:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
Maar serieus, waarom poepluiers bijhouden?ik heb dat echt nooit gedaan.
Of wel in de kraamweek doorgeven of ze poep had en dat werd opgeschreven, maar daarna niet meer gedaan.
ja dat, gewoon bijhouden of er poepluiers waren geweest en de kleur was wel belangrijk, dat het na een paar dagen geel moest worden ipv zwart/bruin meconium
Ja met kruisjes idd :-) Gelukkig weet je nu dat je daarna weer vrij snel zonder kan
Haha sorry Joda!

Tis echt een leuk spelletje hoor:-)

Ik heb telkens levens nodig en dan staat eronder een lijst met namen, maar kan niet zien wie wel of niet mee speelt.

Zal het niet weer doen
Gelukkig hoeven we dat nu niet meer bij te houden, was opzich ook wel goed in de kraamweek want had echt een geheugen als een zeef.

Hoevaak was ie 's nachts wakker geweest? Ehmmmmm.....
o hemel........we eten in dit huis te veel patat. Jodaatje zegt 'mmm lekker eten maken.........lekker eten.......eten paTAT!'.

flashback.......die eerste zwarte poep. Als ik het niet had geweten dat die eraan zat te komen, had ik 112 gebeld. Je denkt 'ach, beetje zwarte poep'......maar als je het eenmaal ziet......wauw......

Morgen kennismaken de peuterspeelzaal van 9:30-10:00. We gaan gewoon nog mee. Volgende week mag ze helemaal zelf. Helaas, voor jullie, ga ik daarna gelijk werken. Kan pas 's avonds verslag doen.

Ik vind het onwijs spannend (gezonde spanning). Het is toch een nieuwe fase, ze wordt groot en vooral........gaat ze het redden? is ze niet te verlegen?
Ach joda, rare zoon is nog steeds verlegen en een beetje bleu naar andere kinderen toe en die gaat al sinds hij vier maanden is naar de creche. De andere kinderen vinden dat duidelijk alleen maar schattig. Maar het is natuurlijk wel helemaal nieuw voor haar. Begrijpelijk, die spanning!
Ik vergeet gewoon nog de twee dvd's van homo Koos/Zandkasteel te vermelden bij de cadeaus

Leuk en spannend Joda! Zal wel ff wennen voor haar zijn, maar ze zal het vast leuk vinden!

Oh ja haha, alles noteren die eerst wk... Nice!

Neem je de drie pakken van de Pampers, Raar?

Ik neem altijd twee grote pakken voor hetzelfde geld en meer luiers...

Ik ga morgen ff terug!

Wij gaan lekker nl elftal kijken en zitten.. M'n weerstand is niet best geloof ik, nu weer aardige keelpijn en "gare" stem
Niet te hard aanmoedigen dan he! Ik kijk geen voetbal, rare man is se hort op. Een soort vrijgezellenavond voor de baby komt, dus ik ga lekker trash tv kijken

Ik neem eigenlijk nooit pampers, doe altijd kruidvat, die zitten beter om rare zoons billen :-) maar voor de kleine gup vind ik ze wat te hard die eerste weken. Bij het kvat is alleen drie kleine pakken in de aanbieding, niet de grote.
Succes morgen Joda en Jodaatje! Best spannend!

Ik ben de hele avond aan de knutsel geweest met de geboortekaartjes. Ik geloof dat ik mezelf een mega klus op de hals heb gehaald... Gelukkig heb ik nog even!
Nee ik zit heel stil, letterlijk en figuurlijk

Veel plezier met je trash tv!

Wat is Rare man aan het doen dan? Bieren?

Huh!? Hier wel allebei de pakken voor ¤29,95

Wat raar??
Allemaal relaxdames hier!

Hier is het woord poepen ook hot. Nog nooit op het potje gedaan, maar hij rent regelmatig rond in z'n blote kont en staat vervolgens in een hoek te pissen . Ze moeten eraan toe zijn, zeggen ze... Aangezien hij het er de hele dag over heeft, denken we dat hij eraan toe is. We pushen niets.

Pampers; alleen in de eerste weken. Hier ben ik van kruidvat overgestapt naar etos. Veel leuke acties met stickers en grote liesband. Beter voor jufzoons billen.

Emy, klinkt top die verjaardag! Zo gek dat onze kinders al bijna twee zijn... We hebben al contact voordat zij überhaupt gemaakt waren!

Succes morgen met de groei echo Tweep!

Joda, have fun bij de creche. Hier ook een mietje. Hij wacht eerst tot iedereen zit, voordat hij eens gaat zitten. Ik houd er wel van; zelfs een allergie tegen kinderen in de klas die koste wat het kost vooraan in de rij proberen te komen.

Raar en Tweep, gaan jullie nog verlofdingen doen als kappertje of pedicure?

Iedereen even kijk bij blog op H!
Een zoon!
Ja maar jufzoon heeft dikke billen, rare zoon is smalbebild

Ik ga over twee weken weer even bijverven bij de kapper als rare griet dan nog binnen zit. Maar ben niet zon pedicuretiep. Ik vind verlofdingen meer zoals tweep thuis prutsen :-) (ja maakt toch maar een kaartje tweep, of krijgen ze allebei een eigen kaartje?)

Ik hou ook niet van die bazige meisjes op de creche. Ik vind die kleintjes met die onzekere trillipjes veelleuker :-)

Ik zal moren nog eens kvat checken.

Rare man is aan het bieren idd. Vanaf maandag mag het niet meer he, dan ben ik baarklaar en hij dus ook
mijn verlegen kindje´ventje met trillip verandert zich langzaam na een luidruchtige lieve gekke, maar ook duwende trekkende den schreeuwene peuter. hellup!!

maedlman is er weer niet. gelukkig ging het inslapen wel goed, maar hij heeft wel vanaf middernacht bij mij geslapen. Wilde ik eigenlijk niet, maar na 5 keer opstaan van 22.00 tot 24.00 kon ik gewoon niet meer.

haha, baarklaar

spannend hoor teep, de groeiecho.

Lol, die jufzoon, stiekem in een hoekje plassen!

ga je 1 of 2 kaartjes maken Teep?

poepluiers bijhouden, hierniet, maar wij hebben hier ook geen kraamhulp, en geen kruisjeslijstjes.

leuke cadeus Emy, nu nog beter weer en ze kan lekker in haar speelhuisje spelen.

zo, ik ga maar eens naar bed, hopelijk alleen vannacht.
Ojaneeja... Thuis is rare zoon ook een luidruchtige, schreeuwende, gooiende peuter die zijn avondeten niet wilde. Dat trillipje is alleen bij de creche Succes vannacht, hoop dat iedereen lekker slaapt!
Nou helaas Raar, het was een KAK nacht! Onbewust ben ik er schijnbaar elke keer weer erg mee bezig met zo'n controle en echo. Voelde me gisteren ook echt lichamelijk heel rot. Een super gespannen buik, last van mijn ribben en rug en ongelooflijk maagzuur. Maar verder ging het wel, hihi! Ach, meestal is het de nacht erna weer beter. Ik vind het wel fijn dat Teepman vandaag meegaat, meestal lukt dat niet nu ik in het ziekenhuis loop, lastiger te plannen.

Teepzoon is een wolf in schaapskudden op de crèche. Komt heel timide binnen maar als een ander kindje iets van hem wil afpakken, dan laat hij mooi NIET los! Nee, ik geloof niet dat ik me zorgen moet maken of hij zich redt als jongste van de peutergroep.....

Ik maak één kaartje hoor! We zijn straks wel van de individuele benadering maar ze worden nu eenmaal wel op dezelfde dag geboren (is de verwachting )

Jeetje Raar, jij gaat echt bijna bevallen! Toch, omdat je vorige keer zo vroeg was heb ik dan nu de neiging om te denken dat het weer gebeurt. Maar dat slaat natuurlijk nergens op. Je zou het niet erg vinden als het nog wel wat langer zou duren?

Ik ben inderdaad meer van het cocoonen in huis dan van de pedicure/kapper. Maar misschien ga ik nog wel even laten knippen. Ik twijfel want mijn haar is kort echt leuker maar heeft dan wel echt elke dag styling nodig met mousse, föhnen enzo. Als het iets langer is kan ik het wat makkelijker even in een staart doen, wat wel handig is juist met de kraamtijd. Lastig!

Zo dat was weer eens een lekkere ego-post. Vanmiddag meer na groei echo enzo!
*snel, snel, stiekem vanaf mijn werk*

Het ging goed!! ze ging gelijk, aan mijn hand, de ruimte verkennen en van de glijbaan. Er stapte direct een meisje op haar af die Jodaatje blijkbaar heel leuk vond ofzo. Jodaatje vond het alleen een beetje eng. Dus wel wegduiken enzo

Ik zie het wel zitten!! yoehoeeeeee, ben er wat hyper van. Opgelucht. Natuurlijk was ze verlegen en snel huilen, maar zo is ze nu eenmaal.

*snel afsluiten voor er iemand binnenkomen*
Veel plezier op de psz Jodaatje!

Teep hopelijk voel je je na een mooie echo vanmiddag weer wat beter! Kaknachten zijn waardeloos..

Leuke cadeau's voor Emygirl!

Slapen nu 15 min kunnen rekken met moeite, om 09.45 was hij echt te moe, toch maar naar bed, zit te dubben wat nu wijsheid is, zo maar weer wakker maken of laten gaan en weer op maar een lange ongezellige middag. Vriendin van me met verlof komt vanmiddag, dus ik hoop op een gezellig kind. Op het kdv laten ze marloeszoon gewoon zelf optrekken etc zonder erbij te staan. Vind t lastig om dat thuis te doen, hij valt nog zoveel.. Hij doet wel al stapjes opzij aan de tafel, alleen als hij dan het hoekje om moet is t brullen, want dat lukt nog niet. Wat een ontwikkelfase zeg, hij kan elke dag iets nieuws momenteel lijkt t wel. Kan nu ook dagdag zwaaien, doet hij de hele dag, zo lief!
Fijn joda dat t zo goed ging! Hele opluchting! En zaterdag krijgt ze nog een extra oefening met kindjes spelen
Hoera! Goed zo jodaatje!

Tweep, hoe laat vanmiddag? Dan kom ik weereven langs als ik niet slaap Ja vorige keer 37+5 toen het begon, dat is al over anderhalve week! Ik vind het ook wel een beetje spannend worden nu. Bij elk krampje alert zijn en toch blij dat er niets gebeurt, want het is nog geen 37 weken he! Ik heb eigenlijk het gevoel dat deze wat langer blijft zitten, maar wel eerder dan veertig weken. Ik zet zelf in op 39+3 en vind het nu idd nog niet erg als ze wat later komt dan rare zoon. Heeft ze de tijd nog wat steviger te worden en ik in theorie de tijd om nog wat uit te rusten.

Slaap wel kak ook. Vannacht elk uur op de wekker gezien, maar ik had het dan ook te warm, rare man was weg (dan slaap ik minder) en rare zoon heeft een paar kreetjes geslagen. Hij was weer wakker om 6 uur maar heeft overdag maar een half uurtje geslapen. Ik zie wel duidelijk aan hem vandaag dat dat gewoon te weinig is, maar hij komt gewoon niet meer in slaap. Hij is de hele dag al gezellig aan het spelen, maar we gaan hem op tijd op bed leggen. Dit is rare mans eerste papadag met mij ook thuis, dus het voelt echt als een weekenddag tussendoor, fijn hoor! We kijken series op de bank, eten lekkere hapjes en doen verder niets, luie donders!
Heerlijk zo'n dag raar, genieten!
vervelend dat slechte slapen raar. Eigenlijk zou je nu even energie moeten tanken, voordat je weer de slapenloze nachten ingaat.

vervelend Marloes. hoe laat staat hij ook alweer op??

Ik zou hem in ieder geval niet te laat sochtends en ook niet te lang laten slapen. dan beter van 0830 tot 0930 en dan van 1230 tot 1400 ofzo.

oh wat fijn Joda, dat het goed ging. dat verlegen gaat vanzelf ook minder worden.

ik zou ook eerder voor staart gaan Marloes. dat is zeker veel handiger in je kraamtijd en ook daarna. ik zou echt geen tijd vinden voor föhnen, mouse e.d.

haha Teep, wolf in schaapskudden. Zo is maedlzoon ook bij de onthaalmoeder. en schreeuwen dat ie dan kan.

succes vandaag, hoe laat is het onderzoek?

afgelopen nacht was in ieder geval beter. Wel 3 keer kort eruit geweest, maar geen grote drama's, en lekker in zn eigen bedje geslapen. Maar ik zou echt graag weer eens een hele nacht willen doorslapen.
Ik zit nu in bed te wachten tot rare zoon in slaap valt. Die ligt nog wat te piepen met af en toe uithalen. Het blijft lastig met die jongen, slapen en eten. Tis dat hij verder zon leuk koppie heeft, anders waren we nooit aan een tweede begonnen
Drie keer kort er uit is ook verschrikkelijk maedl, mag je best over klagen! Elke keer gestoord worden in je slaap is killing!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven