:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
Ik ben trouwens bezig met het updaten van mijn adressenbestand, dus als jullie ook een geboortekaartje willen ontvangn, graag even aanvullen op het speciale h-forum als je adres nog niet op h staat (of als je verhuisd ben zoals Lily).
Nog niet bijgelezen, maar net terug van de tweede extra groeiecho omdat raar meisje kleiner dan gemiddeld was. Tadaa: ze is nu helemaal gemiddeld, wordt nog geschat op 2600 gram en bij geboorte over vijf weken op 3600. Lag ook netjes met koppie naar beneden in te dalen, brave meid
Bravo raremeid! En ligt ook of helemaal goed, topper!

Fijn Thom. Bij 19-20 mm springen ze joda. Er groeien er vaak meerdere, alleen de grootste springt. Groeien vaak aan beide kanten, maar springen dus niet in dezelfde maand aan beide kanten (uitzonderingen daargelaten). Spannend Thom! Duim voor grote eieren woensdag!

Tafeltje en stoeltje van Ikea krijgt marloeszoon ook voor verjaardag van schoonzus.

Jodaatje is een topper op het potje, scheelt je hel wat vieze luiers!

Traktatie kdv wordt bellenblaas, Nijntje koekje en doosje gedroogd fruit in zo'n feestzakje van de action. Leidsters krijgen lekkere reep chocolade. Heb alles in in huis moet t alleen nog even in de zakjes doen, ballonnen aan de mand en klaar. Gelukkig had ik t al gehaald en hoef ik er nu niet achteraan, want druk genoeg deze week.

De 2 boventanden zijn door, maar nu komen de hoektanden meteen, blijft dus dunne poep, arm ventje.

Vanmorgen de fototompouchen besteld, nog andere taart en boodschappen gedaan voor nog een taart (ja het wordt druk).

Morgenavond marloeszoon naar mijn ouders brengen, hij slaapt daar, zodat wij woensdagochtend vroeg kunnen vertrekken naar uitvaart. We nemen marloeszoon dus niet mee, hij snapt er niks van. Wel heeft hij een mooie knutsel gemaakt voor in de kist.
Superidee joda! Rare man zat zich dat laatst toevallig af te vragen hoe dat dan moest als er werkelijk een keer poep in het potje zou komen. Gaat poep trouwens altijd eerder dan plas?

Hier geen zitzak, we hebben wel zon stoeltje als van de ikea, maar is nog net te hoog om er goed op teklauteren. Ben dus naar een krukje aan het zoeken, maar daar schijnen ze vaak op te gaan staan en af te donderen. Ook niet handig.

Rare zoon heeft trouwens een superstoere schoolfoto, als ik de echte prints heb zal ik inscannen. Hij lijkt wel drie jaar oud met zijn serieuze bekkie

Go thom met die eieren, super!

Teep, je vroeg nog of bekken beter gaat met weekend rust. Ja dus! Vanochtend rare zoon opgetild naar het kdv omdat we de straat over moesten steken en het schoot er weer in. Ik weet wat me te doen staat de komende tijd!
Even snel. Welke tafel en stoepje hebben jullie van Ikea. Ha gekeken op de site, maar zag, niet echt iets geschikts en wil het dus aan mijn ouders vragen voor discboy zijn verjaardag. Graag lintjes

Joehoe Thom!

Joehoe rare meid!
Disc, ik heb deze:

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/functio ... /00153700/

Goedzo rare dochter! Hopelijk laten mijn meisjes ook bij de volgende echo zien dat ze gewoon goed door gegroeid zijn!

Rustig aan dan raar, ik probeer tillen ook echt zoveel mogelijk te vermijden.

Heb sinds vanmiddag steken in mijn onderbuik. Het zal wel bandenpijn zijn maar als het morgen nog is ga ik denk wel even checken op blaasontsteking.
Ik heb die mammoet stoel en mammoet kindertafel, zie link teepje.
wij hebben de kritter stoeltjes en een gewone goedkope slaontafeltje, ongeveer zelfde hoogte ongeveer.

Ik kan niet teruglezen op vorige bladzijdesm de site blijft steeds hangen dus even kort.

vervelend die steken Teep. Als het niet weg gaat, mischien inderdaad even checken voor de zekerheid.

leuk, die tratcaties, kleine jongetjes worden groot!

Super tip ivm poepen op het potje Joda!

rustig aan dus maar Raar, lastig met een kleine actieve dreumes ernaast, ik weet het.

brave rare meid!

Thomassen, whohoo, zet hem op meid!

wat betreft het springen. gelukkig groeide het eitje bij mij de tweede keer aan de andere kant als de eerste keer, toen het eitje dus in mn eileider bleef hangen.

zotzak vind ik wel leuk, maar persoonlijk vind ik stoeltje ook handiger.

maar als je plaats genoeg hebt, ziet het er wel leuk uit.

vervelend Mads, dat gedoe met het eten. ik snap je ergernis heel goed.

Met mij gata het verder heel goed. af en toe zeuderige krampjes, maar niet echt veel last van. Wel veel afscheiding of vocht, hoop dat dat niet te lang meer duurt.
Dag lieve meisjes,

Ik was even de grote afwezige; wel telkens bij gelezen maar het was zo'n bizarre week...

Ik haak hier gewoon weer in en schrijf op H wat gedetailleerde informatie; hier te herkenbaar.

Sit&Joy ook naar gekeken; mij lijkt het wel een heel lekker stoeltje. Hier ook een ordinair wit ikea stoeltje .

Thomassen; laat de eieren maar springen. Mijn buuf is ook met hormonen spuiten begonnen, maar die is er zo chagrijnig van en al meteen 2 kg aangekomen!

Teep; lekker verlof?

Marloes...pfff 1 jaar. Ik sla al jullie tips op! Bij de hema hebben ze ook leuke in elkaar knutselpakketjes voor rozijntjes! Gedaan bij jufzoons eerste verjaardag. Ik zal het nu iets uitgebreider doen. Ik ga wel altijd voor een tandvriendelijke traktatie.

Raar, wat fijn dat ze goed op gewicht is!

Hier al lekker gepoetst, jufzoon net op bed. De buuf past zo op, dan kan ik naar de acupuncturist. Heel fijn even ontspannen en op de goede plekken prikken . Dan moet ik eerst nog even mijn benen ontharen!

Verder geen bijzonderheden; leef met jullie mee!

Angie wilde de meet graag 's ochtends; iemand problemen mee? Ik heb alleen de avond ervoor wat, maar ik ben wel voor twaalven thuis.
Een zoon!
@juffertje

Goeie tip van rozijntjesknutselpakket, ga binnenkort ff kijken..

Wilde namelijk rozijntjes trakteren omdat de kindjes bij gastouder rond dezelfde leeftijd zijn op haar zoontje na.

Accupunctuur, is dat fijn?

Klinkt altijd een beetje eng in mijn oren..

Pff heb net gewoon zitten huilen van je verhaal op H, zo erg zeg.....

@maedl

Die stoeltjes willen we ook graag, goeie tip van dat salontafeltje.

Stom dat ik daar niet aan dacht, hebben er namelijk 2 naast het bed en 1 waar we onze kerststal op hebben gelijmd.

Kost maar 5 euro meen ik, ga ik onthouden!

Chocboy lijkt boven 4 tanden in 1 keer te krijgen, de voortanden komen echt bijna door en de hoektanden volgen erg snel lijkt het.

Tandvlees helemaal dik en rood.. Ook erg huilerig vandaag, net ff een zetpil gegeven en naar bed gebracht.
#Eitjes, ik verwacht dat links gaat springen binnen nu en een paar dagen. Vorige keer waren ze aan beide kanten weg. Ik verwacht morgen echo en dan vrijdag nogmaals..en dan nog bloedprikken.

Hopelijk is baarmoederslijmvlies ook goed meegegroeid.

@Joda,Ik zie dat Marloes de vraag al heeft beantwoord voor me Klopt inderdaad wat Marloes zegt hoewel het niet altijd zo hoeft te zijn dat er maar 1tje springt.Bij mijn vorige behandeling zijn er 2 gesprongen zowel links als rechts 1 beide waren weg in iedergeval en uiteindelijk zwanger van 1. Of heb je nog google geraadpleegd

Hoera voor de potjespoepert!Goede tip. Vind het echt super knap hoor Jodaatje.

haha Ja teep wie weet kom ik je straks wel als 2ling mama vergezellen #thomassenman moet er niet aan denken die is al lichtelijk in paniek. Wel handig toch he die adressen op H voor degene die het daar neer wilde zetten :-) die van mij is nog hetzelfde haha

@Raremeid, goed zo brave meid. Ahhh ben benieuwd naar de foto van rarezoon grote vent.

@Marloes leuke traktatie voor het kdv. Ik vind het een prima idee.Sterkte voor morgen alvast.

@Disc, wij hebben dat witte tafelsetje weet zo ff de naam niet. Volgens mij ook de kritter.

@Juf, Chagerijnig kan ik ook af en toe met vlagen zijn. Is gelukkig wel snel weer over en niet de hele dag door. Wel erg veel last nog van de andere bijwerkingen, Ik ben verder niks aangekomen en keurig op gewicht gebleven. Thank god! Ik weeg nu net 0,3 kilo meer dan toen ik aantelde van thomgirl dus dat is bijna niks meer.

Mijn "oude" lijf krijg ik toch niet meer terug. Ik geloof goed dat het een bizarre week was deze week.

Ok nu ff snel een klein dutje hihi
ben moe. Even geen zin om terug te lezen. Morgen weer.

Vandaag de eerste sproet van Jodaatje ontdekt. Bij haar pols, naast die knobbel. Ik zit zelf onder de sproeten, dus ik verwacht niet een hele sproetloze huid bij Jodaatje.

Geen idee eigenlijk wanneer sproeten zich gaan openbare........zien jullie bij jullie kleine sproetjes oid?
Nee, rare zoon heeft og geen enkele vlek. Hij noemt mijn oedervlekken trouwens "bah" ik snap trouwens best dat ze moedervlekken worden genoemd. Ik heb er op mijn buik gigantisch veel bijgekregen toen ik zwanger was van rare zoon. Nu trouwens nog geen streep te zien. Niet alleen niet die typische streep van navel naar beneden, maar ook nog geen striae. Ben benieuwd of het ook dit keer niet gebeurt. Ik heb dit keer helemaal niet gesmeerd namelijk!
Wat een zielige verhalen allemaal op h... Was zo dom om op mijn werk het verhaal van juf te lezen... Bijna in tranen, echt even wegslikken.
Nelledr is net een moedervlek op zijn linker pols geboren Joda. Verder heeft hij er geen.
Ik ben echt benieuwd of ik een sproetenprinsesje krijg. Zelf had ik altijd een hekel aan mijn sproeten. In mijn gezicht zijn ze in de loop der jaren veeeel minder geworden. Ik heb ze wel erg zichtbaar op mijn bovenlip. Begon 2 jaar geleden, inmiddels heb ik een 'potloodrandje' sproeten op mijn linkerbovenlip. Mensen die mij niet kennen zeggen vaak 'je hebt wat (vies) op je lip'.......zucht......

Mijn armen en schouders zitten het hele jaar onder. Stoort me niet zo.

Dus.....

Nog meer sproetenmeiden?
maedlman's koosnaampje voor mij is 'sproetje', heb namelijk in de zomer best veel sproetjes op mn neus en wangen. maar enkel in de zomer.

Verder ook best veel moedervlekjes.

Maedlzoon hefet al sinds hij heeeel klein was een moedervlekje/sproet in zijn knieholte.

Ik ga niet veel schrijven meiden. ben dood doodop. Afgelopen nacht was maedlzoon een uur wakker, en net heb ik ook weer dik een uur nodig gehad , voordat hij sliep. Steeds weer huilen aks ik de kamer uit ging. pfffff

Laten huilen zorgt ervoor dat hij nog hysterischer wordt, dus dat schiet ook niet echt op.

vroeg slapen dus maar vannavond.
Slaap lekker maedl, en echt doen hoor, op tijd naar bed!

Heeft maedlzoon ergens last van dat je weet?

Hier dus veel moedervlekken op mijn buik. En in de zomer wat sproetjes op mijn neus, die vind ik leuk!
Hai!

Moedervlekken vooral op mijn armen.....bij lilykl heb ik nu de eerste mini moedervlekjes ontdekt. Lilydr heeft nog niets.....

Verder ook beetje meelees......best druk ziek kind, kleuter, werken en verhuizen......maar wel leuk!

Ikea keukentjecis trouwens binnen, voor het keukentje vind ik de prijs trouwens erg meevallen.....hij is wel echt heel erg leuk! En ik zie mensen op marktplaats nog flink wat ervoor bieden!
Moedervlekken/sproeten; ik heb in de zomer veel sproeten en in de winter vallen ze wat minder op. In mijn puistenperiode zeer prettig, je zag het verschil niet .
Een zoon!
Sproeten alleen in de zomerperiode.

1 eicel 18mm. De ander heeft het opgegeven hihi.

Dus konijnen maar!Dus mochten jullie me kwijt zijn
haha Thomassen, zet 'em op!!!!

Jullie zijn goed bezig met het huis, ben echt benieuwd hoe het gaat worden Lilly.

Ben om 21:00 gaan slapen Raar, en eindelijk weer eenns een hele nacht door kunnen slapen tot 06:00, een genot!
Ik ga duimrm Thom!

@raar jeej fijn dat ze goed groeit!

(tafeltjes ed geen ervaring mee)

#sproeten ook niet,Johtje heeft wel een moedervlekje down under

@teep mooie kamer!!!!

@maedl bijgeslapen?

#meet ik vind alles goed,Johtje slaapt tussen 12:30-14:30 dus zal dan wel erg moe kunnen zijn

@marloes sterkte meid!

@juf zal zo even naar H

Ik ben ziek,bleeeh heel moe en maag overstuur. Vandaag ipv werken bijgeslapen,nu wachten tot Johtje wakker wordt en binnen spelen terwijl ik op bank hang.
@johanna

He bah.... Beterschap!

@thomassen

Whoehoe zet hem op!

Sproetjes en moedervlekjes vroeg ik me toevallig afgelopen weekend opeens af, hebben ze die van de geboorte af aan of komt dat later. Haha oke later dus.

Vond chocboy al zo kaal

Ik heb best wat moedervlekjes en ik de zomer sproetjes in mijn gezicht. Vind de sproetjes wel mooi eigenlijk :-)

Net ff gezellig thee gedronken met een collega, lekker bijgekletst terwijl chocboy in bed lag te slapen.

Slaapt nu nog trouwens dus ga ff wasje opvouwen..
denk dat mijn laptop stuk is.........jullie hebben serieus niets bijgeschreven vanaf gister 15:39.........hebben we een nieuw record?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven