:duckie: we kletsen door in topic nr 11

02-11-2012 15:41 2539 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:duck-nijn schreef op 23 augustus 2012 @ 13:09:

We kletsen lekker door! Met ons 11e topic alweer!

Vervolg van

Stoppen met anticonceptie in 2010 -

2010 - Stoppen met anticonceptie - DEEL 2

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's #2 :duckie:

:nijn: Topic 5! We kletsen gezellig door *2010*

:nijn: Topic 6, zwangerschapswens en babypraat

Duck en nijn, we kletsen vrolijk verder Topic 7

Duck & Nijn, we kletsen vrolijk verder Deel 8

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest word je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepje32 31-05-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-20132 april 20 weken echo

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

16-01-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201020-03-2011

It's a GIRLEmybeeb

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
Ik zit hier al gezellig met jufzoon in de woonkamer.... Ik mocht namelijk gister uitslapen tot 10 (!) uur.... En nu ben ik deze morgen aan de beurt en ik ben nog best moe....

Jammer dat jufzoon niet snapt wat uitslapen is, maar na de drakenperiode zijn wij al heel blij met 6.30 uur.
Een zoon!
Blijft vroeg.hier slaapt iedereen nog. Jodaatje rommelt dus die wordt straks wakker. Lig nog evenmet de ipad in bed,effe krantje lezen heerlijk,
Joda, heerlijk zo'n 'uitslaap'-jodaatje..............Hier gebeurt dat heeeelllll soms... Jufman kwam al vroeg naar boven, maar gaat zo voetballen in het park. Een zondagochtend traditie met zijn vrienden.
Een zoon!
beetje jammer dat de hele familie uitslaapt en ik zelf vaak rond 6:30 wakker ben

Leuk dat hij gaat voetballen, ga je niet kijken? lijkt me erg leuk zo'n traditie.

ik voel me een heel stuk beter dan gister. Wauw! alleen nog hoofdpijn en buikpijn maar met een paracetamol is dat ook wel te verhelpen.
Joda, ben weleens wezen kijken. Maar vind het kijken niet zoveel aan. Straks met lekkerder week is het een leuk fietstochtje met jufzoon om papa op te halen. Nu niet .

Ik zou heel graag standaard om 6.30 uur wakker zijn. Nu heb ik altijd dat 'ik wil nog zo graag slapen'- gevoel. Of gewoon een jufzoon die tot 7.30 uur slaapt... Ach, hij houdt me in mijn werkritme .

Lekker dat je je weer beter voelt. Buikpijn? Heb je nog last van diarree?

Jufzoon heeft nu vooral moeite met dingen duidelijk maken. Cognitief begrijpt hij wat hij wil, maar hij kan het niet zeggen. Gevolg: huilerig gejammer en gewijs. Iets dat zijn moeder erg irritant vindt...Het is een fase, maar nu is hij al zoveel leuker dan eerst .

We doen nu ook bijna altijd aan stukjes fruit ipv een gepureerd prutje. Doen jullie dat ook of loop ik ernstig achter?
Een zoon!
En........ ik verveel me! Dat gevoel heb ik tijden niet gehad. Alles sites gecheckt, was op orde, huis op orde, werk op orde (vakantie). Ik heb geen zin om te werken morgen....Vakantie- ontwendipje ofzo...
Een zoon!
Lilydr is ook echt fan van papa momenteel......alles is papa....ook snachts, haha! Dasr doe ik dan weer mijn voordeel mee......" schop schop duw, hij roept jou lilyman! "

Weegschaal is gelukkig stuk....maar ik ben nu zwanger, dus mag van mezelf zwaar zijn. Na de bv van baby3 ga ik ook streng en wil ook naar 65 kilo met 1.68.

Vanmorgen werden de kinderen pas wakker om 8.30! Hoera!

Ik geef lilydr al een hele tijd stukken fruit. Druiven wel in 2, de rest gewoon in kleine stukjes. Gaat prima.

Ik vond lilydr ook wel op nellezoon lijken met de meet, zal eens op h kijken of dat nu nog zo is! Ze hadden dezelfde bouw en dat blonde haar.....
Gelukkig Joda, hopelijk morgen weer helemaal top!

@lily

Ideaal haha! Zolang de fase maar niet mega lang duurt is het wel leuk :-)

@juffertje

En heb je al iets gevonden om de dag mee door te komen?

Soms heb je zo'n dag he?!

Ik mocht vandaag weer uitslapen tot 10 uur! Chocman de ochtendfles gedaan omdat hij er toch vroeg uit moest en toen werden chocboy en ik om 10 uur wakker...

Heerlijk relaxte dag vandaag.... Even een beetje strijkgoed weggewerkt en verder lekker niks..
Buikfoto op h :-)
Mooimooi lily!
Kijkt iemand ontvoerd??? Zo spannend......pffffff
hi meisjes, eindelijkn bijgelezen.

Beetje gaar nog vak de vakantie. Alleeeen maar regen gehad, maar was toch eg leuk voor Maedlzoon. Moet echt een keuken voor hem kopen, kon zich echt super bezig houden, en thuis trekt hij al sinds weken lepels, pannen en bakjes uit de kast.

Draakfase, het wordt beter heb ik het idee. Kan aan de homeopathie liggen, of gewoon zoals bij Juf, met de tijd.

Het slapen gaat ook redelijk goed. Wordt soms wel even wakker, en na 2-3 minuten troosten is het dan weer goed, om 0630 meestal opstaan. Op vakantie heeft hij ook tot 0730 geslapen, wel bij mama en papa in bed vanaf een uur of 5.

Johanna, knuffel!

Pink, wat vreselijk zaar meid. Aan de bel trekken hoor, lijkt me echt niet normaal.

gewicht. heel tevreden nu, maar ben ook en tijd te dun geweest. Nu prima gewicht vind ik.
Helaas chocman is thuis dus geen ontvoerd..

Vergeten op te nemen maar hoop dat hij morgen op programma gemist te vinden is....
Hier heeft Nellezoon van het weekend ook voor het eerst met een keukentje van een vriendinnetje gespeeld Meadl, was echt een dikke hit We gaan hem een keuken voor zijn verjaardag geven. Jammer van de regen Meadl, maar toch goed vermaakt, zag foto's op FB voorbij komen.

Ja ontvoerd is altijd mega spannend hé Lil?! Ik kijk het ook iedere week. Daarna Divorced, ook een leuke serie! En wat een mooie buik heb je al! Heb je in de tabel erbij gezet, weet alleen je uitgerekende datum niet meer...

Vandaag zijn we bij een peuterspeelzaaltje in het dorpje naast onze stad, voor Nelledr wezen kijken. Hij keek eerst (1 min. haha) de kat uit de boom en ging toen spelen met zo'n timmerwerkbank terwijl Nelleman en ik met een begeleidster aan het praten waren. Zo lief, Nelleman wilde persé mee, dus was eventjes van zijn werk naar huis gereden. Nelledr vermaakte zich wel en wij hebben er een goed gevoel bij, dus na de zomervakantie gaat hij daar 2 ochtenden spelen. Dan gaan we ook afspraken maken om de schooltjes (2 stuks) in hetzelfde dorpje te bekijken. Pfff hij wordt ineens zo groot! Wordt nu al week bij het idee dat ik hem dan achter moet laten haha.

Wat is het hier trouwens stil?!
Het is hier inderdaad stil!

@nelleke

Wat gaat het snel inderdaad, kijken voor school! Spannend!

Vind het erg fijn dat jullie allemaal eerst zijn, kan ik straks alle tips weer afkijken voor als wij moeten haha!

Zag een foto voorbij komen met het keukentje, erg leuk!

Stiekem hoop ik dat chocboy dat ook leuk gaat vinden, omdat papa dat natuurlijk als beroep heeft vind ik het extra schattig :-)

@maedl

Fijn dat jullie toch een beetje uit konden slapen.

En maedlzoon ook druk met potten en pannen, leuk!

Het klinkt voor sommigen misschien ideaal om te licht te zijn, maar lijkt me toch echt niet!

Denk dat er best mensen zijn die vragen of je je wel goed voelt en dergelijke... Gelukkig voor jou dat je nu een prima gewicht hebt!

Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden, geniet heel erg van chocboy die lekker aan het spelen is elke keer.

Word soms nog een keer wakker 's nachts maar niet meer standaard.. Meestal ook maar 1 keer gelukkig..

Donderdag heb ik mijn afspraak, van vakantieveilingen die ik had gewonnen... Ben nu al super zenuwachtig, spannend!! Haha
ooh spannend Choc, ben benieuwd hoe het gaat worden.

ja, vroeger was ik inderdaad te dun, en mensen dachten ik at niks ofzo, maar dat was helemaal niet zo.

Nu ben ik wel een paar kilo aangekomen, maar voel me veel beter zo.

leuk zeg dat Nelledreumes gelijk ging spelen, goed gevoel dus. En inderdaad, wat worden ze groot.

Tja, tot zijn verjaardag wil ik niet wachten, dus die keuken krijgt hij dan als verlaat kerstcadeau van ons, want toen had hij eigenlijk niks van ons gekregen.

maedlzoon is zo grappig net. pakt ene kookboek uit de kast, schreeuwt enthousiast bij elk plaatje en neemt dan 'hapjes' uit het boek en eerst eet hij zelf 'een hapje', dan krijgt mama ook een hapje. En soms wordt ook gewoon een heel plaatje van een kippenbout afgelikt. hylarisch!
Klinkt wel als onverzadigd Pink.. Marloeszoon had t ook, huilen huilen huilen tot na 2 weken de cb jeugdarts binnenkwam en meteen zei, dat kind heeft honger… Was toen teveel afgevallen. Toen ben ik alles gaan kolven, wilde persee zien wat erin ging.. Hopelijk kunnen ze je morgen goed helpen bij het cb!

Fijn raar je avond weer terug!

Joda, hier bij bleh voelen ga ik altijd thuiswerken, zodat ik wel m’n werk doe maar ik de deur niet uithoef. Doe ik nu met knie ook. Als m’n werk zich ervoor leent die dag. Maarja dat gaat lastig met een groep kids die op je wachten

Leuk die foto’’s met t keukentje Nel, zag er zo mooi uit! En dat hij de wagen aan het duwen was, briljant!

Ga zo naar h Lil voor buikfoto, ben benieuwd!

Druk weekendje gehad hier, mijn oma bezocht, opa en oma van Marloesman, vader van Marloesman en op zondag nieuwjaarsreceptie bij de familie van m’n moeder. Sommigen hadden hem nog nooit gezien, kreeg nog kraamcadeau’s hihi (alleen dan wel in maat 86-92). Hij heeft zich echt onwijs lief gedragen ondanks de weinige slaapjes overdag (sliep voornamelijk in auto van A naar B). Was druk maar ik was blij er ff uit te zijn. Vandaag lekker rondje buiten gelopen, de wagen doet dan dienst als rolator haha, maar ging best goed. (al kom je dan bejaarden tegen met een echte rolator die sneller vooruitkomen grrr).

Meneertje wordt weer wakker dus ik ga hem uit bed halen!
ben weer 'beter'. Blijf toch wat hoofdpijn houden en wat 'onbestemd' gevoel. Maar volgens mede-griepers, blijft dat nog wel wat dagen aanhouden.

Jodaman is gister ziek van werk thuisgekomen. Blijft toch gek die zieke mannen. Zieke vrouwen kunnen ziek zijn EN voor kind zorgen, zieke mannen kunnen ziek zijn.........en niets anders

Jodaatje slaapt nog. Ik ga haar toch wakker maken, we willen natuurlijk niet uit ons ritme raken.
Tja.....mannen en ziek zijn......hier ook totaal niets mee te beginnen......

Lekker dat ze zo lang slaapt. Wij zitten weer in ons schoolritme......boodschappen zijn al gedaan en nu is het even rusttijd
Ik zit ook al in een lekke ritme. Discboy weg gebracht, boodschappen gedaan, lasagne staat klaar voor vanavond, alleen nog de oven in. Nu dus lekker relaxen, na 4 dagen werken.

Fijn dat je 'beter' bent Joda! En mannen, wat betreft ziek zijn, zijn ze niet te verbeteren volgens mij, allemaal hetzelfde.

Juf, nog een verlate reactie op je fruithap, volgens mij loop je ernstig achter . Ik geef discboy al heel lang stukjes, geef hem eigenlijk grote stukken, zodat hij het zelf kan afhappen (appel ben ik wel pas sinds drie weken mee begonnen horen, dat vond ik dan wel weer eng). Hij krijgt nu voornamelijk appel, peer en banaan, maar ook wel eens meloen en ananas.
Vandaag 20 weken echo toch Teep??

Haha Joda, inderdaad echt typisch mannen!! Fijn dat je je weer iets beter voelt... Rustig aan hoor, anders blijf je nog langer kwakkelen!

Heerlijk Lily, je hebt gelijk #jaloers!

Haha Maedl, heerlijk! Een kleine kok in spe dus..

Gaat dus steeds beter Marloes met je knie? Hoe lang zeggen/denken ze dat het nog gaat duren?

Leuk Nel een PSZ, en fijn dat hij zo lekker ging spelen...

En leuk al naar scholen kijken, bedenk mij dat ik haar ook maar eens in moet gaan schrijven bij BSO/school..

Emygirl heeft sinds onze vakantie ook het langer slapen 's ochtends (eindelijk) ontdekt! Dus er is nog hoop haha...

Eerst was het elke keer tussen 6.00 en 6.30 en nu elke keer na 7.00 uur... Fijn!!!
Oh ja Juf hier ook al heeeeel lang stukjes

Sinds kort eet ze ook mandarijn, maar appel blijft wel favoriet...

Lekker Disc. geniet van je me-time!
Ja inderdaad Juf, ook een verlate reactie van mij, Nelledr krijgt ook al maanden gewoon stukken fruit, ook appel, dat hapt hij gewoon af. Hij krijgt alle fruit, meneer vind het heerlijk.

Pff zieke mannen.... Hier nog zo een

Nelledr ging net onderaan de trap staan en zei 'slapen?' nou dat doet hij anders nooit! En toen ik hem net nog even bij zijn bedje knuffelde zei hij het weer en wees naar zijn bedje... Gek kindje.

Hij begrijpt ineens zoveel meer! En kan al een aardig woordje spreken. Zelfs al korte zinnetjes van 2 woorden haha, zoals 'Poes boven?', 'open maken?' etc.

Op de PSZ zeiden ze dat we dan al bij die schooltjes moesten kijken Emy, anders had ik dat ook niet geweten.

Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
Oooh emy, ben ik je helemaal vergeten te feliciteren, dus bij deze alsnog gefeliciteerd!!! Heb je het nog een beetje gevierd, heb je leuke kadootjes gehad?

Maedl, die maedlzoon geweldig dat hij zo geniet van plaatjes met eten.
Ow was je jarig Em? Even gemist, dus bij deze alsnog van harte!

Duty calls, Nellemini wordt eindelijk wakker en wilt denk wel eventjes eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven