niet meer af te kolven en geef savonds rond 22 uur als ik naar bed ga nog een voeding, hoop dat ik deze kan blijven geven..vind m zo fijn!
Nou ik ga mn mail nog even doorspitten en dan morgen weer aan de slag.. xx
@ nel, teuttieee!! En wat lekker dat je de tuin in kunt nu nog zeg.. Ik heb nog wel even in de tuin in de zon gezeten maar toen kwamen er zelfs een paar druppels en ben ik boos (jahoor..dat issie weer!) naar binnen gegaan haha. Fijn dat je genoten hebt vandaag, doet een mens goed he!
@mads..ai.. Hier helpt even naar beneden altijd wel, had je echt het idee dattie geen pijn had? en issie inmiddels stil? Sterkte!
@meadl wat leuk van die schoenen, nu hopen dat het toffe modelletjes zijn!
@disc, je klinkt superenthousiast, leuk man!! Ben ook benieuwd naarje hoogtepunt!? En dat meezingen is echt t''e schattig he! Je had m vast gemist!!!
@raar, geen waterpokken? Heerst hier heel erg..maar goed, jij woont een stukkie verder? Dat logeerpartijtje is misschien sowieso wel een goed idee??? zul je zien, kun je niet slapen...haha! Sterkte vannacht mop! Ik doe een vliezen-breek-dansje!
@lily...och bah! Arme jullie zeg! Heel veel beterschap. Gaat het met lilypeuter al wat beter?
@emy plopsaland?? In coevorden?? Vlakbij ons!
Hier ook een lekker dagje gehad..merkte aan mezelf dat ik een beetje sjag werd van dat ik weer aant werk moet..heb ik nog nooit gehad en zet me aant denken.. Wordt vervolgd..
Angiegirl is weer helemaal fit en ondeugend. En ook nu weer; slecht slapen is bij haar echt een teken van mentale ontwikkeling, ze kan weer allerlei nieuwe dingen zoals volle zinnen maken; Hey kijk mama, daar is onze zwarte auto.. Bizar toch! Met name het woordje '' onze'' gebruikt ze nu voor het eerst. En ook dingen zoals ; heel goed gedaan hoor, doe maar even rustig, ik kom er aan.. Haha zo lief!
En als ze heel veel slaapt dan zien we vaak dat ze lichamelijk groeit.. Ik heb dat ooit eens gelezen en het klopt nog steeds. Dus rare en mads, die schatjes van jullie praten aant einde van de week ook weer nieuw/kunnen nieuwe dingen.
Angiebeeb zit in dr ritme met de fles, ik vind haar wel een stuk ontevredener dan tijdens de borstvoeding..maar misschien is ze nog niet helemaal gewend. We zullen zien deze week.
Ik hoef overdag niet meer af te kolven en geef savonds rond 22 uur als ik naar bed ga nog een voeding, hoop dat ik deze kan blijven geven..vind m zo fijn!
Nou ik ga mn mail nog even doorspitten en dan morgen weer aan de slag.. xx
zondag 14 april 2013 om 21:44
Ben er weer, kom vaak niet aan te reageren toe
@nel wat lekker borrelen (in de tuin) hihi
@disc welkom terug!
@lil beterschap!
@raar ik klap mijn sstoeltje vast uit,laat die mooie meid maar komen! Beterschap voor Raarzoon!
@ang nieuwe werkplannen? Ik ben benieuwd,leuk! En wat knap hoe je je drukke baan zo goed met de kinderen kan combineren,top!
@joda hihi stoere meid,die komt er wel! Johtje kan ook zo schommelen,veel erop zetten en oppassen dat ze niet gaat zwaaien tussendoor
@mads oef sterkte, hopelijk kan hij gauw de slaap vatten!
Johtje stapt eindelijk aan 1 hand nu,deed ze eerder maar toen ineens niet meer hopelijk laat ze nu gauw los ook
@nel wat lekker borrelen (in de tuin) hihi
@disc welkom terug!
@lil beterschap!
@raar ik klap mijn sstoeltje vast uit,laat die mooie meid maar komen! Beterschap voor Raarzoon!
@ang nieuwe werkplannen? Ik ben benieuwd,leuk! En wat knap hoe je je drukke baan zo goed met de kinderen kan combineren,top!
@joda hihi stoere meid,die komt er wel! Johtje kan ook zo schommelen,veel erop zetten en oppassen dat ze niet gaat zwaaien tussendoor
@mads oef sterkte, hopelijk kan hij gauw de slaap vatten!
Johtje stapt eindelijk aan 1 hand nu,deed ze eerder maar toen ineens niet meer hopelijk laat ze nu gauw los ook
zondag 14 april 2013 om 22:04
@raar
Ik pak ook een stoel nu ik net mijn dansje heb gedaan
)
Uit logeren misschien inderdaad sowieso een goed idee, ook al zal je dat normaal niet snel doen.
Jullie kunnen je rust goed gebruiken.
@johanna
Hopelijk durft ze het snel! Ben benieuwd!
@mads
En slaapt bas ondertussen?
Zo af en toe heeft choccie ook zo'n avond, meestal zie ik dan kort in de dagen erna zijn tandvlees wat geïrriteerd.
@angie
Misschien even wennen voor haar... Ook even de juiste hoeveelheid en regelmaat vinden zal er ook wel mee te maken hebben denk ik?
Borstvoeding mocht ze zo veel als ze wou en nu natuurlijk.
@disc
Welcome home!
Klinkt als een geslaagde trip!
Tis inderdaad wel kort om van alles te willen zien.
@lily
Hopelijk heb je het ergste gehad, overgeven en dikke buik klinkt alles behalve fijn... Beterschap..
Morgen einde van de middag naar het cb.
Helaas tis weer tijd voor prikkies :-/
Dit keer gaat chocman ook mee, ga meestal alleen.
Ben benieuwd naar de statistieken, hij weegt behoorlijk wat naar mijn idee.
Ik pak ook een stoel nu ik net mijn dansje heb gedaan

Uit logeren misschien inderdaad sowieso een goed idee, ook al zal je dat normaal niet snel doen.
Jullie kunnen je rust goed gebruiken.
@johanna
Hopelijk durft ze het snel! Ben benieuwd!
@mads
En slaapt bas ondertussen?
Zo af en toe heeft choccie ook zo'n avond, meestal zie ik dan kort in de dagen erna zijn tandvlees wat geïrriteerd.
@angie
Misschien even wennen voor haar... Ook even de juiste hoeveelheid en regelmaat vinden zal er ook wel mee te maken hebben denk ik?
Borstvoeding mocht ze zo veel als ze wou en nu natuurlijk.
@disc
Welcome home!
Klinkt als een geslaagde trip!
Tis inderdaad wel kort om van alles te willen zien.
@lily
Hopelijk heb je het ergste gehad, overgeven en dikke buik klinkt alles behalve fijn... Beterschap..
Morgen einde van de middag naar het cb.
Helaas tis weer tijd voor prikkies :-/
Dit keer gaat chocman ook mee, ga meestal alleen.
Ben benieuwd naar de statistieken, hij weegt behoorlijk wat naar mijn idee.
zondag 14 april 2013 om 22:23
Sorry alleen ego: waterpokken heeft hij al gehad en goed erg ook, dus die komen nooit meer terug.
Slapen: wat een hel: lees mijn topic er maar op na. Uiteindelijk na drie kwartier krijsen rare man laten troosten enop schoot in slaap gevallen. We zijn niet zwak mads, we willen slapen.
Vlak voor het naar bed gaan al zijn eten van de hele dag er uit gekotst. Verschrikkelijk om te zien, met van die grote golven. En er na issie gewoon weer rolijk, gekkerd.
Slapen: wat een hel: lees mijn topic er maar op na. Uiteindelijk na drie kwartier krijsen rare man laten troosten enop schoot in slaap gevallen. We zijn niet zwak mads, we willen slapen.
Vlak voor het naar bed gaan al zijn eten van de hele dag er uit gekotst. Verschrikkelijk om te zien, met van die grote golven. En er na issie gewoon weer rolijk, gekkerd.