:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
Wow angiegirl al helemaal meemoederen en meelezen, dat had ik ook nog niet verwacht op die leeftijd!

Kraamzorg verzint zelf wel dingen om te doen gelukkig. En ik probeer bewust te hangen, meer dan mijn hoofd wil. We hebben namelijk wel een helse nacht achter de rug. Niet om rare griet, al was die steeds wel een beetje aan het piepen, maar maar een nachtvoeding. Maar rare zoon had het weer erg te pakken: wakker om 1, 2 en 4 uur. Hopelijk gaat dat snel beter. We overwegen toch tijdelijk een matras er bij te leggen voor rare man.

Verder alles goed, rare griet is eenlekker ding! :-)

Ligt nu op mijn buik te slapen. Lekker warm...
Hoi hoi hoi Rare griet is er bijgekomen! Gefeliciteerd!

Ik ben even een middagje vrij straks en zal een berichtje plaatsen hier en op hyves.

Kusjes dus tot zo!
Raar, wat klink je intens gelukkig! Fijn zeg! Houd je net zoveel van haar als van rare zoon? Hoe is het met je buik?

Frans, hey!!!! Fijn om je te horen.
Een zoon!
Ha, frans is in the house, fijn!

Raar, wel vervelend van het slechte slapen van rare zoon. Kan me voorstellen dat je nu de training ook niet doorzet maar het werkte wel toch? Misschien kunnen jullie het verdelen ofzo? Is rare man nog vrij? Dan is misschien toch nu het moment! Sterkte ermee, ik hoop echt niet dat Teepzoon vanaf volgende week ook dat soort fratsen gaat uithalen.....
Op zich natuurlijk niet zo gek dat rarezoon slecht slaapt, is ook wel heel gek dat er opeens nog iemand bij je thuis woont die veel aandacht krijgt, een kraamhulp die rondloopt, een boel visite....... hopen dat hij straks weer lekker doortukt!

Tot zo frans!
Ja, ik ben ntensgelukkig als ik elk ur wakker wordt van een van de kinderen rare man heeft drie weken vrij, af en toe een beetje werk vanuit huis. Hij doet rare zoon, want ook met normale bevalling is het verstandig niet zwaar te tillen. Dus afgelopen nacht had hij veel pech, al was ik ook wakker. We gaan gewoon door met slaaptraining, want het is de enige methode die werkt. Maar matrasje er bij is voor de keren dat het lang duurt voor hij slaapt. Niet om standaard bij te liggen.

Mijn buik lijkt nu een 16 weken zwangere buik. Zo eentje waar je niet aan ziet of iemand te dik is, of zwanger zeg maar

Ik ben nog steeds stapeldol op mijn kleine grote man, de wildebras, de grapjas en van mijn kleine meisje hou ik ook, met haar kleine caviageluidjes, haar gezichtoefeningetjes en haar mooie oogjes.

Ik zit te wachten op mijn kraamtranen
Had lilykl dat ook?
diaree-alarm!!! poeh, dat stinkt.....bij jodaatje he

en, mijlpaal voor ons; ze speelt met de duplo.........alleen......op de groep......terwijl ik aan de andere kant van de kamer zit.......

@Raar; kraamtranen komen toch pas na een dag of 3? ik beviel op donderdag en zondag gingen de sluizen open....
Zo lieve Viva vriendinnen!

Ik heb het zo druk gehad man...

Wij waren dus vorige week nog in Nederland. Mijn schoonzusje is erg plotseling overleden. Ze was nog maar 24 jaar. OMtrnd haar dood is het nogal een mystery en omdat ze zelf voor deze uitweg heeft gekozen was de shock erg groot. Je denkt iemand te kennen, blijkt die iemand bijna niet te bestaan. Nou ja het is in het ieder geval een hevige tijd voor mijn moeder (toch al een queen of drama) waar ze 5 jaar bij heeft gewoond en natuurlijk mijn broer.

Jullie zagen al op FB dt et best een heftig moment was ja.

Verder ben ik nu aan het werk voor mijn collega die op vakantie is. Ik werk eigenlijk maar twee ochtenden in de week, nog steeds bij die kaartjesmakert. Ach zo hou ik mijzelf bezig en krijg ik leuke korting op visite kaartjes.

Ik was ook in NL om les te krijgen in zangtechniek en vooral de science achter zingen. Erg leuk, hoewel ik erg veel verdriet meesleepte, heb ik mijn eerste paar noten Opera eruit kunnen gooien, dat was gaaf zeg.. ik dacht dat de muren om zouden vallen van het harde geluid dat ik produceerde. Ik wist niet dat dat zo'n mega gevoel was. Een oraal orgasme haha... Net dat ik nu meteen opera ga studeren hoor, maar ik moet het wel kunnen.

Tboy is al zo groot.. hij kan ook een puzzel van veel stukjes, maar dan is dat niet éé plaatje maar een heleboel autotjes in hun plekje stoppen. dat doet hij heel snel en knap. Ik heb er ook een met een boerderij maar als meneer eenmaal een puzzel heeft gemaakt dan is hij er klaar mee.. (hmm van wie zou hij dat hebben?) Hij praat veel, vooral in het FRans. Hij kan wel heel goed Nee zeggen haha.. kleuren heb ik nog niet geoefend, hij kan wel een twe drie en het gezicht benoemen. Oma zingt liedjes over de telefoon en heel schattig hij vraagt iedere keer oma te bellen... lekker ding. Dan zingt zij liedjes over je lichaam en hij wiijst alles aan bij mij en zijn pappa of bij hemself. Het is gewoon een heerlijke drol!

Oh en we doen weer een baby maken! Ik mag weer in de tabel. Mocht iemand daar zin in hebben... volgende week heb ik weer een ei dus dan haken we weer in.

Kraamtranen raar daar ontkom zelfs jij niet aan!

Morgen ochtend ga ik weer naar mn werk, mag ik dan misschien een update want ik heb een heel topic gemist!
Oh Tboy is nu even een nachtje bij oma... dus ook vandaar dat ik nu achter de pc zit. Stomme is , de hele dag denk ik "ik moet dit opzoeken, ik moet daarom op het internet, en als ik erachter zit... dan denk ik.. wat moest ik nou doen?
Ja raar, lilykl had ook wel zijn nachtelijke escapades, maar was stukje ouder, dus overdag kwam het er meer uit.....negatieve aandacht vragen......oma liever vinden......enz.

Wat droevig frans....lijkt me heel onwerkelijk dat zoiets binnen je familie gebeurd terwijl je het hekemaal niet aan ziet komen.....sterkte!

En baby 2 maken, leuk! Ik ben niet goed in de tabel, maar dat kan vast iemand anders heel goed voor je doen! :-)
hehe, eindelijk kan ik weer meelezen en schrijven. wat een bagger zeg met die cookies. dank je voor de tip Joda!

Haaaai Frans. wat een problemen zeg, heftige tijd voor je. geod dat je het kon wegzingen. en weer een nieuwe ronde baby, leuk!!

hopelijk leert rare zoon het slapen snel weer, nu met een verse baby er bij, zwaar!

hier gaat het eindelijk weer beter. hij wordt nog wel wakker snachts, maar het inslapen gaat nu weer goed.

hmm, maedlzoon kan nog niet zo veel in vergelijking met jullie kids hoor. hij verstaat heel veel zowel in het Duits als ook Nederlands (schoenen brengen, wil je eten/heb je dorst/wil je zandkasteel kijken...toto!!!!, waar is je tasje, etc.) praten doet hij een beetje, maar enkel een paar (duitse) woordjes, en een hele hoop gebrabbel waar ik niks van versta.

puzzles nee, kleuren nee, tellen nee, lichaamsdelen aanwijzen gedeeltelijk, zingen nee, dansen jaaaaa! .

Hij kan wel goed plaatjes aanwijzen in zijn boek, schoenen zelf aandoen (nou ja, hij probeert het) , klimmen, swifferen/stofzuigen en de was ophangen, hahaha LOL
Goedemorgen,

Zit hier aan mijn koffie.

Heerlijk gisteravond et Fransman naar een lekker Japans restaurant geweest. Miso soep, gember salade, sushi en teriyaki zalm... ijsje toe. Toen nog even in een café op het terras een wijntje gedronken en verder even heerlijk in mijn tuin op mijn nieuwe ligbanken een kopje thee drinken onder de sterren...

En daarna.. nou ja je begrijpt de rest..

Heerlijk even geen Tboy. Maar nu in de morgen wordt ik veel te vroeg wakker en mis ik hem... ik heb zelf maar een broodje hagelslag gegeten...

Tboy kan trouwens heel goed piano spelen, meehelpen met koken en tuinieren. Hij kan ook al erg goed klussen...
Hey Fransje, hier staat je hele verhaal dus! Wat onwijs verdrietig van je schoonzusje.. Er speelt ook zoiets in de schoonfamilie van mijn zusje.. Ik vind het heel heftig om te zien dat iemand die een half jaar teurg nog gewoon '' normaal'' was voor de buitenwereld zo verdrietig en teleurgesteld in het leven is dat het niet meer hoeft... En het ergste is dat je iemand er niet uit kunt trekken, dat moeten ze zelf doen.. Jouw schoonzusje heeft dus nooit iets laten merken, ook niet aan je broer? Wat een verdriet, en wat fijn dat julile er voor hen konden zijn!

En opera noten gezongen hahaha! Heb je ook het programma '' de tiende van Tijl'' gezien? Een programma over klassieke muziek, en daar werd ook iedere week een battle aangegaan tussen 2 dames die ene gedeelte van een klassiek stuk zongen, een pittig stuk..zo mooi! Misschien als je dan toch niet weet wat je moet doen online (hee herkebaar) dan kun je dat eens opzoeken haha!

En een nieuwe baby, jeuujj!! Superleuk! Zet m op saampies

Oh..en misschien mag ik ook weer in de tabel? Of heb ik nog te weinig credits? *kijkt onschuldig*
Och frans, fijn dat je er weer bent! dat zegje wel mooi: je denkt te weten wie iemand is en dan blijkt diepersoon niet te bestaan. Heftig zeg... Wat een verdriet.

Kraamtranen zijn al langs geweest, ik werd erg rottig wakker gistermiddag en was zooooo verdrietig dat rare man een envelop verkeerd had beschreven en die dus weg moest... Hahaha!

Rare griet heeft tussen haar voedingen door heerlijk geslapen, minder kreetjes, want minder buikpijn. Ze heeft een verstopt oogje... Ahhhh... En ligt nu met de hik in bed. Tot nu toe vind ik de bv wat minder ingrijpend dan met rare zoon, ik ben er rustiger bij. Hoop dat de overproductie wegblijft en het goed blijft gaan, maar we zien wel hoe het loopt. Ik ben nu al een enorm stuwmeer

Rare zoon slaapt og baggerder an voor rare griet er was, nu voor de tweede nacht drie keer wakker, maar wel drie keer binnen tweeuur dus minder lastig dan drie keer verspreid over de nacht. We vinden het wel lastig wat we er mee moeten. Ik vind dat we de er bij zit methode moeten aanhouden en nog even afwachten. Rare man wil er nu een matras naast leggen zodat hij meer slaap kan krijgen. Maar ja, dat betekent ook dat ik nog steeds van zijn huilen wakker wordt, en dat ik rare griet alleen moet doen omdat rare man niet meer wakker wordt in die andere kamer EN dat rare zoon alleen maar weer aan een extra service gaat wennen, zeg maar Wat is wijsheid?
Frans, welkom bij de opera! Geweldig toch? Het is inderdaad een erg treurig verhaal van je schoonzus, het lijkt me zo machteloos voor de familie en naasten. Een klasgenote van mij heeft ook voor die weg gekozen, haar ouders konden er uiteindelijk mee leren leven door te snappen dat ze eigenlijk net als bij kanker ongeneeslijk ziek was en daaraan is overleden. Dat hielp voor hun.

Leuk nog een baby! Succes!

Ik wil de tabel wel bijwerken als ik op laptop zit. Zit nu mobiel op volledige Vivasite want mobiele site is uit de lucht. Werkt wel maar traag!
Raar, wij hebben destijds toch gekozen voor de verdeling. Angiegirl voor Angieman en Angiebeeb voor mij.. Ik moest toch eigenlijk alles al zelf doen ivm bv, en ik had gelijk want angiebeeb kwam na een paar wekennog maar 2x en vlak daarna zelfs 1 x..

Heb je raregriet op je kamer liggen? Dat vond ik wel wel, dat ik dichtbij was, luiers ernaast en klaar. Dat temperaturen etc vonden wij wel prima, gewoon standaard een kruik erin, maar het was ook koud toen Toen Angiegirl een baby was werden we helemaal gestoord van haar cavia geluidjes en is ze naar een paar dagen naar de eigen kamertje gegaan maar nu waren we toch al -gestoorde slapers- omdat we een kind hebben dus we konden het nu beter handelen..

Is het een idee voor jullie?

Ik ben een appel-havermout plaatkoek aant maken, bijna zonder suiker en dus veel granen etc. Hij ruikt heerlijk, had ineens zin in bakken.. Zie je, die hormonen gieren toch nog door mn lijf..shit!
gelijk = geluk
Frans, wat een heftige tijd zeg, een onwerkelijk idee lijkt me wat je dan allemaal overkomt.

En aan het werk voor een klein fransje, leuk en spannend weer!

Raar, ik vind het lastig tips geven. Mijn gevoel zegt dat je door moet gaan met wat je deed, ook omdat het werkte en dus niet weer van strategie gaan veranderen.
Hello

Man zit zwaar met mijn buurvrouw, tevens huiseigenaar te discusieren over het homohuwelijk. Zij is nogal Kato en zwaar tegen.. ik nogal niet en zwaar voor.. verder een leuk mens hoor.... hehe OP facebook.... pak je google translater er maar bij...
Hahahah frans, de vertaling geeft zulke zinnen .....ik heb het maar verwijderd, misschien ben je anders wel te traceren ofzo....gaat over geitjes

Maar ik snap de strekking van de hele discussie.
Tsja gieteneukerij
Kan je zelf ook op translate drukken? of is dat catagorie stomme vragen...
a maar mijn frans is nogal slecht he?

Nee ik kan het wel door google translate gooien maar waarom zou ik dat doen? ik kan het lezen ;)
Hahaha ik snap dat jij het kan lezen Frans, maar de vertaling is echt grappig. Zal een stuk op h zetten, kan je de vertaling lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven